vrijdag 30 mei 2014

Book, magazine and a blue sky...


Twee dagen geleden kreeg ik van Femke
van de blog Caravanity dit boek
in de brievenbus..
Ik leverde een hele kleine bijdrage,
in de vorm van een foto van speelgoed caravans
en wat vragen die ik beantwoorde..
want ik heb natuurlijk helemaal geen caravan,
maar als ik zo door het boek blader...
krijg ik er echt wel zin in
(en als ik zo door ga met het opruimen
van spullen, pas ik er 
met mijn Hele huisraad zo in :)


Ook kocht ik een 101 woonideeen
(ben ik het Alweer vergeten met die trema)
waar mijn fotolijstje instaat..
Ik ben benieuwd of iemand dat ook echt gemaakt heeft,
en of het geheel niet al te wiebelig is..

Ik wens je een fijne dag,
voor het eerst sinds dagen weer eens 
een stralende blauwe hemel, heerlijk..
Ik ga snel mijn fotostudiootje in orde maken
nu het licht zo mooi is
(dat klinkt interessanter dan het is..
is gewoon een klein wit tafeltje
midden in de woonkamer, maar vooruit..:)

Ik wens je een fijne dag
-X-

10 opmerkingen:

  1. Je fotolijstje staat op mijn (ellenlang) to-do lijstje... Dus ik heb het nog niet gemaakt, maar het gaat nog gemaakt worden !
    Voor jou ook een fijne dag !
    Xxx, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke opgewekte post :) Succes in je fotostudiootje met mooi daglicht! en een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker wegdromen over een nieuw project Caravanity. Zalig Retro.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een boek voor op mijn verlanglijstje.! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een leuk boek! Onze caravan staat te koop in Zeeland moest je interesse hebben :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier met fotograferen! Fijn hè, dat de zon weer zo lekker schijnt...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. alt-u en dan e voor ë
    alt-e en dan e voor é
    alt-i voor een dakje
    alt-c voor ç
    en ga zo maar door.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag je bijdrage al staan in het boek, leuk hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja ik heb het fotolijstje gemaakt
    heb er een leuk papiertje achter genaaid,
    och en wiebelig zijn we allemaal wel eens

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk!!!! ☺....die gepimpte caravans!
    Enne.....heb jouw bijdrage gezien + die van de andere blogsters die bij mijn favorieten staan ☺.
    Weer inspiratie genoeg!

    Fijne dag.


    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)