dinsdag 24 oktober 2017

Kaarten en een vraag..


Gisteren gingen we naar mijn moeder, eigenlijk kwam 
het niet zo goed uit, want we hadden hier een soort
van 'kaartencrisis'; één van de winterkaarten was weer
niet goed gedrukt, mijn naam stond ondersteboven.
Er lijkt geen zegen te rusten op de gedrukte kaarten,
er is steeds iets mee en het vervelendste is dat ik de 
bestellingen binnen blijven komen..(wat eigenlijk fijn is)
Dus in de auto belde het printbedrijf, er was niet direct 
een oplossing, behalve het opnieuw versturen van de 
bestanden, wat niet ging we zaten immers in de auto,
enfin, om een lang verhaal kort te maken;
P en ik kregen enorme ruzie er over.
Ik ging er in met emotionele argumenten, hij met zakelijke
en we geraakten niet op 1 lijn..


Vlak voordat we bij mijn moeder waren bereikten wij 
een wapenstilstand en bedacht ik dat de drukker de 
kaarten maar zonder mijn logo moest printen, dat kon,pff,
ze worden vandaag geleverd, anders had het nog dagen geduurd..
We hadden uiteindelijk een leuke dag bij mijn moeder,
omdat ze een beetje zat te mopperen over het alleen zijn
enzo (snap ik) bedacht ik dat het misschien leuk zou zijn
als je (een ieder die dit leest) mij een kaartje stuurt voor
mijn moeder, en ze zo leuke post ontvangt.
Mijn moeder heet Corrie en ze vind post geweldig.

Enfin, mocht je dat willen doen, stuur mij dan een mailtje,
dan geef ik je mijn adres. Als je er een envelop bij doet
met je eigen naam en een postzegel er op, stuur ik je 
een winterkaart met mijn naam op zijn kop, ik zou ze 
anders weg moeten gooien, ik kan dat zo niet verkopen,
hoewel de afbeelding er prima uitziet.
 Natuurlijk doe ik er een ticket voor een goede dag bij.
Ik zal de kaarten dan later meenemen voor mijn moeder.

Zoals mijn zoon Daan wel eens tegen me zegt als 
ik iets aardigs voor iemand doe: dat is goed voor je karma,
dat levert je extra punten op, haha, dat zeg ik nu tegen jou :-))

Ik wens je een fijne dag, ik ga de bestellingen klaarleggen
en als straks de kaarten komen, pak ik alles in.
Mocht je hebben zitten wachten; ik was je niet vergeten
en je pakje komt er aan.
Fijne dag
-X-

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Ik doe mee!
    Fijne dag Ingrid!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel supercreatieve mensen zijn niet zo goed in zakelijke dingen. Dat maakt deze mensen zo leuk, zo speciaal, want zij maken volop gebruik van hun sterke kanten, zolang een ander met een meer zakelijke sterke kant de andere zaken voor hen regelt. Dat heeft iets te maken met hersendeeltjes, die bij de een anders werken dan bij de ander. Waarschijnlijk heb jij meer het creatieve en P meer het zakelijke. Dus jullie zijn een goede match zolang je elkaar helpt op de gebieden waar de ander zijn/haar zwakke kantje heeft.

    Natuurlijk wil ik je moeder graag een kaartje sturen. Maar lieve Ingrid, daar hoef ik niets voor terug. Iets liefs voor een ander doen, daar hoeft voor miij niets tegenover te staan.
    Denk zakelijk: Maak van de speciale ('misdrukken') kaarten gewoon pakketjes met een leuk Ing-thingsstrikje en een beetje korting. Het blijven toch originele Ing-things-kaarten. Wat dacht je van 3 stuks voor 4,95? (klinkt en stuk goedkoper dan 3 voor 5 euro).

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love your blog & all the creative things you do & photograph even though I can only read some of it through a bad google translation!

    Cheers from Sweden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, en kaartje voor je moeder , ga ik doen...... ik geloof dat ik je adres nog ergens heb, anders stuur ik je een mail.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, ik doe mee, want echte post is leuker :-)
    Ik mail je even!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee!! En echte post is zo leuk .. ook voor moeders ;)
    Maar balen dat het drukken steeds fout ging.
    groeten Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een kaartje uit België komt er ook aan ! Heel tof idee !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fantasties idee ik wil je moeder heel graag een kaartje sturen. Ik hoop dat ze heel veel kaartjes gaat krijgen ik vind het een SUPER leuk idee. Mijn moeder is vorige jaar aangereden van haar fiets zo klap bam op de straat, wat was dat een leuk idee geweest, maar ja ik verzin het niet. Gaat nu bijna 1 jaar later wel weer beter met haar. Maar dit terzijde, ik mail je.
    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief idee en natuurlijk doe ik mee. Ik stuur deze week een kaartje (ik heb je adres nog). Xx Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Uhm...ik wil wel meedoen....maar waar moet ik dan heen mailen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Onderaan het scherm kan je kiezen voor internet versie en daarop staat het mailadres bovenaan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe ook mee, al een mail gestuurd

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn moeder heet ook Corrie en is ook veel alleen dus ik doe zeker mee. Kan ik haar jouw kaartje toesturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Inge,ik wil jouw moeder wel een kaartje sturen als jij mij jouw adres geeft,groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk idee, ik zal je een mailtje sturen. Ken je ook de goedgemutste breicampagne van Innocent smoothies? Ze zamelen geld in voor het Nationaal Ouderenfonds, voor eenzame ouderen in NL. Ik kan alleen maar haken, maar ben breien aan het leren, zodat ik ook mijn steentje kan bijdragen door een mutsje te breien! (sorry als het lijkt alsof ik hier reclame probeer te maken, het is een goed doel en ik dacht eraan omdat je schreef dat jouw moeder ook eenzaam is..)Het zijn superschattige patroontjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)