vrijdag 27 juni 2014

Goodbeye Ingen...


Het is misschien wat vreemd om in de ochtend
te beginnen met een zonsondergang..
Maar toch past het wel voor mijn gevoel,
vandaag pakken we de laatste dingen in,
(hoewel het zo in mijn nek schoot vanochtend,
dat ik nauwelijks een kopje op kan tillen,
dus P zal het meeste werk moeten doen)
en morgenochtend gaan we weg..
Dus vanavond de laatste zonsondergang,
de foto's ervan nam ik vaak gewoon vanaf de bank...
Ik vertrek met gemengde gevoelens, 
ik heb genoten van het uitzicht en de koeien,
maar ik heb hier ook een bijzonder onplezierige winter gehad..
Bovendien al dat verhuizen..dat was natuurlijk 
helemaal niet de bedoeling..
Maar morgen is dit alles Toen..en weet je nog..

De komende week word (weer) een rommelige,
het huisje staat nog vol met andere spullen
(maar ik ben al blij dat we er in kunnen)
dus ik hoop dat ik een paadje kan maken
van de keuken naar het bed..
Ik heb ook geen idee of ik zal kunnen bloggen,
want alles is pas vanaf de 5de echt geregeld,
(de kabel man moet weer op pad,
en het is best een eind van Ingen naar Amsterdam:)
maar ik zal zien wat ik kan doen..

Ik wens je alvast een heel fijn weekend
-X-

24 opmerkingen:

  1. Succes met verhuizen! Ik hoop dat je nek snel beter wordt! Enne, in Amsterdam zijn vast ook andere plekken met internet, voor als je het mist.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sterkte met je nek, niet leuk en helemaal niet handig nu. Heel veel succes met verhuizen en een paadje vinden in je huis. :) groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte met alle verhuisperikelen. En met je nek! Dat is ook wat zeg. Hopelijk word je nieuwe huisje gauw weer een heel fijn thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sterkte, en alweer verhuizen snap niet hoe je het
    volhoud ik zou het niet kunnen,al vind ik het opruimen
    van dingen eerder genoemd wel een goed idee want
    immers moeten we echt alles bewaren dus ga toch hier
    ook maar weer eens alles bijlangs wij wonen hier
    ook nog maar een jaar dus HUP
    fijn weekend en denk ook nog een beetje aan je zelf

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Ingrid
    Ik word er toch een beetje weemoedig van. Kan me voorstellen dat je toch gemengde gevoelens hebt. Dat is logisch. Maar nog zo´n winter dat is niet te doen voor je.
    Je gaat lekker samen met P. een nieuwe start maken, een fijn vooruitzicht.
    Wens jullie sterkte met de verhuizing en hoop dat je snel van de nekpijn af bent. Goed insmeren met balsem dat geeft snel verlichting.
    Hoop dat we snel weer wat van je horen, want volgen blijf ik je. Zou niet meer zonder je geweldige verhalen kunnen.
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met verhuizen en weet dat over twee weekjes als je op je stoepje zit in Amsterdam, die je dan vast al gevonden hebt, dan is dit slechts een herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach die arme kabelman die heeft het maar druk met jullie. Zou hij hetw el kunnen vinden in Amsterdam?????
    Sterkte met je nek en inderdaad lekker insmeren met tijgerbalsem, die rode, en dat ruikt ook zo lekker..
    En morgen even een zware dag en dan opnieuw beginnen!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel sterkte en succes voor de komende dagen! En ik hoop dat het nieuwe huisje heel snel THUIS zal zijn!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maar wat een heerlijk vooruitzicht, jullie gaan op weg naar jullie nieuwe THUIS! Heel veel succes (sterkte ook met je nek) en geniet alvast van jullie nieuwe stekkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hang je wel een wimpeltje uit het raam voor het kabelmannetje? Anders kan hij je misschien niet vinden.... Vervelend dat het net nu in je nek is geschoten, niet fijn! Sterkte ermee, ook voor P. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. succes met alles!!
    het komt vast goed!
    liefs,
    jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oei dat het nou net vandaag ik je nek moet schieten het is vaak wel een teken he ....
    Succes met de verhuizing... gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nu kan je terug beginnen opbouwen, da's al veel plezanter ! Het komt allemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Succes met de verhuis... (en met je nek...)
    Leuk toch zo weer alles vanaf nul beginnen inrichten?
    Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele goeie verhuizing gewenst en sterkte met je nek! Hoe was het ook alweer? Als je last hebt van je nek, haal je teveel op je nek? :-) Dat zei mijn oma altijd... Nou, ik hoop dat je veel geluk in je nieuwe huis zult hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel veel succes met verhuizen! Ik kan me voorstellen dat het een "dubbel gevoel" is. Maar het komt vast goed, en jullie zullen je vast snel thuis thuis voelen op jullie nieuwe plekkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel veel succes gewenst met de overgang !! Enorm goed te begrijpen dat dubbele gevoel ;) Naar van je nek..hopelijk ligt er een pittenzak of kruik een beetje bovenin een doos?!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Succes met deze nieuwe start! Dat jullie jullie snel thuis mogen voelen in het nieuwe huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vandaag een aflevering van Huisje Boompje Beestje gezien die over afscheid gaat ivm verhuizen. De kids in mijn klas waren er helemaal stil van. Ook omdat een klasgenoot binnenkort naar het buitenland gaat verhuizen.
    Dat weemoedige gevoel, ik herken het zo.... Aan het einde van een schooljaar voelt dat ook zo.... Nog twee weken genieten van deze kids.
    Succes met verhuizen Ingrid en HUP voor alle nieuwe kansen en mogelijkheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ai, dat is niet fijn die pijn maar morgen is het dan zover je trekt de deur achter je dicht en maakt er in A-Dam een nieuwe open... Veel geluk in je nieuwe huis, en succes met alles...Tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je moet morgen maar zó denken....................het wordt vanzelf weer zaterdagavond ☺ ☺☺☺.
    Enne.....met zóóó weinig spullen nog overgehouden, moet het verhuizen wel vliegensvlug gaan☺☺☺☺.
    Suc6 met alles!!

    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)