vrijdag 17 maart 2017

Stof & breien


Vandaag is de badkamer soort van af, in ieder geval
komen de werkmannen vandaag voor het laatst, pfff.
Niet dat het geen aardige mannen waren, maar onrustig
was het wel en het hele huisje ligt bedekt onder een dikke 
laag stof, ondanks al het plastic wat ik gespannen had.
Dus vandaag doe ik een grote schoonmaak, eigenlijk
zou ik een gebloemde schort voor moeten doen, een 
hoofddoekje op en van die gele plastic handschoenen aan.
En dan zingend met een emmertje met sop en zoals wij
altijd voor de grap zeggen, met een klam tot vochtig 
doekje (dat klinkt zo viezig, haha) de boel doen.
Waarschijnlijker is dat ik met een rood hoofd
in mijn joggingbroek, mopperend over alle stof,
stofzuigend door het huisje zal stampen ;-)
Maar als dat allemaal achter de rug is, zal ik op 
(mijn schone) bank gaan zitten en breien
en er net zo tevreden uit zien als het vrouwtje
op de tekening die ik maakte..

Ik wens je een heel goed weekend
-X-

8 opmerkingen:

  1. Dank voor je lieve, kleine, fijne blogjes. Ik lees ze met veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met de laatste badkamerloodjes. En dan fijn breien. Goed weekend alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes met de schoonmaak, ik zie je voor me, arme jij.
    Ik vind je tekening geweldig, overigens, dat potje met krijtjes, van Arabia, heb ik ook, met aarbeitjes erop, heerlijk die oude vondsten
    Fijn weekend, geniet van je mooie badkamer
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk een nieuwe badkamer! Geniet ervan! Het lijkt me zo'n knus huisje waar het goed toeven is.....fijn weekend, Madeleine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie ook een schrobber zonder steel in je hand/in de emmer. Geniet vd nieuwe badkamer! Na 10 jaar ben ik nog steeds niet op onze 'nieuwe' badkamer uitgekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. veel kuisplezier! En zet zeker een plezant muziekje op, dan wordt kuisen zelfs plezant!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou een vlaggetjeslijntje breien en ophangen, om te vieren dat de werkmannen klaar zijn! Fijn weekend 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes met boenen, schrobben en lappen (van de ramen). Fijn als het klaar is dan kun je genieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)