dinsdag 17 juni 2014

Foldable spoon..


De grote Franse supermarkten
vind ik echt fantastisch
(terwijl ik hier helemaal niet van supermarkten hou)
Maar daar kijk ik mijn ogen uit,
eerst ga ik altijd naar de papier-afdeling,
als je in de gelegenheid bent moet je eens gaan kijken,
hele leuke enveloppen en de Waterman vulpennen
zijn veel goedkoper dan hier..
Maar ook de zeep en koekjes afdeling is 
heerlijk (letterlijk en figuurlijk)
Vervolgens dwaal ik langs de eindeloze
gangen met zuivel, echt ongelofelijk..
Deze keer vond ik dit leuke kartonnen bakje,
wat er in zat was mij veel te zoet,
maar dat lepeltje er op :)


Ooit, ergens op het kantoortje, van de zuivelfabriek,
zat iemand die bedacht het-opvouw-lepeltje,
ineens had hij een lampje boven zijn hoofd
(zoals Willie Wortel)
en rende uitgelaten door de gangen om te melden
dat hij nu toch iets Leuks verzonnen had,
en vooral ook zo handig..
(stiekum hoopte hij natuurlijk op een promotie,
die er nooit kwam, dat is wel jammer;)
Natuurlijk is het vanuit milieu ooogpunt
niet echt een goede aankoop,
hoewel, om het goed te maken
kan je het kartonnetje gebruiken als vaasje..

Wel...
(ik geloof dat ik gewoon zin heb 
om een beetje te babbelen)
Ik wens je een fijne dag
-X-

14 opmerkingen:

  1. Ha Ingrid,
    Gewoon mee doorgaan, met dat babbelen!
    Ik geniet! JOY.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben je gister pas tegengekomen op blogspot, maar ook ik geniet van je gebabbel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, dat lepeltje kun je ook heel goed bewaren in je tas voor een volgende keer. nog veel geluk met je laatste boek loodjes en met het verhuizen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind de vleesafdeling er altijd zoveel smakelijker uitzien in franse supermarkten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaa....die lepeltjes zijn leuk!! En inderdaad, je kunt ze héél goed bewaren in je tas voor een volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Ingrid, blijf maar fijn babbelen, ik kan het ook goed gebruiken, glimlachjes op minder goede dagen! Hoop dat je ook een fijne dag hebt ondanks alles ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O,ja Franse supermarkten heerlijk is dat... Ook de groenteafdeling, wat een ruim assortiment.... En de stokbroden, ik zal nog nooit zoveel verschillende soorten bij elkaar....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid, ook wij stonden versteld toen we een eerste maal zo'n grote Franse supermarkt binnen kwamen. Onze zoon vond het zelfs zo speciaal dat hij toen foto's heeft genomen om aan zijn vrienden thuis te laten zien ! Toch vind ik het wel een beetje decadent zoveel keuze. Ik vraag me telkens af wat ze doen met de overschotten. Groetjes, An

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk ja wij gaan ook altijd naar die grote supers.. ja je schrijft veel maar da's hartstikke leuk or! Ga zo door ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig inderdaad dat opvouwbare lepeltje, in Berlijn vond ik het ook op een yoghurtfruitje. En dat lepeltje kun je gewoon in je tas bewaren tot de volgende yoghurt aankoop onderweg en dan heb je mooi een lepeltje bij de hand ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, ik kan het zo voor me zien! dat mannetje dat enthousiast door de gangen rent omdat hij het opvouwbare lepeltje heeft bedacht! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, hypermarche! De schoonmaak afdeling is ook altijd geweldig. Leuke sponsjes en vaatdoekjes! Ben ook dol op de mooie en goedkope flesjes met olijfolie en verschillende soorten azijn. Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)