maandag 2 juni 2014

Mountains of things an a give away


De eerste stapels in huis
beginnen zich te vormen,
of stapels..dat is misschien een te nette 
voorstelling van zaken, het zijn meer bergen..
Waar dan van alles bij elkaar ligt, boeken, kleren,
dingetjes, heel veel dingetjes..
en vooral liggen overal, echt overal
spullen die ik nog ga of nog wil fotograferen
voor boek nummer 2.
Nu kreeg ik laatst van de uitgever nog een 
stapeltje, namelijk van van boek nummer 1
(die met de kaarten)
Aangezien ik er zelf nu 3 heb
(de Belgische, de Nederlandse en de tweede druk)
dacht ik dat het misschien leuk zou zijn,
als ik er nog 2 weg zou geven.
Misschien heb je het al,
maar wil je het aan iemand geven,
of heb je gewoon zelf zin in een kadootje..
(hoewel ik van de redacteur cadeautje moet schrijven
in mijn nieuwe boek :)

Laat maar weten, ik zal het voor je signeren (ha)
of een klein tekeningetje maken, wat je wil
(op Sommige gebieden ben ik zo makkelijk)
Dat kan tot vrijdag.

Ik ga nog eens wat bergen beklimmen,
ik wens je een hele mooie week
-X-

150 opmerkingen:

  1. Ohh wauw! Wat een leuke give-away! Ik doe graag mee!
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zo'n boek dat altijd leuk is om te krijgen of te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik waag graag een kansje en wil je verder vooral veel succes wensen met al die bergen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!! Ik doe graag mee! Ik ben op vrijdag de 13e jarig; voor mij een geluksdag!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh je boek zou ik dolgraag winnen als fervent kringloopster, rommelmarktster. Mijn scan is nu ingesteld op retro stofjes, tafellakens en lakens...lekker veel stof ;) om een vrolijke lappendeken te gaan maken.
    Maar ben heel benieuwd op welke ideëen ik allemaal ga komen met jouw boek. En ben stiekem ook wel heel benieuwd naar je nieuwe boek.
    Warme groetjes van Susan die zichzelf dit graag kado zou doen :D en met een tekst in de trant van kringloopster...tekeningetje erbij is natuurlijk ook super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. godscrimineeltje2 juni 2014 om 08:51

    Wat lief dat je een give away doet! Ik doe graag mee :D en een tekentje is altijd goed hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zil graag een gokje wagen...Ik ben wel op zoek naar wat
    kringloop geluk!!duim..duim..duim..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Ingrid, dat gaat een stormloop op Kringloopgeluk worden vandaag, haha. Graag doe ik mee om een kans te wagen op het boek. Ik heb het al meerdere keren van de bibliotheek geleend en vind het erg fijn om in te lezen en te kijken. Echt feelgood! Hele zonnige dag gewenst, Micky

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohh ik wil het heel graag in mijn bezit krijgen. Zo'n boek vol inspiratie! Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O ja ik doe heel graag mee je boek staat al een hele poos op mijn verlanglijstje maar helaas heb ik het nog niet gehad dus staat het nog steeds op mijn verlanglijstje. Dus ik zou zo blij als een kind zijn als ik het hier bij jou zou winnen. Ik ga duimen kaarsjes branden en heel erg hard hopen dat ik win. En met een beetje geluk win ik je boek kringloopgeluk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij mij thuis vormen zich ook stapeltjes. Bovenop een van die stapeltjes ligt een klein postpakketje voor jou. Die heeft na weken lang daar liggen zijn weg naar de brievenbus nog steeds niet gevonden, erg he? (nu geef ik hem de schuld niet hoor, het ligt toch echt aan mij) Maar ik zeg 'hup' en ga zorgen dat hij voor vrijdag bij je is :)
    En je eerste boek, tja die heb ik nog steeds niet, dus ik doe graag een poging! Dan zou ik hem delen met mijn lieve zus, die ook zou houdt van tweedehandsspullen.
    Liefs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oei daar doe ik graag aan mee, zo'n mooi boek met een mooi tekeningetje wil ik heel graag. groetjes van de ijsbeer en ik

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Ingrid,
    Wat 'n aardige actie nou weer! Wat zou ik het leuk vinden om eens in je eerste boek te kijken.
    Verder veel succes bij het zwerven door de heuvels van je verzameld bezit. Volgens mij heb je op dit moment niet veel ondersteunend 'HUP' nodig...
    Hartelijke groet, JOY.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je schrijft altijd zulke fijne stukjes. En ik ben nieuwsgierig naar je boek, ook nummer 2!
    Succes met verhuizen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk, ik doe weer een poging. Veel succes met je nieuwe boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk! Ik doe heel graag mee voor mijn tante! Die is groot fan!en kan wel wat HUP gebruiken hihi. spannend..... Fijne week!
    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk ik doe graag mee, ik wil hem eigenlijk heel graag zelf hebben...met een leuke HUP tekening er in.
    Succes met je boek en verhuizing.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldige give away!
    Heel graag doe ik mee.
    Veel succes met al je 'stapeltjes'!

    Zonnige groet,
    Pascalle.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wij doen graag mee! Aangezien er bij ShopCitizen een aantal kringloopideetjes momenteel in maak zijn, lijkt het ons zeer leuk om je boek als kadootje (cadeautje :-D) te ontvangen! Love your work en succes met N° 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk, ik doe mee… succes met het beklimmen van de 'bergen';-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk, ik doe graag mee. En ik heb 'm zelf nog niet. :-) Heel veel succes met het 'beklimmen van je bergen'. ;-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke give-away! Ik doe graag mee! Ik waag ook graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Och ja, de vorige keer had ik ook meegedaan..prachtig boek...natuurlijk doe ik deze keer weer mee. Ik hou van kringloopspullen; maak er altijd wel iets nieuws mee. Maar kan altijd wat inspiratie gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Ingrid, Heerlijk al de spulletjes die je hebt. Mijn favoriete quote is: "Creatieve mensen hebben geen rommel (ik wil hier natuurlijk niet mee zeggen dat je bergen met rommel hebt :) ) creatieve mensen hebben overal ideeën liggen. Met die ideeën maak je ons weer blij want je bedenkt vast en zeker weer veel moois.
    Met je Give Away wil ik graag meedoen en als tekening jouw interpretatie van mijn favoriete spreuk.
    Succes met de bergen verzetten, en denk eraan neem op tijd even rust dan kom je er wel,
    Veel succes met de verhuizing en je boek
    Groeten Annie Kooijmans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat lief! En wat een onderneming is dat dan, zo'n boek schrijven... Volgens mij komt er veel meer bij kijken dan ik me kan voorstellen. Succes met boek nummer twee! Wordt vast hartstikke leuk! Ik doe ook graag mee met de winactie. Ik heb het boek nog niet, maar zou het heel leuk vinden! Ik ga binnenkort verhuizen en ik weet zeker dat het boek me nieuwe ideeën zou geven voor het opvrolijken van mijn nieuwe huis!
    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat zou ik je boek graag willen winnen, gewoon voor mezelf :-) omdat ik je werk zo inspirerend vind!! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh, wat een schat van een boek, daar wil ik een kansje voor wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ook wat leuk! Vind je boek zo leuk en ook erig herkenbaar, dus doe graag mee!
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hé Ingrid, ik die graag mee. Zou het graag aan iemand cadeau doen.xi

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lijkt me super leuk dat boek van jouw ...
    Ik doe mee ! ! !
    Fijne maandag en succes met je bergen ...
    Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik zou je boek heel graag willen winnen!
    Heel veel succes met alles en doe vooral kalm aan. ;-)
    Groetjes van Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe heel graag mee! Het lijkt me zo'n leuk boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe heel graag mee!
    Fijne dag!
    gr. Clarissa

    BeantwoordenVerwijderen
  34. een heel leuk kado!!
    sluit me aan bij deze lange rij
    groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ik doe heel graag mee, van boeken heeft een mens immers nooit genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wij lopen de kringloopwinkels in onze buurt regelmatig plat! Samen met m'n dochter van 11 op roet, snuffelen naar leuke vondsten!! We zijn er dol op!!
    Dus ja!!! Wij, mijn dochter Gwen en ik, willen graag meedoen met deze GiveAway!!! :)

    Fijne dag!
    groetjes Gwendolyn en Maryska
    KoolMade

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe heel graag mee met je give away. Mijn boek is helaas onleesbaar geworden door waterschade.... en ik vind 'm fantastisch! Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuk! Ik doe ook mee, ik zou hem graag cadeau geven aan een vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. o, ja een kadootje voor mezelf, da's af en toe wel eens nodig, toch? en voor jou een fijne bergbeklim-week… :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Good Morning - If this giveaway is open to U.S. readers I would LOVE a chance to win your beautiful book :) Thank you & best of luck with book #2
    Smiles, DianeM

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wie niet waagt, die niet wint.....
    Ik waag een kans en zou het super vinden als ik je boek win.
    Met hartegroet, TanteJo uit Middelburg

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh, voor mij zo herkenbaar stapeltje hier stapeltje daar wat ik dan vervolgens nog allemaal moet uitzoeken...en dan schrijf ik niet eens een boek maar gewoon slechte gewoonte!!!
    Ik zou het boek graag willen voor mezelf want het staat nog altijd op mijn lange boekenlijst haha

    Veel succes met boek nummer 2

    Liefs ♥ Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Heel graag doe ik mee, dit boek staat al een poosje op mijn verlanglijstje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Fantastisch!!! Ik doe graag mee! Dit boek staat al heel lang op mijn verlanglijstje ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Nou, zo'n kans op (kringloop)geluk kan ik niet voorbij laten gaan. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Kleine heuveltjes met hebbedingen... ze worden hier steeds hoger! Misschien dat je boek kan vermijden dat het bergen gaan worden?
    Alvast veel succes met je volgende boek, super!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Leuk! Ik wil dit boek al een tijdje, maar telkens ik het wou kopen was het er niet meer.. ;) Dus het nu winnen zou helemaal super zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hier ook bergen, ongeduldig wordt ik er van. Kon ik vandaag maar verhuizen dan kwam er weer wat orde. Jouw boek kado of cadeau doen zou super zijn! Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Jaa! Ik hou van je blog én ben gek op mooie kaarten!! Groetjes Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat leuk, ik doe graag mee!
    Succes met de bergen ;)
    Hopelijk worden ze gauw wat kleiner en verdwijnt er wat in dozen of wordt het opgehaald. Spannend, je boek is nu bijna klaar zeker.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  51. ook ik doe graag mee,
    om je boek weg te geven natuurlijk!
    want dat is het echte kringloopGELUK
    groetjes, Katlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Nou.....ik doe graag een poging om in het bezit te komen van dit leuke boek. Misschien heb ik geluk op mijn verjaardag. (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik doe graag mee. Ik geef het boek dan aan mijn moeder, degene die me bijbracht dat dingen maken van niks, tevreden zijn met de kleine dingen, de beauty van kleuren (past allemaal zo bij kringlopen!). Nu is zij degene die altijd op zoek is naar leuke dingetjes voor mijn kleine onlineshopje op Dawanda. Wie weet heb ik een keer geluk! Jij veel geluk met je boek en je op handen zijnde verhuizing! Hartelijke groet, Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ook ik ben een kringloopfanaat en ben heel nieuwsgierig naar je boek! Zou het dan ook graag lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Oh, wat gaaf. Ik wil hem zelf zo verschrikkelijk graag. Staat eerste plaats op mn verlanglijstje :-) Leuk hoor zo'n actie !

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik heb wel zin in zomaar een cadeautje *bloos*

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Superboek, maar ik heb 'm al. Succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hoi Ingrid,
    Ik zou het erg leuk vinden om je boek te krijgen, een cadeautje voor mezelf. succes met de verhuizing..een hele drukte zo voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Vandaag is mijn zusje met haar nieuwe baan begonnen, waarvoor ze heeft moeten verhuizen. Ze is ontzettend creatief, dus een boek als dit zou haar vast volop leuke ideeen geven om haar nieuwe huisje te decoreren.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Och gut, kijk die lange lijst alweer....
    Maar doe toch graag mee! Fijne dag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. nou, wat een kans komt er dan opeens voorbij, ik zou hem graag winnen, en dat ruimt dan weer op bij jou....haha. succes met de verhuizing.groetjes renee
    ww.vanrenee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik heb het boek nog niet dus ik doe graag mee met de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. elke keer zie ik bij de kassa bij de kringloop je boek liggen, elke keer blader ik erdoor en denk ik, zal ik nu wel of niet...... Het is er dus nog steeds niet van gekomen! Daarom zou het zo leuk zijn (en omdat ik je fotos zo leuk vind)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Erg leuk! Na alle fijne verhalen ben ik erg benieuwd geworden naar je eerste boek (en stiekem ook al naar de tweede). De stapeltjes zijn hier ook zeer herkenbaar. Er lijkt geen einde aan te komen. En dat terwijl ik net ladingen aan spullen naar de kringloopwinkel heb gebracht. Wat kan een mens veel verzamelen! Scheelt dat zo'n verhuizing je uiteindelijk vooral overzicht geeft in wat je hebt. Zul je zien, over een jaar kijk je nog eens rond en kom je nog tal van spullen tegen waarvan je denkt waarom heb ik dit toch meegenomen? Wat dat betreft is het artikel in de Flow van laatst een hele fijne inspiratiebron. Less is more!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. This is one of the books I'd love to add to my collection!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik waag heel graag een kansje! Ik heb je boek al gelezen uit de bibliotheek waar ik werk, maar ik zou er heel graag eentje zelf hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Succes met de verhuizing en wat aardig dat je 'n boek weggeeft. Ik waag ook een kansje in de lange rij van bezoekers.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. het boek stond op mijn verjaardagslijstje in juli, maar ik waag hier toch mijn kans! Niets kan op tegen een gesigneerd exemplaar natuurlijk :-)
    groetjes
    veronkiedw.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ohh wat een werk zal dan allemaal zijn en wat lijkt me dat vernoeiend..al die spullen maar steeds verplaatsen en zo maar goed er komt ooit een einde aan :)
    Oh tof zeg..maak graag een kansje op je leuke boek!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Oh dat boek! elke maand hoop ik dat er nog wat geld overblijft om het te kopen, maar wat valt dat tegen! (misschien moet ik het gewoon aan het begin van de maand kopen!) Ik doe graag mee! wie weet heb ik een geluksdag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Oh ja die staat nog op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Tsjah, uiteraard al een hele lange lijst met mensen die je boek leuk vinden! Ik heb hem zelf al op de boekenplank staan, maar ik heb een vriendinnetje die hier heel blij van gaat worden. Ik houd me dus warm aanbevolen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hoi Inge! Door al je verhalen op je blog heel erg benieuwd naar je tweede boek terwijl ik de eerste nog nooit gezien heb. Dus ik doe graag mee met deze leuke give-away (zo, dat rijmt!!) Groetjes, Jacobien

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hahaha, wilde ik een reactie plaatsen heb ik een bericht naar je gestuurd.
    Ook leuk natuurlijk!

    Wat zou ik het leuk vinden als ik een cadeautje van je mag ontvangen met een leuke tekening er in.
    Ik wens je heel veel success bij het sorteren van de spullen. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik had het boek geleend bij de bibliotheek, ik bleef het boek maar verlengen tot het echt niet meer kon en hem wel terug MOEST brengen. Dus ik zou héél graag en gesigneerd exemplaar met z'n mooie Ingrid tekening ontvangen.
    Veel succes met sorteren en je komende verhuizing.
    Groetjes www.ikkeismooi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ik hou heel graag het boek willen winnen. Ik heb het ook al meerdere keren geleend van de bieb, maar dan moet t inderdaad weer terug. En gesigneerd en met een tekeningetje wordt t wel een speciaal boek. Daar zou je me heel blij mee maken. Groetjes Janny Kroezen

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Al een hele tijd op zoek naar dit boek, maar niet meer gevonden in België :(
    Ik zou dus enorm content zijn :)
    Je mag er iets inschrijven & iets in tekenen, afhankelijk van hetgeen je op dat moment zou willen..

    Veel succes met je tweede boek, ik hoop dat ik deze iets makkelijker kan vastkrijgen *knipoog*

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Tuurlijk doe ik graag mee, fantastisch boek is het.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Lieve Ingrid
    Hoop dat de bergen in de loop van de dag een beetje geslonken zijn. Nog even volhouden het einde is nu in zicht.
    Tjonge jonge wat een belangstelling voor je boek dat moet je toch wel vleugeltjes geven.
    Ik heb het laatst gekocht, helaas niet gesigneerd natuurlijk.
    Zou het boek wat jij nu weggeeft best graag aan mijn lieve dochter Petra willen geven daar niet van.
    Er zijn zoveel liefhebbers die gun ik het van harte.
    Sterkte met alles.
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Jaaa! Ik waag graag een kansje. Geluk zit soms in een (klein) boekje ;-) Groetjes Mejuffrouw Janssen

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Beste Ingthings via Instagram zag ik je verassing. Je gaat twee van die leuke boeken weggeven. Ik heb n geleend exemplaar, van de bieb. Zou eigenlijk best graag een boek van je willen. Vind het echt erg leuk. Maar dit schreef ik je eerder onder de naam Annabel Snotjes. Wens je veel plezier met uitzoeken
    lfs Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Nou, dan ga ik ook maar weer eens een kansje wagen :)
    En met een leuk tekeningetje erin (bijvoorbeeld die grappige vogeltjes van jou) wordt het helemaal een collectors item.
    Naar boek 2 ben ik inmiddels reuze nieuwsgierig!
    Zet 'm open fijne dag gewenst,
    Liefs Tink
    P.S. ik had hier nog een 'dingetje' liggen om je te sturen voor boek 2, maar dat is een beetje laat zeker? Is wat ondergesneeuwd geraakt in de gebeurtenissen hier helaas. Laat maar weten, ik stuur het anders graag op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rare zin... zet 'm op en fijne dag gewenst, moest dat zijn natuurlijk :)

      Verwijderen
  83. Leuke give away! Aangezien ik het boek nog niet heb en binnen twee dagen nog eens jarig ben, wil ik het "cadeautje" voor mezelf :-)
    Als ik hem zou winnen zou ik voor een tekeningetje gaan, zegt veel meer dan een handtekening! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Je boek winnen voor mijn zusje,
    dat zou nog eens leuk zijn!
    Fijne maandag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ha ja deze webredacteur schrijft ook cadeautje. Maar een kadootje heeft iets liefs en ontdeugends vind je niet? Ik zal een 'thrift' vriefin blij maken met dit boek (maar eerst het zelf doorlezen)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik zou het boek wel willen winnen voor een lief vriendinnetje die erg van rommelmarkten houdt. En dan het liefst met een leuke tekening erin. Als ik het dan toch mag zeggen. Want zelf heb ik je boek al niet lang in de kast staan. Veels te leuk om niet te hebben. Succes nog met boek 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ik doe graag een poging voor een lieve vriendin, want zelf heb ik het boek al. Maar als ik dan toch ooit iets zou mogen winnen, hou ik de kaarten (als die erbij zitten) wel zelf, want die heb ik nog niet.
    Maar hoe dan ook, veel succes en Hup met deel 2.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ja leuk! Ik waag graag een kansje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Cadeautje, kadootje, maakt mij niet uit hoor. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Als ik het zou winnen geef ik het als verlaat cadeau aan mijn jongste zus.
    Na een moeizame scheiding heeft ze het financieel niet zo heel breed en met al deze tips kan ze toch een heel gezellig huis maken. Een thuis voor haar en haar jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Nummer 99. Maar dit is te leuk om voorbij te laten gaan. Ik zou zo graag een exemplaar van je boek willen. Dus ik waag graag een kansje.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Oh als nummer 100 doe ik heel graag mee en waag ik graag "une chance" (on ne sait jamais), indien je het ook naar België wil versturen natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Lijkt me ook een heerlijk kado, zowel om te geven als te krijgen. Ik weet al aan wie ik het zou schenken (na er eerst zelf eens in te bladeren natuurlijk ;)). Ik waag heel graag mijn kans en duim voor mezelf
    groetjes
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  94. JAAA! Mag ik er een winnen? Lijkt me zupers gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Oh wouw! Toen ik het wilde kopen was het uitverkocht. En toen ik jarig was begreep mijn schoonmoeder niet helemaal wat ik bedoelde... Dus je snapt dat ik graag een gokje wil wagen en doe ik dus graag mee aan de give-away. Een tekeningetje erin? Super leuk!
    Niu dan ga ik nu maar duimen.
    Liefs, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Oh wat een leuke give-away, ik ding en duim graag mee!
    Groetjes, Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Hup hup ik doe graag mee met je giveaway!! Leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ik heb het boek al eens ontleend in de bib, maar het zou ook niet misstaan in mijn eigen boekenrek natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Oh, ik zou het ook wel graag willen :) met een tekening van een flamingo graag, dat gaat je vast wel lukken !

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Wat een leuke giveaway! Ik doe graag mee. Ik vind je blog heel inspirerend en zie ook bij anderen altijd van die leuke kringloopvondsten. Zelf heb ik daar nog niet het een goed oog voor. Maar alles valt te leren en daar helpt jouw boek vast goed bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Oh ja, ik doe heel graag mee! Ben zo iemand die niets kan weggooien, ik zou mijn eigen kringloopwinkel kunnen beginnen! Of je boek lezen natuurlijk, en er wat mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Terwijl jij bergen maakt, bewonder ik ze. Liefs uit swiss

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Wat een leuk idee en natuurlijk ben ik in voor zo'n leuk cadeautje ;-)
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  104. een boek en een tekeningetje! yay!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Wat lief!
    Ik heb hem laatst mogen lenen van iemand en was meteen verliefd op je boek. Wat een inspiratie!
    Hij staat dus hoog op mijn verlanglijstje.
    Groetjes
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Oh, ik wil die heel erg graag winnen! Zo leuk. Duimen maar. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Ik doe ook graag mee! Binnenkort verhuis ik ook en jou gehaakt vlaggenslingertje gaat alvast mee in de verhuisdoos ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Leuk! Ik heb pas mijn boekenkast geruimd voor het goede doel, dus er past wel weer een nieuw mooi boek in ;-). Met een klein tekeningetje van jouw hand zou helemaal geweldig zijn! Groetjes, Shena

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, boekenkast opgeruimd bedoel ik....

      Verwijderen
  109. Hihi, ik zie het al helemaal voor me, jij klimmend over de bergen in je eigen huis. Bergen bestaande uit allerlei bijzondere dingen. Vergeet niet onderweg een foto te maken. Hoe leuk jouw boek met handtekening ook is. Je hebt al zoveel liefhebbers, dat ik het graag aan één van hen gun.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Oooo, ik wil het boek heel graag . En met een tekeningetje van jou zou ik helemaal geweldig vinden .
    Maar ja , alweer zoveel reacties !

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ik waag ook graag een kansje.
    een tekeningetje is leuk ja..als je tijd hebt..
    succes met de bergen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Oei, een gesigneerd exemplaar is natuurlijk wel heel erg leuk. Een bloem erbij getekend zou het helemaal super maken. Ik waag een gokje en ga duimen, desnoods duimen tot ik de blaren op m'n vingers heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Wauw, het blijft een felbgeerd item, bravo!!!
    Hgr,
    Mieke Groen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Wat zal mijn lieve vriendin blij zijn als ik het boek zou winnen, ik heb hm namelijk al... ik geef hm met veel plezier aan haar! Succes met je stapels!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Daar ben ik dan eindelijk long time no see....gaaf boek hoor die win ik GRAAG!! ooakbyc
    alias cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Heel graag maak ik kans op je boek.. met tekeningetje, mocht ik de gelukkige zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Dit boek staat al een tijdje op mijn verlanglijstje, dus ik doe graag mee! En met een extra tekeningetje erin wordt het helemaal bijzonder.
    Heel veel succes met je bergen, zo te horen ben je bergen aan het verzetten!
    Groetjes Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Ook ik doe graag mee! Voor mezelf... Omdat ik zaterdag jarig ben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Na 130 reacties wilde ik eigenlijk niet reageren, maar een kans van 1 op 130 is toch een kans dus: hup! Ik zou het heel leuk vinden om het boek te winnen en dat je dan voorin schrijft "mini-biebboek uit Zutphen" met een leuk tekeningetje erbij. Als ik het boek gelezen en bekeken heb, zet ik het in de minibieb in onze voortuin ( een kastje met deurtjes waaraan manlief op dit moment de laatste hand legt). Zo kunnen nog veel meer mensen kennis maken met jouw boek en wie weet levert dan wel kopers op voor het volgende exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Wauw, dat zijn veel reacties! Ik had gisteren een reactie geschreven, maar mijn telefoon wilde hem niet versturen. Ik zou hem nog steeds graag winnen, om hem eerst zelf te lezen en dan door te geven. Lijkt me leuk om er een doorgeefboek van te maken; geeft dat inspiratie voor een tekening? :) Veel succes met de bergen!

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Leuk, leuk ☺.
    Heb geen budget voor zulke extraatjes, dus doe graag nog een poging ☺.
    En ben gek op jouw leuke tekeningen....laat me graag verrassen!

    Gezellige dag toegewenst.

    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Oh happy day...how your book would make a wonderful addition to my home. I am in love with your fun ...happy work..you always bring so much JOY to my day. xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Nou.... zou ik met 135 reacties boven mij nog wel kans maken?
    Het zou voor mij wel weer tijd mogen worden voor weer wat meer geluk, dus ik waag het er gewoon op! Je moet het geluk (of kringloopgeluk) toch altijd een handje helpen, of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Uh ja, hopelijk heb ik als nummer 137 een beetje (kringloop)geluk... Ik zou het boek namelijk heel graag cadeau (of kado) geven aan een goede vriendin die helemaal weg is van kringloopwinkels. Dus als ik zo vrij/onbescheiden mag zijn...ik zou jouw boek graag winnen. Succes ondertussen met jouw bergen!

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Hallo Ingrid, ik zou het boek graag willen winnen voor mijn schoonzusje Elisa. Samen struinen we graag door de kringloopwinkels van Amstelveen en Uithoorn. Ik denk dat ze blij verrast zal zijn met het boek. Veel sterkte met de verhuizing en succes met het nieuwe boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Ik wil graag nog eens een kansje wagen, om het boek te schenken aan een lieve vriendin van me die zot is van alles wat oud is! Duimen maar en bedankt voor deze giveaway...
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Ik zou heel graag kans maken op het mooie boek. Eerlijk gezegd gewoon voor mezelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Ik heb het al! Maar laat deze kans niet liggen (ook ik ben soms zooo makkelijk ;-), hihihi) Maar om een vriendin ook aan te steken met het leuke kringlopen, haken, en vouwen... kan ik het boek wel gebruiken! Ik vind je tekeningen ook erg leuk! Dus dat mag altijd!! Succes allemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  129. ja, met een tekeningetje, heel graag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Normaal ben ik best bescheiden, echt. Maar nu kan ik niet anders, dat begrijpt toch iedereen.
    !!!!!! KIES MIJ!!!!!, alsjeblieft??? Groetjes EstherW

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Succes met het beklimmen van de bergen, het gaat je lukken! Natuurlijk doe ik graag mee met de give-away, zeker als het een heus gesigneerd boek betreft!

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Gefeliciteerd met je tweede druk! :-)
    Ik heb het boek al, dus daarom hoef ik niet te "winnen". Maar mocht ik hem wel winnen; dan geef ik hem graag aan een goede vriendin die net zo dol is op kringloopgeluk als ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Ik zou het boek dolgraag willen winnen om er samen met mijn schoonzusje ideetjes uit op te doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Als het nog kan doe ik mee!
    Ik ben vandaag 25 geworden, en ben dol op cadeautjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Hij staat al een tijdje op mijn verlanglijstje dus ik wil wel meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Zonder Kringloopgeluk vaart immers niemand wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Is 'ie al weg..? Anders doe ik nog heel graag mee!!! Groet, AnneR te A

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)