donderdag 23 september 2010

schortjes en de inhoud van de kast..

je kan nog meedoen met de 
schortjes give-away
ik verloot ze zaterdag

vandaag gaan we eerst in Amsterdam
de kast ophalen die we hebben gekocht
de oude is weg, en er zat 
toch meer in dan ik dacht..

daarna gaan we naar het nieuwe kantoor
van Judith (dochter) kijken
die druk bezig is haar eigen bedrijf te starten..
en bij haar eten
(als je kinderen volwassen zijn 
en Ver weg wonen moet je
een Afspraak maken om ze te zien,
zo van ;over een week of 2 kan het wel
tussen 4 en 7)
het blijft een beetje raar....
maar dat is zoals het Gaat, en moet gaan..

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kijkje in de keuken, oeps kast, Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ongelooflijk als je een kast leeghaalt wat daar toch allemaal inzit hé. Ik hoop dat je alles terug weg krijgt in de nieuwe kast!
    Vorige zomer moest ik ook een aantal kasten leeghalen en daarna terug vullen, dezelfde kasten en hoe ik het ook probeerde, kreeg alles er gewoon niet meer allemaal in.
    Benieuwd om de nieuwe kast te zien!
    Doe graag mee aan de schortjes giveaway hoor!
    Bye,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bewaart meer dan je denkt. Maar ook wel weer fijn om al je spullen in de nieuwe kast te zetten. Niet alleen de schortjes zijn leuk, die knijpers zijn ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. er zit altijd meer in kasten dan je denkt ;-)
    Spannend nieuwe bedrijven en grote kinderen!
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook heel leuke vogelknijpertjes (bij de schortjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ingrid (Punky Wunky)23 september 2010 om 19:19

    Tja er gaat altijd meer in een kast dan je denkt :). Over een paar weken ga ik verhuizen, ben benieuwd wat er bij mij allemaal teveoorchijn komt. Ben ook benieuwd wat voor kast je hebt gekocht.

    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb jij een prachtige boeken collectie (ik heb ongegeneerd lopen gluren op de foto)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,
    ik lees hier altijd heel stil mee, maar die mooie schortjes blijf je maar aanbieden.
    Dus nu maar de stoute schortjes, uhh schoenen, aangetrokken: ik wil ook heel graag mee doen met de give-away!!
    Wie weet?!
    een stille meelezer/-genieter

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ingrid, I am very happy to have discovered your beautiful blog. I have a link to you on my blogsite.Can you tell me if I can buy those fantastic bird pegs online they are so pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @sean the prawn: I bought the bird Pegs a few years ago at a store called HEMA, I don't know if they still have them, they do have an online shop, you can try..

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)