donderdag 3 mei 2012

Little things make me Happy


als Fem komt,
neemt ze altijd een doosje 
(of eigenlijk meestal een doos) mee,
met allerlei Dingetjes, die ze her en der vond,
waarvan ze denkt dat ik het wel wat vind..


en of ik het wat vind,
ik word qua spullen Nergens zo blij van,
als een doos met allerlei bijzondere kleine schatten,
je doet er verder niks mee,
volstrekt zinloos,
maar dat vind ik er nou Juist zo fijn aan..


en deze keer was  de inhoud wel heel bijzonder,
een soort van Wonder-Doos,
heel veel oud klein speelgoed,
wasknijpers die ik nooit eerder zag,
een heleboel mini houten poppetjes,
punnikkklosjes,
plaatjes uit de jaren 30,
prachtige blauwe vintage stof..


een boekje van ongeveer 2 centimeter groot,
gehaakte pannenlappen,
en kleine houten diertjes,
het was een een al Oh en Ah..


ik weet niet precies wat het is,
wat mij doet glimlachen,
bij het zien van al deze kleine onzin-dingetjes,
en misschien moet ik het ook niet proberen,
er een analyse op los te laten,
(dat doe ik natuurlijk nogal graag)
en er gewoon van genieten..


dus vandaag pak ik de doos verder uit,
en ooh en aah ik nog wat verder,
en als ik daar mee klaar ben,
ga ik de dozen voor de Sunday Market verder inpkakken,
en dan hoop ik dat er Zondag 
mensen bij mij aan de kraam komen,
en weggaan met Hetzelfde blije gevoel,
over kleine dingen die ze bij mij vonden..


nb. ik had vorige week nog wat dingetjes ter ruil
aangeboden..
graag zou ik willen ruilen met:
Jeanette Renting, Pipowagen aan Zee en C_estelle,
als jullie je adres willen mailen, 
stuur ik het op, bedankt!


Fijne Dag, Allen
-xxx-

12 opmerkingen:

  1. Wow, ik kan me voorstellen dat je hier allemaal heel erg blij van wordt! Ik word er al heel blij van, en ik zie alleen maar foto's! :-) Heerlijk, zo'n digitaal geluk, op deze druilerige ochtend, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik voel me ook altijd belachelijk blij bij kleine nietige zaken. Knoopjes, wolletjes, onafgemaakte borduurwerkjes (en dan denk ik aan wat er tussen kwam waardoor het borduurwerkje niet af kwam). Leuk leuk!
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ...they make me happy, too!!
    Thank you for sharing your lovely pics!!!
    xxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo voel ik me dus na een Kringloop bezoekje... Van de week al twee kringloopwinkels bezocht en bij beide met fijne dingen naar huis. Niet dat ik die dingen nodig had, maar toch..... Heerlijk is dat. Fijne dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die houten spulletjes vind ik ook geweldig, zeker die poppetjes, daar word ik vrolijk van. Bij de kringloop kom ik ze helaas zelden tegen. Maar ik maak zelf poppetjes van houten kralen en die geven mij ook een glimlach op mijn gezicht! groeten van Sandra
    www.handgemaaktinholland.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dingetjes heb je gekregen...

    Ik heb je gemaild hoor. Ik ben helemaal happy... :-D Ik win noooooooit wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat er zoveel geluk uit een doosje komen kan hè! Die houten popjes: ♥♥♥. 'Onze' kringloop heeft niet van dat leuke spul, ik moet nodig de andere in de buurt eens bezoeken (ik hoorde dat Waalwijk een leuke heeft)

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad ook digitaal geluk voor mij :)
    En zondag wil ik graag weer bij je Kraam langs voor Hetzelfde blije gevoel :)

    zonnige groet,
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joepie ! leuk dat je met mij wilt ruilen.
    Adres mail ik toe en ik hoor dan graag wat voor stempel je wilt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik word ook blij van het doosje van Fem! Wauw die houten poopetjes.... ubercute *__*

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat een fijne vriendin! Mooi weekend! x

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)