vrijdag 6 juni 2014

A book and a few hills left..


Dat was echt geweldig om te lezen,
al die lieve reacties op het weggeven van het boek..
Natuurlijk was de stapel niet zo groot
dat ik er voor iedereen één heb...
(zie, ik kan al een leesteken:)
Dus, ik wil graag een boek sturen naar:
Readkapke en Moeder van twaalf..
(als jullie je adres willen mailen, dank je)

En nog even over de bergen 
die beklommen moeten worden,
vandaag gaan de laatste dozen naar de kringloop,
het huis raakt al aardig leeg..
De teksten zijn allemaal goedgekeurd en klaar,
alle zelfmakers van het boek zijn af,
ik schiet lekker op met de tekeningen,
en maandag ga ik naar Frankrijk om te gaan fotograferen
en een beetje bij te komen..
Ineens zijn het glooiende heuvels
die daar in het zonnetje liggen..

Ik wens je een hele mooie dag
-X-

19 opmerkingen:

  1. Veel plezier in het mooie Frankrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankzij jouw bericht van weken geleden heb ik ook heel veel spullen opgeruimd en het leeft echt lichter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed begin van de dag! Een boek voor mij! Ik wens je een hele fijne vakantie in Frankrijk, hier nog geen vakantie, eerst nog een dagje ziekenhuis met mijn zoon die aan zijn enkel geopereerd moet worden. Dus als de dag net zo goed zal verlopen als het begin komt het helemaal goed vandaag!

    groeten uit een zonnig zeeland!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het zo lekker opschiet en dat de bergen geslonken zijn! Ook een fijne zonnige dag hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De laatste loodjes, dat is een fijn vooruitzicht...
    Hopend op een mooie foto's in Frankrijk, en geniet er dan ook even lekker van ;)

    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, glooiende heuvels in het zonnetje: dat klinkt als een prima (voor)uitzicht! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat ik geen boek gewonnen heb, die blijft dus nog een poosje op mijn verlanglijstje staan. ;-)
    Heerlijk voor je dat de bergen inmiddels heuvels zijn geworden! Heel veel succes met de laatste loodjes, gaat vast goed komen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn, het schiet ineens heel erg op! Geniet van Frankrijk!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat het goed gaat met je boek! Ik kijk ernaar uit! Veel plezier in het geweldige frankrijk! Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. beaucoup de plaisir en France, je suis jalouse :-D

    veronkiedw.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Ingrid
    Heerlijk dat je zo lekker op schiet en fantastisch vooruitzicht om naar dat prachtige Frankrijk te gaan.
    Ik gun het je zo maar ben wel een beetje jaloers hoor.
    Frankrijk is ook mijn land. We hebben er mooie tijden gehad.
    Wens je heel heel veel plezier en succes met de foto´s
    T.z.t. zullen we er van mee kunnen genieten.
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat schiet mooi op. Heel veel plezier in Frankrijk.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk even de tijd nemen voor jezelf in Frankrijk... wel doen hoor! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Veel plezier in Frankrijk!
    ONTSPAN en GENIET.......

    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh daar zal readkapke blij mee zijn...echt iets voor haar! De andere moeder ken ik niet, maar zal vast net zo blij zijn.
    Oh ik heb geloof ik vanalles gemist...verhuizing die eraan komt...hoop dat je je op je plek voelt op jullie nieuwe plekje ennuh relax ze in France, en natuurlijk naar een marché aux puches...heel veel plezier!
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooh ik zie dit nu pas en moest even een paar keer knipperen met mijn ogen, ik wou hem al zo graag aan mijn moeder geven! Alvast onwijs bedankt, ik mail je!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)