vrijdag 20 juni 2014

Giraffes


Allereerste wil ik jullie bedanken,
voor alle lieve en soms echt grappige reacties,
op mijn bericht van gisteren..
Vandaag gaan wij naar de crematie van de vader van P,
nu heb ik hem niet zo goed gekend,
maar P vertelt graag verhalen, dus ook over hem.
Het beeld waar ik vandaag aan zal denken
is een kleine P van een jaar of 6,
die om 4 uur in de ochtend, nog een beetje bibberend,
omdat hij net wakker is,
naast zijn vader gaat zitten in de vrachtwagen
omdat hij een dagje mee mag..
Natuurlijk is hij trots op zijn stoere papa,
maar het allerfijnste vindt hij toch wel,
dat zijn vader op weg naar het Zuiden,
even voor hem langs Blijdorp in Rotterdam zal rijden,
zodat hij een glimp kan opvangen van de giraffes,
die nieuwsgierig over het hek zullen kijken..

De laatste dagen heb ik dit liedje  en beeld
 in mijn hoofd...vader en zoon..
en een lichtje wat we zullen laten branden.

Ik wens je een fijne dag
(en koester je herinneringen en wat er nu is)
-X-

15 opmerkingen:

  1. Heel veel energie gewenst om dit grote verlies te kunnen verwerken!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een liefdevol verhaal schreef je vandaag. Een zware dag voor P, hou hem maar goed vast.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi beeld... Ik zie het zie voor me! En ik moet aan de keren denken dat ik met mijn vader meemocht. In de vrachtwagen, naar de bloemenveiling. Dank daarvoor! Sterkte vandaag, ik hoop dat het een mooi afscheid wordt. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Ingrid
    Wat heb je weer een prachtig verhaal geschreven. Tot tranen geroerd door het prachtige liedje en filmpje.
    Heel veel sterkte vandaag voor jullie.
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte! Zal een emotionele dag zijn. Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie blog. Sterkte gewenst!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel sterkte vandaag! En heel veel verhalen blijven vertellen ter herinnering!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Ingrid, ook al heb je de vader van P niet goed gekend, het is vast heel fijn voor P dat je er bij bent. Voor hem. Toen mijn P en ik net samen waren, overleed zijn lievelingsoma totaal onverwachts. Ik kende zijn familie nog helemaal niet, maar om hem ben ik toch mee gegaan voor een laatste bezoek aan oma én naar haar crematie. Het was en is fijn om een beeld te hebben van de persoon die zo een belangrijke rol in het leven van P gespeeld heeft, te hebben. Al was het maar voor de plaatjes bij zijn verhalen....Sterkte! XXX, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn, dat jij er voor -P- kan zijn!
    Voor allebei sterkte gewenst vandaag.

    Goed weekend gewenst.


    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel sterkte vandaag Ingrid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sterkte! Over je vorige bericht, ik kan mij er eigenlijk niets bij voorstellen dat mensen zulke berichten sturen. Heel apart. Ga lekker door zoals je bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi beeld, zo met zo'n kleine jongen, zijn stoere vader en die girafjes. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)