woensdag 15 september 2010

Wensen over en weer..

vorige week vrijdag plaatste ik een WeekendWens
zaterdag kreeg ik een mailtje van Roos
zij vond het zo inspirerend
dat ze het graag aan de muur wilde hangen..
en wilde ik er afstand van doen?
Natuurlijk, het enige was dat het zo maar
met plakband in elkaar zat...

..opnieuw in elkaar gezet,
en verstuurd
van Roos kreeg ik deze papieren bloem, met Wensmuntje
hij is geweldig leuk en hang hier nu gezellig aan de muur
goede ruil, Allebei Blij

-nb 1 Roos geeft net zo,n bloem in het groen
weg, ik zou meedoen...

nb 2 ik sta altijd open voor een Goede Ruil
als je iets ziet op mijn blog en het blijft naar je glimlachen
mail me gewoon, kijken we wat er kan...

6 opmerkingen:

  1. Lieve Ingrid, ik heb heerlijk geslapen met jouw Weekendwens boven mijn bed! En wat heeft mijn bloem een mooie plek gekregen. De kleurstelling had ik goed gegokt zie ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. i love trying to guess what the title of your blog posts are going to be be i push the translate button...im getting good!
    love your blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, zo leuk, ik zal die blog van jou nog eens wat beter moeten bestuderen, denk ik!
    Wat mij wel intrigeerd is dat hoekje van je kast met die bollen wol in. Kan je daar eens een betere foto van posten?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig om de bloem eerst bij Roos en nu bij jou te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je toch een fijne blog...ik heb je op mn inspirerende-blog-lijstje gezet, nog meer mensen blij maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,
    Gisteren heb ik je een Versatile Blogger Award gegeven. Zie mijn blog. Misschien heb je al een collectie ;-), maar ik wilde je op die manier laten weten dat ik je blog heel inspirerend vind.
    Hartelijke groet,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)