donderdag 30 december 2010

Ik wou dat ik..

.. een flamenco danseres was..
dan zou ik in Andalucia wonen
in een wit huis met uitzicht over de bergen
ik zou zwart haar hebben (geen grijze haar te zien..)
met een roos erin
ik zou geheimzinnige donkere ogen hebben
en felgekleurde jurken dragen
met veel kant en gouden sieraden..

ik zou een ongelofelijk knappe man hebben
met een donkere blik
elke avond zouden we optreden buiten op het plein
als de hitte van de dag geweken is
hij zou gitaaar spelen en gepassioneerde liederen zingen
ik zou dansen, vol vuur
tot het publiek joelt, klapt en om meer roept
later zouden we samen
voor ons witte huis zitten
onder de sterrenhemel
en hij zou sentimentele liefdes liedjes tokkelen op zijn gitaar..
voor mij..

ja, ik wou dat ik een flamenco danseres was..

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk! hahahhaha,jij bent echt origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi, als klein meisje vond ik die spaanse popjes zo mooi, dat ik er graag ook eentje wilde hebben.
    (toen had ik al liefde voor kitsch)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaah…
    met van die stippeltjes schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oke, als jij dat graag wil ben je vanaf nu voor mij een Spaanse schone. Geen probleem!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha, ha, wat grappig. Mijn man tokkelt ook, maar dan op een elektrische gitaar. Roept toch een andere sfeer op. Groetjes en bedankt voor je leuke berichten, elke dag weer.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)