donderdag 2 september 2010

Je mist meer ...(en een beetje wegdromen..)

 
-credo-
je mist meer
dan je meemaakt
helemaal niet erg
- Martin Bril-

helemaal waar
maar het is wel fijn om te dromen
over Wat je zou doen
als Alles Mogelijk was..
-wat zou jij doen?-

het kaartje (maar dit is mijn tekst) zag ik op de blog Meet me at Mike's
wil je er ook een maken
klik dan hier

(for readers who don't read Dutch:
the card says:
What I would want if Anything was Possible
travel India in a turquoise sari..
being a writer, write with a fountain pen,
in a tower with seaview..
being the only customer at a flea market..
travel the world searching for rare fabric..
seeing the Northern light..
that everything was Possible..)

nb Fleurfatale bedankt voor je aardige woorden..

4 opmerkingen:

  1. He wat leuk, ik heb er ook eentje gemaakt!
    leuke tekst heb je erop staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende die uitspraak van Martin Bril al, maar ze was wat weggezakt in mijn geheugen.
    Bedankt voor de opfrissing, misschien moet ik hem hier maar ergens op de muur schilderen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een paar weken geleden kwam ik voor het eerst op je blog. en o, wat geniet ik ervan.
    zo'n bibliotheekkaartje - heerljk, ik raak vast verslaafd aan het maken van steeds weer nieuwe oude kaartjes ....

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)