dinsdag 10 mei 2016

Enjoy The Little Things

  
Ha, dit verwacht je natuurlijk niet, het nichtje
van Ingrid, Guusje (misschien heb je mij wel eens
gezien hier of op instagram.
Voor school heb ik de opdracht gekregen om een
stage te gaan lopen. Toen ik dat hoorde dacht ik 
meteen aan Ingrid. Waarom ik zo graag bij mijn tante 
wilde stage lopen is omdat ze een creatieve zelfstandige
ondernemer is. We hebben eigenlijk gelijk contact 
gezocht. Wanneer ik het idee aan haar vertelde stemde
ze er meteen mee in!


Ik moest verschillende opdrachten doen voor mijn
stage. Dat was onder andere een kaart ontwerpen en
vervolgens bewerken in Photoshop. Uiteindelijk heb ik
de kaart ook uitgeprint. Ingrid heeft een instagram 
account waarop de kaart te zien is. Leuk genoeg kreeg 
de kaart heel veel likes!


Geniet van de kleine dingen he!
Soms kan iets wat je totaal niet verwacht 
opbloeien tot iets moois. 

Adios (jaja ik heb Spaans op school ;-) )

-X-

17 opmerkingen:

  1. Wat leuk, stagiaire bij je tante :). Geniet ervan allebei want volgens mij is het ook heel gezellig zo samen.
    Liefs Tink

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Guusje, leuk om kennis te maken! Wat een gave stage heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, dat is vast de meest leuke stage ooit!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt wel wat met jou, Guusje. Hou je tante in de gaten, daar kan je veel van leren. Je kaart is gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. volgens mij ben je met glans geslaagd voor je stage!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou ook wel eens stage willen lopen bij igrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aangename kennismaking ! Prachtige kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is nog eens een leuk stageplek!
    Mooie kaart maakte je!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om te lezen, Guusje! :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk om een berichtje van jou te lezen, Guusje.
    Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat moet natuurlijk blogbericht zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Succes Guusje en tot op Instagram :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellig bericht!
    Groetjes, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil ook stage lopen bij je tante! Mag dat???

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is een heel bijzondere stageplek Guusje!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)