zondag 13 mei 2012

Little swap and Hurray for all moms


allereerst wil ik jullie bedanken
voor de ontzettend Lieve en leuke reacties
op Rise and shine,
dat geeft zelfvertrouwen,
mocht er weer Zo'n Moment komen
dat ik het gevoel heb dat ik maar wat aan rommel,
en grote twijfel heb over wat ik doe,
en dat moment komt vast en zeker,
het lijkt verankerd in mijn karakter,
zal ik jullie reacties weer eens doorlezen,
en tegen mezelf zeggen dat ik moet stoppen met die flauwekul,
dat het best OK is, en gewoon door moet gaan...
bedankt dus!



en weer over tot de orde van de dag,
van de week berichte ik al,
over de boekjes die Ineens kwijt waren,
ik heb ze gevonden,
ze lagen gewoon in het laatje waar ik al 10 maal in keek,
soms ga je zo op in Andere gedachten,
dat je niet ziet wat er vlak onder je neus ligt..



dus bied ik ter Ruil aan:
een paar kleine boekjes:
ten eerste: Indiaantje spelen (uit 1966)
ik weet zeker dat als Daan (zoon) nog klein was geweest,
het enig had gevonden,
tot in detail word de Kunst van het Indiaan zijn beschreven,
hoe je er uit moet zien, 
wat ze kunnen
(bv. het roepen van vogels,
ik ga dat hoofdstuk ook eens bestuderen,
ik wil ook wel een paar vogeltjes hier op de achterplaats...)



een Zwitsers boekje met alle mogelijke
breipatronen erin,
en een Zweeds boekje Grytlapper (ook uit 1966)
waarin de allerleukste pannenlappen patronen staan
wel in het Zweeds, maar bijzonder leuk ter inspiratie..



en een klein boekje,
waarin het silhouetten knippen word beschreven,
dus heb je zin om een van deze boekjes te ruilen,
tegen iets wat je leuk vind om mij te sturen,
laat mij even weten welke..

If you like to swap one of these little DIY-books,
for anything you like to send me..
please let me know,

wens ik jullie een hele fijne moederdag..
hoera voor Alle Moeders
-xxx-

9 opmerkingen:

  1. Ruilen doe ik graag met jou. Voor jou heb ik een oud Engels craftsboekje uit 1949. Die ruil ik heel graag tegen het Zweedse Grytlapper. Ik ben helemaal weg van Zwedden en zo er per direct een huis willen kopen!
    Fijne moederdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. graag zou ik het boekje met de pannenlappen willen ruilen. ik moet nl nog pannenlappen haken voor onze "nieuwe" caravan.
    ik weet nog niet wat ik dan eventueel terug stuur, maar dat blijft dan een verrassing.
    fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou graag het boek "Indiaantje spelen" willen ruilen tegen een sleutelhanger met een uiltje van vilt er aan.
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de vorige post nog even gelezen en wauw wat gaaf zeg! Echt heel stoer! Ik denk dat iedereen zulke gedachten op zijn tijd heeft, lijkt me ook wel gezond eigenlijk?! Maar natuurlijk moet je gewoon zo door gaan! Over de boekjes, ik heb er toevallig gister ook weer een aantal gevonden in de kringloop maar die over het silhouet knippen vind ik wel erg gaaf! Mag het een verrassing zijn wat ik terug zou sturen?

    Groetjes,

    Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa ruilen leuk leuk leuk...ik vind silhouet knippen een leuke!
    Ik ruil een happy monday ketting ervoor....
    Kus Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het indianen-boekje vind ik erg leuk. Over 4 weken hebben we op de buitenschoolse opvang een indianendag, dus wat extra wijsheid zou me goed van pas komen.
    Ik zou het boekje graag willen ruilen tegen een handgemaakte verrassing...
    Geniet nog even van deze zonnige moederdag!

    Groeten, Netje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil heeeel graag het knipsel boekje met je ruilen al weet ik alleen nog niet waarvoor ik het wil ruilen.Ik weet alleen dat ik het knipselboekje erg op prijs stel ik ben nl.gek op knipsels.Ik verzamel naast alle andere vezamelingen ook kleine knipsel schilderijtjes en heb inmiddels een hele collectie( zal er eens een post van maken).
    Maar goed nu nog even bedenken dus waar ik het voor zou willen ruilen.....ik laat het je snel weten.
    Groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat jij ook een leuke moederdag hebt (gehad). En Ingrid,ik wens je geluk met je Slinger die door Engel in productie is genomen. Wat een heerlijkheid!! Leuk voor jou en ik snap dat je de reacties van gisteren kunt gebruiken voor als je eens in een dipje zit.
    Ik ben benieuwd waarmee je the days nog meer up gaat brigthenen!! Leuk, he, dat je dat zelf ook nog niet weet? Offe.....?
    Fijne week alvast weer, je hoort van me als ik meer weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooo, misschien ben ik al te laat, maar dat Zweedse boekje zou ik helemaal te gek vinden. Ik spreek redelijk Zweeds en ik hou heel veel van haken en wil graag een paar leuke pannenlappen maken. Wil je het met me ruilen? Ik heb eventueel leuke stofjes (retro stofjes uit Zweden bijvoorbeeld) of een oude Ariadne uit de jaren 60 of 70 of 80? Zoiets.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)