donderdag 19 juni 2014

Gone with the wind..


Sinds ik deze blog heb, heb ik vele reacties
en persoonlijke berichten van mensen ontvangen.
Dat is fantastisch, ik kan niet anders zeggen.
Ik heb er vele leuke contacten aan overgehouden,
en er zijn dingen uit voortgekomen,
die ik werkelijk nooit had kunnen bedenken
en ik werk er met veel plezier aan.
Toch moet mij even iets van het hart,
iets wat ik eigenlijk niet zo goed begrijp...
Zeer regelmatig krijg ik berichten van mensen
die zich aan van alles storen..
Aan de schrijffouten (dat is misschien wel terecht:)
een hoofdletter midden in een zin
(klopt ook niet, dat weet ik)
de banner die niet leuk is, teveel haakpatronen,
of op het moment juist weer te weinig.
Taalgebruik, veel te persoonlijk of juist nietszeggend,
de lay-out, dat ik teveel weg geef, verzin het maar..
Nu ben ik in mijn leven met vele winden meegewaaid,
dat bracht mij op plaatsen waar ik eigenlijk
helemaal niet wilde zijn.
De laatste jaren heb ik juist geleerd
dat ik mijn eigen koers moet varen,
dat ik het niet iedereen naar de zin kan maken
met vallen en opstaan, dat wel..
Maar ik merk dat ik me daar beter bij voel..
Dus ik blog voort zoals ik dat doe,
en ik verander iets als ik daar zin in heb.
Nu mag iedereen daar een mening over hebben,
 en ik zal de kritiek ook zeker ter harte nemen,
Maar het komt mij voor, dat er veel belangrijker 
zaken zijn die onze (positieve) aandacht verdienen:))

Ik wens je een fijne dag
-X-

82 opmerkingen:

  1. Yup... dat soort berichten. Klinkt me bekend in de oren. Voor mij was het reden om even te stoppen en toen in mijn eigen tempo en wijze door te gaan. Best bizar, want het is en blijft jouw blog en toch bekruipt je het gevoel dat je voor het publiek je aan bepaalde regels moet houden.

    Laten we ons maar richten op die goede contacten en binnenkort het glas heffen op mooie samenwerkingen die we op 25 maart 2010 nooit hadden kunnen voorzien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach..ene oor in en andere oor uit laten gaan hoor! Het is JOUW blog, jouw inhoud, jouw keuzes. Mensen die het niet leuk vinden...kijken maar een blogje verder! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joh, ik geniet elke dag van jouw berichtjes! Als je vandaag iets schrijft over de mooie wolken, dan kijk ik met je mee. En als je morgen een fantasieverhaaltje neerzet, dan zit ik hier te grinniken. En als je overmorgen in de babbelstand staat en maar wat kletst, dan denk ik: wat herkenbaar. Kortom: wees gewoon jezelf, dat maakt jouw blog zo aantrekkelijk! Maar het is moeilijk om je niets aan te trekken van anderen, dat geef ik toe...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zucht. Het is toch jouw blog! Er is niemand die ze verplicht mee te lezen volgens mij. Ik geniet enorm van jouw schrijfsels, met of zonder extra hoofdletters, haakpatronen, mijmeringen en alles!
    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal mee eens! En als ze het niet leuk vinden gaan ze maar fijn een ander blog zoeken om te lezen...
    Gewoon doorgaan. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. pfff.... snappen ze dan niet dat een blog iets persoonlijks is, jij bent jij, en het is aan de lezer(es) de keuze om je te volgen of niet. Ik reageer niet vaak op je blog, maar lees je wel iedere dag..... met veel plezier:)) groeten F.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoge bomen vangen veel wind... veel mensen denken dat ze een mening mogen hebben over "publieke" personen (mag altijd uiteraard) en dat deze altijd geventileerd moet worden alsof jij een product ben wat zij aangeschaft hebben (als je begrijpt wat ik bedoel). Je bent juist jij (en velen zijn juist zich zelf) door dit bijzonder blog Met hoofdletters, .... en alle charmerende, mooie teksten. Dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is toch jouw blog!! Als je een bericht in hoofdletters wil schrijven dan doe je dat toch! we hebben allemaal de keuze of we iets lezen of niet, of we mee doen met een give away of dat we iets gaan haken! ik zeg lekker zo doorgaan! ik lees hem keer op keer met veel PLEZIER! Grtjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dat het JOUW blog is en dat mensen die zich aan dingen storen het dan maar niet moeten lezen ! Vreselijk vermoeiend vind ik het, mensen die overal iets van vinden en dan ook nog eens menen het te moeten ZEGGEN. Leuk Toch juist om her en der een hoofdletter te gebruiken ? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat lijkt me ook heel erg moeilijk om naast je neer te leggen. Gelukkig plaats je die negatieve reactie's niet, ze horen hier ook niet. Het zegt veel meer over de ander dan over jou. Ik lees je blog heel graag met al je vol- en onvolkomenheden (zal ook wel niet goed geschreven zijn). Het is vaak heel herkenbaar en moedgevend. Wij zijn allemaal gewone mensen met gewone fouten. En zo af en toe maken we de wereld een beetje mooier. En daar doe jij met je blog regelmatig aan mee. Wat is er mooier dan dat !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeurpieten geen aandacht schenken? Het is niet verplicht hier te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Ingrid,

    Wat een enorm gezeik (ik kan het niet anders noemen helaas) van mensen die overal iets op of tegen hebben en die waarschijnlijk ook hun fouten hebben. Leven en laten leven. Ik zeg maar zo, verbeter de wereld, begin bij jezelf. Ik lees met heel veel plezier jouw blog en ik wens je veel sterkte met verhuizen, ik weet er alles van.......... Van verhuizen dus. Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou Ingrid ga gewoon lekker door met jezelf zijn met of zonder fouten wat maakt het uit het is jou blog en als het een ander niet zint lees het dan niet en zoek een blog dat wel bij je past...

    Succes verder ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tjee waar gaat dit over. Laat ze zelf gaan bloggen..ik blog zelf ook en ben er trots op dat ik mijn hobby kan delen en wellicht mensen kan inspireren..ga lekker zo door, ik geniet van je berichtjes.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weet dat ik, via jouw blog, HÉÉL ERG van jou GENIET!
    Ga zo door!!
    We maken allemaal fouten.......maar mogen ZIJN DIE WE ZIJN!
    Daar zijn we nou juist zo UNIEK in ☺.

    Gezellige dag toegewenst.


    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. joh, ik kan je blog gewoon zomaar gratis lezen. Zijn er ook mensen die er fors voor betalen ofzo dat ze denken zulke opmerkingen te moeten gaan maken ;)
    Vooral lekker zo doorgaan en dank je wel dat ik zomaar mag meegenieten van al je schrijfsels en mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooooh Ingrid! onbegrijpelijk zulke dingen. Maar helaas zie je het veel meer...jammer ik hoop dat er uiteindelijk een omslag komt in dat denken dat je overal maar wat op moet zeggen. Laatst hoorde of las ik: als je niks aardigs weet te zeggen, zeg dan maar niks!
    Ik geniet iig heel erg van al je schrijfsels, foto's, belevenissen en vooral je aardige en leuke kijk op de dingen!! Een heel groot DANK JE WEL dat je dit alles deelt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gewoon lekker doorgaan, en zoals zovelen hierboven mij al vermeld hebben ....het is jouw blog en van niemand anders ...maar ik begrijp je gevoel wel hoor ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ga er niet teveel over zeggen.......want dat kost alleen maar veel tijd........die ook IK beter kan besteden. Doe je er je voordeel mee wanneer je er denkt iets te van kunnen leren.........en de rest in de prullenbak ermee.......WEES WIE JE BENT..........
    Je blog is inspirerend, motiverend en gewoon HEEL GEZELLIG..........
    Lieve groetje,
    Marja
    ps. al de puntjes ertussen is ook niet taalkundig verantwoord(t)........is dat nu met een d, t of dt

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Groot gelijk heb je, iedereen kan kiezen om het wel of niet te lezen, jij wat je wel en niet wilt schrijven. Ik vind je hoofdletters Leuk en je blog Verfrissend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind je blog erg leuk om te lezen dus ik zeg gewoon lekker zo doorgaan en laat die azijnpissers maar zeiken .... gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I ♥ your Blog very much, as it is!!!
    :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo gedurende het bericht dacht ik toch echt dat je zou gaan aankondigen dat je ermee ging stoppen. Maar gelukkig, niets van dat al :-). Heel vervelend die mensen... Doe asjeblieft zo voort als je altijd al deed. Met spelfouten, wel/geen hoofdletters en persoonlijke en soms onzinnige berichten (<-- die juist altijd zo heerlijk zijn om te lezen). Ik kijk dagelijks uit naar een berichtje vanuit Ingen (en straks Amsterdam). Ik wens je een HELE fijne dag toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leven en laten leven! Doe lekker waar jij je goed bij voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jeetje, dat meen je niet. Daar sta ik echt van te kijken......
    Niet te geloven dat mensen daarover lopen te zeuren.
    Dan lezen ze het toch niet....Sta echt paf !?§

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Ingrid,
    Gewoon doorgaan met JE LEVEN LEVEN!
    Ik vind het zo leuk en inspirerend om stukjes en soms een groter stuk van je levenspaden te zien. Heel vaak brengt dit uitzicht op je belevenissen een kleine of grote glimlach of zelfs een schaterlach op mijn gezicht. Je maakt me blij gewoon door wie je bent, hoe je schrijft en waarover je schrijft. Een prachtig mens met humor, lef tot zelfbeschouwing en niet bang om ongebaande paden te bewandelen. Heerlijke inspiratie! Dankjewel! Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Voor wie het niet bevalt: je hoeft het niet te lezen. Voor jou Ingrid: lekker je ding doen, er zijn ook veel trouwe volgers. Commentaar leveren is makkelijker dan het zelf beter doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Is het echt zo dat sommige mensen over zulke dingen reageren? Tgg echt stom zeg.
    Jij mag toch zelf bepalen wat je wel/niet plaatst en waarom? Ik vind het hartstikke leuk hoe je het allemaal doet en volg je dus ook met veel plezier.
    Laat die reacties lekker links liggen en ga gewoon je eigen weg!
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat moet ik nu nog toevoegen aan al die bovenstaande adviezen? In grote lijnen heeft iedereen gelijk al is het moeilijk om het commentaar het ene oor in en het andere uit te laten gaan. Als er kritiek word gegeven op iets wat je met heel veel plezier hebt gemaakt doet dat wat met je!
    Dit soort negatieve berichtjes verwijder ik direct evenals
    gezeur over patroontjes die niet zouden kloppen (omdat ze het niet goed lezen).
    Het is jou blog waar je met plezier aan werkt en waar gewerkt word worden fauten (hi hi) gemaakt.
    Ga vooral door, op de manier die jij het prettigst vind.
    Ik blijf van je genieten!

    Dank je voor al je inspiratie!
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Waar maken mensen zich toch druk over, vreselijk. Ik lees je berichten met plezier en hoop dat het je lukt om niet teveel stil te staan bij de zeurders.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het is de kift, serieus... Hoge bomen vangen veel wind. Ik hoop dat het je niet te veel raakt. We zijn zo blij met je!
    Met mijn paar volgers (4 en 3 op Bloglovin') heb ik daar geen last van, hahaha.
    Hou je haaks (letterlijk en figuurlijk).

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Meen je dat nu? waar mensen zich mee bezig houden, zeg. Je banner is super, ik haak ook niet, maar die berichten sla ik dan gewoon over, enzoverder... gewoon doen zoals je bezig bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jammer dat je zo'n commentaar krijgt. Ook al reageer ik bijna nooit (noem mij een stille volger), ik lees je verhalen graag (met of zonder taalvouten:-) )! Er zit op een bepaalde manier altijd vaart in je verhalen. Er ligt een echte persoonlijkheid in. Ik zou zeggen: ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik snap dat nooit zo goed, kritiek vanaf de zijlijn. Je kunt toch ook gewoon stoppen met het volgen van een blog als er 'iets' is dat je niet bevalt? Ik beleef in ieder geval veel plezier aan het volgen van je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Erg vreemd om dit te lezen, ik vind jouw blog namelijk helemaal geweldig, maar smaken verschillen.
    Zeurneuzen heb je overal en op de digitale snelweg lijkt het makkelijker zeurneuzen. Ik kan alleen maar zeggen: "(Alsjeblief) vooral zo doorgaan!"

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lieve Ingrid
    Heb alle reacties gelezen en heb er niets aan toe te voegen , ben het er VOLKOMEN mee eens.
    Wij genieten van je geweldige verhalen. Laten die chagrijnen hun heil maar elders zoeken.
    Jij bent een toppertje.
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Ingrid, ook ik was eventjes bang dat je zou stoppen met je blog toen ik begon te lezen, maar gelukkig doe je voort. Trek je vooral niks aan van al die zeurpieten, ik vraag me af waarom ze dan jouw blog lezen ? Ik kijk alleszins telkens uit naar je berichtjes (en zo te zien ben ik niet alleen ;-), ze maken mijn dag telkens wat blijer. Lieve groetjes, An

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik was stomverbaasd dit te lezen.. er is zoveel ellende op de wereld nee in NL alleen al en mensen maken zich druk om een Hoofdletter in t midden van een zin?? Toch wel een beetje trieste figuren zijn dat he? Snappen ze niet dat jouw blog juist ter ontspanning is? Even je gedachten en verstand op nul en iets herkenbaars lezen, meelachen of meehuilen? En dan lopen zeiken over een komma die verkeerd geplaatst is of zo.. Get a life zou ik zeggen aan die mensen en aan jou: GA ZO DOOR :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dag Ingrid,
    Al die negatieve reacties van mensen op jouw prachtige blog zeggen het meest over de lezers zelf! En dan lees je jouw blog toch niet, het is een vrije keuze om je blog te lezen en als je wilt gaan zeuren doe dat dan vooral NIET op jouw blog. Neem deze negatieve energie vooral niet over hoor, je hebt een fijn blog en voor mij is het elke keer weer een zonnestraal tijdens de dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Top, gewoon je eigen koers varen en je niets aantrekken van negativiteit. Ik vind je blog supper!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gewoon je eigen weg gaan . Ik geniet altijd van je verhalen....

    BeantwoordenVerwijderen
  42. ga gewoon verder zoals je bezig bent : je doet dat goed, en je hebt er ( hopelijk toch ;) ) ook nog zelf plezier aan
    Misschien zijn die 'azijnpissers ' ( zo noemen we dat toch in B ) gewoon een beetje jaloers denk ik dan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. goo Ingrid! goo Ingrid! joe 're de besst!!! (storend hè? al die taalfouten...) Je doet het super, echt!! Ik ben fan! of fen, ook goet! liefz, Mip

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Kritiek op jou, ik kan mij dat ECHT niet voorstellen! Voor mij ben jij perfect ;) Nee echt, ik vind je geweldig en moest ik dat niet vinden dan zou ik zwijgen ipv mijn tijd te verspillen met kritiek hebben op iets dat ik dan toch niet goed zou vinden... Mensen met te veel tijd?

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Het is jou blog dus je moet jouw ding doen! gewoon een hele leuke blog die van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Het is zo heerlijk, dat je zo'n écht mens bent. Jammer voor degenen, die dat niet zien, maar blijf aub zoals je bent.
    Lieve groet van Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Dat heb je nu eens héél goed gezegd zie !! M uit België

    BeantwoordenVerwijderen
  48. ik reageerde gisteren ietwat impulsief op de woorden van Lot
    nu maak je zelf korte metten: duidelijk!!
    en helemaal goed
    ik ben blij met jouw verhalen, jouw stijl, jouw foutjes, jouw foto's, jouw haakwerkjes, jouw lay-out etc
    ik geniet ELKE DAG!!!
    succes met verhuizen
    met groet PUUP

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gewoon zo doorgaan. Als mensen het niet aanstaat, dan lezen ze het toch niet? Maar vervelend is het wel, stel ik me zo voor. Groetjes, Roelfina

    BeantwoordenVerwijderen
  50. HuH? wAt een Raar verhaal... Waar mensen zich al niet druk over kunnen maken?!
    Geniet lekker van je blog zoals jij hem wil maken, dan genieten wij "niet zeurders" met je mee!
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Oooooooh laten die mensen zich vreselijk schamen! Lekker belangrijk om te vallen over taalfoutjes en inhoud. Wat doen ze nog op je blog? Die wil je toch niet over 'de vloer' hebben zeg. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Je hebt groot gelijk! Ik geniet van je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Even opnieuw hoor, mijn zin was net nog niet af....wat ik wilde zeggen is dat ik jouw blog juist zo leuk vindt en heel graag hier kom kijken en lezen! Bedankt voor alle vrolijke, lieve, inspirerende en prachtige berichtjes die je voor ons schrijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Echt waar? Dat mensen dat doen! Ik vind het leuk zoals het is en je hebt groot gelijk.
    Alle goeds gewenst,
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Oh, heb er zelf nog nooit last van gehad eigenlijk. Kan niet begrijpen dat mensen zo doen... ik geef ook wel eens door als een link bv niet werkt, maar dat is dan om te helpen, maar goh seg, als je de blog niet leuk vindt, moet je elders gaan lezen. Doe gewoon lekker je ding, het is duidelijk dat de overgrote meerderheid het wel gewoon leuk vindt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik volg je al jaren met veel plezier. En met mij heel veel anderen. Hou je daaraan vast en probeer je niet teveel aan te trekken wat die anderen schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Volgens mij staat hierboven al genoeg hup-talk. Ik kan me er bij aansluiten. Die 2351 volgers (plus nog veel meer) krijg je niet zomaar; die heb je verdiend met je grappige, fantasievolle, creatieve, soms wat melancholieke, maar altijd heerlijk leesbare blogposts.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat raar is dit toch....ik lees daar overheen een ieder doet het op zijn eigen manier en dat is goed....ga maar fijn door zoals je het deed is goed hoor....niets van aan trekken...

    hart gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Heel goed dat je jezelf blijft, dat hou je het langst vol!
    Ik geniet van je blog en je boek.
    Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Genoeg berichten hierboven waar ik me volledig bij aan kan sluiten en daarom zal ik het houden bij:
    Ingrid, I love your blog! And go with your own flow!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Groot gelijk! Ik heb nog nooit gereageerd, maar volg je blog met veel plezier! Het is een plek van jezelf waar wij gewoon heerlijk van mogen mee genieten..Bedankt daarvoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Amen
    Just keep going en &joy!
    (thnx voor je blog, superleuk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Het spijt dat mijn opmerking/vraag over de lay-out als gezeur wordt gestempeld. Vindt het juist leuk om hier te lezen, maar die voor mij rare lay-out maakt dat minder aantrekkelijk. En ik weet niet hoe het aan te passen en daar vroeg ik ook hulp bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ooh, ik kan niet geloven dat mensen zich overal mee bemoeien!!! Nederland wordt wat mij betreft te veel betutteld en als 'men' zich ook al met de manier van in dit geval jouw bloggen gaat bemoeien, gaat mij dat echt te ver. Vaar lekker je eigen koers, ik lees je blog met plezier en vind het juist verfrissend dat het niet zo lekker is zoals het 'hoort'!
    Succes met je verhuizingsperikelen, jammer dat je uit de Betuwe weggaat, maar veel plezier gewenst in de grote stad.
    lieve groet,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ach, laat zeuren wie zeuren wil en trek je er lekker niks van aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Fijne dag (voor morgen dan, het is nu al wat laat) en vaar alsjeblieft je eigen koers. Ik geniet van jouw koers, door je blog en je prachtige boek. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Via bloglovin las ik het eerste stukje van dit berichtje... Ik werd geprikkeld en klikte door.
    Unbelievable .... Ik begrijp niet dat mensen dergelijke dingen reacties geven; wie heeft hen aangewezen om jouw blog te beoordelen? Ik zou zeggen; geniet ervan want er valt heel veel te genieten! En wie het niet aan staat moet maar gewoon wegblijven en niet lezen/kijken.
    Gelukkig krijg ik zelf niet van dergelijke dingen te horen om m'n blog. Ik sta er ook verbaasd van dat dit ook in blogland voor komt. Op fora gaat het idd soms op die manier toe, maar hier...

    Nou, ik heb redenen genoeg om je blog juist te gaan volgen en ben geprikkeld door je originaliteit!
    Je hebt helemaal gelijk om dicht bij jezelf te blijven; dat zouden meer mensen moeten doen!

    Groet, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  68. dat is gewoon grof dat je zo'n commentaar krijgt! Als mensen zich storen dat ze dat niet lezen....
    Ik vind je blog heel gezellig en je schrifwijze heel leuk!
    Doe zo voort xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  69. hoi ingerid gewoon met je eigen wind mee varen hoor !
    en als iemand tegenwind geeft dan is dat zijn of haar probleem ik zelf heb zoiets van als jij het beter kan dan ga je toch lekker zelf blog beginnen gewoon jezelf blijven en als mensen niet tegen typ fouten of hoofdleters of foute interpuncie kunnen dan lezen ze het maar niet zelf heb ook problemen met dyslexie maar dan niet bij het lezen maar meer met het schrijven en typen maar dat weerhoud mij er niet van om blog bij te houden omdat ik het leuk vind en ondanks al mij type fouten en vreemde spelling en interpuncie heb ik toch veel mensen die mijn voor de hobby blog bezoeken dus niks van aantreken hoor ik vind je blog super leuk met alle fouten en onjuistheden groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Je kunt je overal aan Ergeren, maar het is niet Verplicht! ;-)
    Laat die mensen lekker zelf een blog beginnen, precies zoals het "hoort".
    En ga jij maar gewoon verder zoals jij vindt dat het goed is!
    En laat ons maar fijn meegenieten. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Oh, weten mensen niet dat dat juist het grote voordeel is van jouw blog? Dat je volledig jezelf kunt en mag zijn en er je eigen draai aan geeft. Als dat niet meer op je eigen blog zou kunnen waar dan?
    Ik kijk, lees en geniet. De ene keer iets meer dan de andere, ook ik heb een eigen persoonlijkheid en vind uiteraard het één daardoor leuker dan het andere, het is maar net wat in mijn straatje ligt. Dat is het leuke, de verschillen die ons allemaal een beetje uniek maken en waardoor we ons over de ander kunnen verwonderen. Ik ben van mening dat mensen die een ander zonodig moeten attenderen op datgene waar zij niet zoveel voor voelen vergeten dat hun persoonlijke smaak niet de enige juiste smaak is..

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ach, zulke figuren hebben gewoon te weinig nuttigs om handen :)
    Niks van aantrekken.
    Ik geniet juist altijd erg van jouw originele kijk op de dingen. Dat die zeurpieten dat niet kunnen zien en waarderen is hun verlies.
    (En hun eigen blog als ze dat hebben, is vast ontzettend perfect en saai :))
    Liefs Tink

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik lees jou blog altijd ook al reageer ik niet vaak(omdat ik zoveel blogs volg/lees en dat gaat zoveel tijd kosten) en juist door die hoofdletter midden in een zin of jou banner or whatever kom ik hier zo graag!Onbegrijpelijk voor mij waar mensen zich aan kunnen storen..LAAT STAAN de moeite nemen jou daar even op te wijzen...stiekem ben ik best jaloers op dat soort mensen,niet om deze 'nare eigenschap'van ze maar om de zeeën van tijd die ze dan eigenlijk wel niet moeten hebben!Ha,ha,ha....gewoon lekker Ingrid blijven zou ik zeggen! :-) Ik en vele anderen lezen hier maar wat graag(incl. verkeerde spelling or whatever)

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Lange tijd geen blogs gelezen...inhalen lukt toch niet.
    Lees hier over de kritiek die personen op jouw blog hebben?
    "Get a life" is mijn advies aan deze personen. Je blogt voor jezelf op de manier die jij prettig vind. Het is dus net als de televisie; er zit een knop op!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)