dinsdag 14 september 2010

Weer aan het Werk.. give away September

nu de vakantie voorbij is
en de kinderen weer naar school
is het tijd om weer aan het werk te gaan..

schort om 
dat geeft alleen al het gevoel Enorm bezig te zijn..
-ook al ga je vervolgens koffie drinken..-

daarom geef ik voor de Give-Away van september
acht vintage schortjes weg

 
aan volgers en toevallige passanten
-bedankt Alle Nieuwe Volgers van de laatste tijd-
(hoewel ik het zeer waardeer als je volger word..)

 
de meeste schortjes
vond ik op een rommelmarkt in Gent
je mag een voorkeur kenbaar maken
bijvoorbeeld voor deze met Piepkleine appeltjes

of een pastel met Peer..
ik weet natuurlijk niet
of het precies uitkomt met de loting..

en omdat het oude handgemaakte schorten zijn
zijn ze misschien niet helemaal Perfect 
 (maar wel erg leuk..)

laat even een berichtje achter
als je mee wil doen
ik verloot ze over een dag of 10
-rond 23 sepetember-
ook de buitenlandse lezers kunnen meedoen
de Schortjes- Post word over de hele wereld bezorgd..

58 opmerkingen:

  1. Jaaa, wat een leuke giveaway... Ik doe graag mee. En ik geloof dat ik de derde van boven het leukste vind. Maar met elke andere ben ik ook blij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Ingrid, wat een geweldig mooie en leuke give-away weer! Ik vind de nummer 2, de blauwe met al die mooie vormpjes helemaal te gek :) Daarom wil ik daar graag mee meedoen :)
    Wens je een hele goede week!
    Grote Groet,
    Darja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh!! Wat een leuke schortjes allemaal! Moeilijk kiezen maar als ik er toch eentje moet uitpikken wordt het de turquoise!
    Leuke giveaway waar ik met véél plezier aan meedoe!!

    sylwat@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Omdat ik nog steeds heel blij ben met de naaidoos doe ik niet mee om de kans voor anderen te vergroten. Maar ik wil je wel even laten weten dat het fantastische schortjes zijn.

    Oh en ik zie dat je ook met het Sketchbook Project meedoet. Leuk he!?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, het lijken wel rokjes: zo sta je achter het aanrecht in stijl! Ik ga voor nummer 1 of nummer 3, mocht ik één van de gelukkigen zijn.
    Enne, je had gelijk over het weer: pijpenstelen nu ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke give away! Ik vind de 2e schort erg leuk en doe dus graag mee! Ik zet een linkje op m'n blog voor de schortenliefhebbers.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw!!
    lief!
    cool!
    de 2e vind ik zzzuuper

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik zie dat ik toch nog vergeten ben me als volger te melden.. had je al wel bij mn blogkijklijst gezet... tss t t t
    ga ik je gauw nog ff volgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, nr. 3 is een schatje..................ik wil wel een gokje wagen voor dat schortje.

    Hoe komt het toch dat je zulke leuke dingen vind, ik heb daar 'de ogen' niet voor zeker?!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. daar doe ik graag aan mee!!! En mijn voorkeur gaat uit naar de polkadot. Of de 2de ... of ... Ze zijn allemaal leuk dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke give away, zo wordt het weer een gezellige aanblik in de keuken.
    Ik waag graag een gokje voor de rood met witte stipjes variant!

    Ebi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oooh, de appeltjes zijn zooo tof, ik blijf me verbazen over de schatten die jij hier opdiept op je blog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Das zo'n leuke give-away, toftoftof! Zulke mooie schortjes, en zo fijn gepresenteerd! Ik doe graag mee voor het felblauwe schortje nr7 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooooooh...wat leuk!!!!
    Ik doe heel graag mee!
    Rood met witte stippen vind ik de leukste!
    Wat een geweldige vondsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely aprons. I like number 2 best and number 8 also. All very cheery! ( I don't know if that translates!)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeetje wat ben je toch een gulle gever! Je banner is trouwens ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ontzettend leuk!

    De laatste, die is mijn favoriet. Ik zou hem zelfs gewoon over een jeans dragen! Daar wordt ik ontzettend blij van, die schortjes van jou. I'll keep my fingers crossed!!!

    xg

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De nummer twee en vijf met de kleine appeltjes zijn mijn favorieten. Succes met de trekking!
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh leuk schortjes! Mocht ik een van de gelukkigen zijn, dan graag 3, 4 of 5! Leuk! Zei ik al dat ik het leuk vond ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ingrid (Punky Wunky)14 september 2010 om 20:17

    Oh wat een super give away weer. Je verzamelt vast al lang spulletjes, want je hebt zoveel moois. Mijn voorkeur gaat uit naar de laatste (de groene met de rode zak). De appeltjes vind ik ook erg leuk.

    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat weer een tegekke give away!
    Ik wil wel graag mee doen, de tweede (blauwe ) of de laatste vind ik het mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een geweldige gift away!!! daar kan je veel mensen weer blij mee maken :) super leuk!
    Hele dikke knuffel xx Juud

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoe kan ik hier nee tegen zeggen, ze zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldige vondst! Ook hier verliefd op numer drie...tja, rood met witte stippen hè...blijft onweerstaanbaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh, Ingrid, you are too kind...The last one is my ultimate fave, but I do love them all. So dear! Thank you for the opportunity...I love your blog and check it every single day...xo.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. o wat leuk, ik doe mee. de laatste met die bloemetjes vind ik de mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die derde die is super wat een gezellige weggeefactie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ontzettend leuk, ik ga voor schort nr 2 en 3 maar de anderen zijn ook erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ooooow wat gaaf! Ik wil zeker mee doen met deze heerlijke GiveAway! Vooral die laatste, wat een heerlijke Retro schort! Me like heel veel ;-)
    Duimen maar ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo tof!!!
    Ik vind de kleine appeltjes en de allerlaatste met bloemetjes het tofste!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk, ik word een nieuwe volger.
    En ik ga voor de rode met roze schort.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Och waaw, zo tof! Het lichtblauwe krijgt mijn lichte voorkeur (het zou fantastisch staan in mijn binnenkort nieuwe-oude keuken!), maar ik vind ze allemaal wel tof!
    Ik zet een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een toffe schorten, ik doe graag mee want wie weet wil het nog eens helpen voor wat extra motivatie om toch echt te gaan poetsen. En als ik dan mag kiezen dan vind ik de kleine appeltjes echt het aller- allerleukst!
    liefs Hinke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een grappige schorten zijn dit! Ik doe graag mee, al is het niet voor mezelf, want ik kreeg van moedertjelief een prachtige Pip-schort...maar dat moedertje kan nu wel terug een schort verdienen...zonder voorkeur denk ik...er zijn veel leuke!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. oh wauw, en ik gebruik ze ook echt, mijn apronnetjes..
    Mijn favoriet: de polkadot met rand in rood/wit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Superleuk die schortjes en ik doe graag mee met de give away.
    Geen voorkeur want ze zijn allemaal prachtig.
    Guusje M.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Goh wat een schatten heb jij gevonden!
    Ik doe ook graag mee.
    Ik vind de 2e, 3e, 4e en 5e de mooisten.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat 'n leuke schortjes, ik schrijf me ook in voor deze give-away! En welke ? O, ik laat me graag verrassen, dus geen voorkeur!
    groetjes, sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ohh, wat een mooie schorten! 't is moeilijk een keuze te maken maar het appeltjesschort heeft toch wel mijn hart gestolen... (of mag je dat niet zeggen van schortjes? Jawel toch? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wat een super leuk blog heb je zeg.
    en die schortje helemaal geweldig.
    ik zou ook dol graag mee willen doen en ik vind de rood met witte stipjes het leukst.
    maar het maakt me ook niet uit hoor ze zijn allemaal leuk.
    ik ga even verder snuffelen op je blog.
    een heel fijn weekend .
    lieve groetjes Margarita (Stip)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wow, ik vind ze allemaal super! Doe ook graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een super leuke give away.
    Ik doe graag mee. Mocht ik eens geluk hebben in het spel dan ga ik voor schort 3 of 7

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke give-away!
    Ik doe graag mee!
    Ik vind ze allemaal wel leuk, maar mijn voorkeur gaat uit naar nummer 3/5, maar de andere zijn ook altijd leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oooooo, die onderste blauwe vind ik zo mooi! Ik doe graag mee!
    En je staat op mijn bloglijst, en ik volg je....

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oooh wat een leuke give away. Ik vind de laatste het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ooh wat een originele give-away! Onlangs heb ik gekookt voor mijn grootouders, en toen diepte mijn meter ook zo'n geweldig schortje op! Maar ik zou er ook wel eentje op kot kunnen gebruiken. Ze zijn allemaal zo mooi, maar die met de appeltjes en de laatste genieten mijn voorkeur!
    Een linkje staat op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Echt leuke schorten, ik kan er nog wel ééntje gebruiken en waag dus mijn kans, vooral de mini-appeltjes en de groene met de bloemen zijn helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Leuke mooie schorten!!!
    Ik doe mee voor number 8 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik doe mee voor de kleine appeltjes-schort.
    Bij mij een t-shirt-weggeefactie, als je zin hebt..
    Liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
  50. heey leuk ben nog optijd om deeltenemen aan deze heel leuke give away. leuk blog trouwens en nog veel succes met de blog

    veel groetjes Dietlinde van lovelylinde

    http://lovelylinde.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een super schortjes! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik had hier ooit al een berichtje gepost - dacht ik-.. ben namelijk gek van schortje nr 7... maar het is verdwenen.. dus hopelijk lukt het nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ooooh dat schortje met de appeltjes vind ik echt heeeel erg leuk! Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. WAT LEUK!!!!
    Kan het nog.....meedoen....zie het net pas ben een beginnende blogger dusssss alles is nieuw en SPANNEND.....wie weet ben ik nog op tijd????

    H gr cinderella-creative-wereld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Iene miene mutte, tien pond...
    Ik kom uit op de pastel-peer. Hihi, dat komt goed uit...past goed bij mijn figuur!

    Groetjes Siem

    BeantwoordenVerwijderen
  56. He wat leuk zeg! Ik doe graag mee en heb een lichte voorkeur voor de appeltjes, maar eigenlijk zijn ze allemaal wel leuk! Leuke vondst trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Fantastisch zijn ze, die schorten. Wat leuk!!!!!! Zou heel leuk zijn om op het werk te dragen. Ik werk namelijk in een instelling voor gedragsmoeilijke kinderen. We koken en knutselen soms en misschien zou zo'n fleurige schort hen wel wat kunnen opvrolijken.
    Af en toe kom ik nog eens op je blog kijken om te zien wat voor leuks je hebt, maar deze give-away is echt super...
    Ik kom ook af en toe een langs omdat ik soms nog eens aan je annie moet denken...
    groeten,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)