dinsdag 25 juli 2017

Knutselen #123


Soms ben ik zo bezig met andere dingen dat ik mijn blog
helemaal vergeet, dat is een goed ding, denk je niet,
dat je meer bezig bent met het 'echte' leven in plaats
van in plaatjes te denken waarmee je op de social media
kan laten zien wat je allemaal aan het doen bent..
Niet dat ik dat afkeur hoor, helemaal niet, maar soms en
ik merk steeds vaker, heb ik er helemaal geen zin in..
Af en toe wordt ik er ook een beetje moe van om naar de 
fantastische spullen en gebeurtenissen van anderen
te kijken, maar ik neem aan dat iedereen dat wel eens heeft..
Ik dacht dus niet aan mijn blog en nam al helemaal 
geen foto's, daarom een oude zelfmaker uit mijn boek
Vive la vie, tenminste ik denk dat het daar uit is.
Misschien leuk om te doen met dit regenachtige weer.
Je hebt wat velletje zijdevloei papier nodig, 
dat vouw je een aantal keren op, je knipt
er een cirkel uit, die vouw je dubbel en nog eens.
Dan knip je de hoeken rond, zoals de blaadjes 
van een bloem en draai je een stukje ijzerdraad stevig 
om de punt heen, je kan hier bijvoorbeeld van dat 
groene ijzerdraad wat je gebruikt om planten in de
tuin mee op kunt binden, gebruiken.
Dan vouw je het vloeipapier uit en Voila, een bloem.

Ik laat mijn blog weer even voor wat het is, ga bestellingen
inpakken, de rust is wat weergekeerd in de webwinkel,
precies zo dat het fijn is om er mee bezig te zijn :-)

Ik wens je een stralende dag
-X-

4 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor de stralende dag! Hier was het vooral een winderige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken het gevoel van geen zin hebben in sociale media. Daarom probeer ik dit te beperken, slechts eenmaal per week op facebook en m'n instagram account heb ik gesloten. Verder helpt het om geen smartphone te hebben. Fijn om te lezen dat je met zoveel dingen bezig bent in real life. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen op deze stralende donderdag! Ik hoop wel dat je blijft bloggen al is het maar af en toe. Ik heb nog nooit zo'n fijne ochtendkrant gehad! Het is in tegenstelling tot facebook en andere sociale media humeurverbeterend. Juist omdat ik ook tussen de regels door je tobberijen herken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sluit me aan bij Willy en hoop ook dat je blijft bloggen. Ik ga ook knutselen ook al gebruik ik dat woord niet zo vaak. Meestal ga ik kunsten! fijn weekend en succes met je winkel.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)