zaterdag 25 september 2010

meneer en mevrouw de Boer..

zijn blij met de nieuwe 'oude' kast
-hoewel wij zo al een paar mensen kunnen opnoemen
die het een Lelijk ding vinden..-
(daar zijn wij overigens niet Gevoelig voor..)
meneer de Boer was er
2 dagen van zijn weekje vakantie aan kwijt ..

tot onze verrassing
zat er een metalen plaatje in
met de naam van de Nederlands fabrikant
-Wébé meubelen-

daardoor konden we door een beetje
te'googelen' ook de ontwerper vinden
-Louis van Teeffelen-
ontworpen in de jaren 50
en ook de tegeltjes hebben we kunnen herleiden
van Jaap Ravelli..

je hebt er natuurlijk helemaal niks aan
maar wij vinden het Leuk
Hij (de kast) is ook nog zo Leeg en Netjes
dat gaat Zeer waarschijnlijk Niet zo blijven..

12 opmerkingen:

  1. Leuk, zo de puzzelstukjes van de kast te vinden. Lang leve het www.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, een kast met een verleden! Geniet ervan.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een práchtige kast! Om te koesteren ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bij de eerste foto dacht : naahhh! Dat is niet mijn ding...

    Maar bij elke foto werd ik enthousiaster ! Wat een pareltje zeg ! Zo'n mooi model !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Ingrid, echt prachtig, wat een vormgeving, zo ontzettend mooi echt vakwerk! Gefeliciteerd met deze prachtige kast :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful addition to your home.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind ik toch wel een hele mooie kast. En ik kan me voorstellen dat het geweldig gaat worden om 'hem' op te vullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag meneer en mevrouw de Boer... geniet er maar van en smaken verschillen. Gelukkig!
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ingrid (Punky Wunky)27 september 2010 om 22:41

    Wat een mooie kast! En leuk dat je het verhaal van de ontwerper ook kon vinden. Dat maakt het nog leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw, wat een prachtige kast...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het blijft een mooi dressoir! Ik heb hier ook een exemplaar staan en ben blij dat ik via jouw blog eindelijk achter de naam van de ontwerper ben gekomen. Dank daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)