vrijdag 11 mei 2012

Happy weekend


5 opmerkingen:

  1. jij ook een fijn weekend en dat de zon
    wat meer haar gezicht laat zien!

    liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gezegd weer! en ook zo Waar! Fijn weekend en nog gefeliciteerd met je prachtige slingers. Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Las net je stukje hierboven over je mooie slinger.. de titel is inderdaad prachtig.. rise and shine (het doosje ook met het meisje!) Moet heel bijzonder zijn! Daar mag je trots op zijn! Ik ben dol op quotes, vandaar dat je quote me ook erg aansprak.. bij mij in de gang heb ik er eentje die ik ook erg mooi vind 'life brings you to unexpected places, love brings you home'.. fijne week!
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)