donderdag 30 juni 2011

Double Happiness

-werk van Daan-

vandaag is een dag om te vieren
een echte appeltaart dag
hoewel ik geen tijd heb
om hem zelf te bakken
vieren wij vandaag
dat Daan afstudeert aan de kunstacademie
en
eindelijk na 3 verschillende studierichtingen
zijn weg heeft gevonden..

-slinger symbool voor dubbel geluk-

vandaag is een dag om te vieren
dat
Judith een nieuwe baan heeft
(na een ellendige periode,
en het verlies van haar bedrijf)
bovendien een nieuw huisje
dat
altijd Alles zijn weg weer zal vinden
dat
elke wolk een gouden randje heeft
dat
Alles Hier en Nu is..
ja, vandaag eten wij appeltaart
HOERA!

17 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met Daan en geniet met elkaar van heerlijke appeltaart :)
    veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt allemaal goed. Ik wrijf even langs je arm (misschien dat je geluk afgeeft), want ik kan het vandaag wel gebruiken.
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelfgebakken of niet die appeltaart smaakt vandaag naar zoveel meer. Fijn, fijn, fijn voor jou, Daan en Judith! Geniet van deze mooie dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar had ik ook last van, maar nu doet hij het bij mij weer.
    Fijn dat er zo veel te vieren valt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joepie! Dat word een heeeeeeel lekker appeltaartje!
    Fijn voor jou en je kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met alles!!!

    Knuffel!
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het leven vieren...met eenvoudige dingen die het leven zo groots maken... levenskunst ...geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En laat ik nou nét toevallig gisteren heel Daans website doorgespit hebben :-) (beroepsmatig trekje, kan het niet helpen!)

    Veel geluk voor allebei je Grote Kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat, wat een fijne berichten allemaal. Ik eet een stukje mee, zomaar omdat ik appeltaart vers uit de oven het allerlekerst vind.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Appeltaart staat voor mij ook aan geluk en je goed voelen. Heerlijk zoveel goede berichten dan voel je jezelf weer eventjes geaard. Geniet daar maar even van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk nieuws allemaal! Hopelijk heeft de appeltaart heerlijk gesmaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoop dat het een fijne dag was, eentje met een gouden randje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat klinkt goed!
    Geniet van al dat goeds en van de appeltaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie, fijne nieuwe kansen. Ik hoop dat de taart je heel goed gesmaakt heeft! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)