woensdag 23 maart 2011

It's a beautiful day...

na al dat gebabbel van de laatste dagen
vond ik dat ik het maar eens moest afwisselen
met een korte post
en gewoon wat foto's plaatsen van Licht
zo heerlijk die zon
geen wolkje aan de lucht..

terrasje in de tuin..

de duiven van de buurman in de ochtend
(kijk even naar de 2de duif van rechts (?)

de Lawaai-kip
nooit geweten dat kippen Zo hard
konden kakelen en (rennen)




zon in de woonkamer
(het lijkt ineens wel Bijzonder stoffig, met als dat licht)

vis schilderijtje van Beerlala
meisjes-prent ernaast van Newem

duiven van de buurman, eind van de dag..

oja, je kan nog meedoen aan de give-away
morgen zal ik de dingetjes verloten
(er schiet me nu natuurlijk van Alles te binnen
wat ik eigenlijk had willen zeggen
maar ik had me voorgenomen nu eens Rustig aan te doen
met de tekst, dus ik post deze Nu
voordat ik me bedenk..)


Wish you a Beautiful Day..

19 opmerkingen:

  1. Mmmm genieten,
    ik kijk, lui vanuit bed met een bakje yoghurt, naar een strak blauwe lucht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijke voorjaarsfoto's!
    Het is hier nog helemaal mistig, dus ben ik er blij mee :-)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke foto's.

    Wat een gekke kamikaze beweging van die duif.

    voor jou ook een mooie dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie foto's! De envelop is onderweg. Ben vergeten er een briefje bij te doen. Dusse die envelop emt stempels is van mij ;)
    Hoop dat je het leuk vind, veel plezier ermee.

    groetjes daan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van je gebabbel en ik hou van je foto's. Dus je blog is hoe dan ook ideaal voo rmij. Maar die boze mevrouw in je header...daar schrik ik elke ochtend weer van. Ze kijkt zo streng : Ik zou haar willen kietelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ingrid, it does look like a beautiful day.We had a beautiful one here in Australia today as well.Your house looks really lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt, jij ook een fijne zonnige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zeker een beautiful day.. the sun is shining.. ik zit steeds met het liedje in mijn hoofd.
    Je post is leuk hoor Ingrid, als altijd. En ook lange posten van jou zijn leuk ;)
    Die kippen kunnen zeker lawaai maken. Ik vind trouwens een rennende kip zo koddig om te zien.
    (Rustgevende bezigheid trouwens; het in de zonovergoten wei observeren van kippengedrag ;)De zon was even weg vanmorgen, maar schijnt weer volop, dus ik ben buiten!!
    groetjes en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zonnetje begint hier na dikke mist in de ochtend ook door te breken. Mooie foto's!
    Jij ook een fijne dag toegewenst. Ga zelf maar eens lekker in de tuin aan de slag vanmiddag.

    Groetjes,
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk om de vis weer terug te zien, bedankt :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk, en die laatste foto is echt fantastisch mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Krijg echt de kriebels van je foto's. Heb gisteren ook in het bos foto's gemaakt. Heerlijk hè! Knufzz...Peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, heerlijk die plaatjes, ben nu aan't werk, hele dag binnen zitten :(, maar ik heb de lunchpauze lekker buiten in de zon gezeten, heerlijk....., v.a. morgen heb ik weekend!!
    Is de zon er dan ook nog??

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Ingrid,
    Ik heb vandaag je tekening gekregen met de post. Heel erg bedankt. Hij is prachtig! En ook bedankt voor de leuke extraatjes.... :)

    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Laatste foto is kunst met grote K ;-)
    Dank voor de dosis Zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. It has been lovely here too but the light is different. Maybe Mother Nature is showing us some kindness as a balm.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)