zaterdag 12 mei 2012

Rise and shine


ruim een jaar geleden,
stuurde Sabien van Engel
mij een kadootje voor mijn verjaardag,
een stoffen confettislinger,
dat vond ik zo lief,
dat ik een gehaakte variant daarop voor haar haakte'
en terugstuurde, om haar te bedanken...
einde vorig jaar vroeg ze of ik het leuk zou vinden
als deze in productie zou gaan
via Engel..


dat kwam mij wat onwerkelijk toe,
het was maar een aardigheidje tenslotte,
er werd wat heen en weer gemaild,
we hadden een bijzonder leuke ontmoeting
bij het Bakkerscafé in Amsterdam,
waar ze mij de promotie foto's liet zien,
echt Prachtig gefotografeerd door StyleCookie
en toen was het wachten..


gisteren werd er een pakje bezorgd,
met daarin de slingertjes,
in een mooi doosje,
(met dat Lieve lieve meisje erop!)
wat ik zelf bijna nog leuker vind dan het slingertje,
het ziet er zo Echt uit...


en dan achterop..
designed by...ha!
ik geloof dat ik niet meer mag zeggen, ik doe maar wat..
maar het kwam bij toeval tot stand,
dat wil ik dan toch wel even vermelden..


Rise and shine,
heet het,
dat spreekt me heel erg aan,
deze mooie woorden
rise and shine...


een beetje trots ben ik wel,
maar ik wil vooral Sabien bedanken,
degene die het doosje ontwierp,
de mensen van StyleCookie voor de mooie foto's
en de vrouwen die ze haakten,
slinger na slinger..

Rise and Shine!
-xxx-

46 opmerkingen:

  1. The box and packaging is beautiful and its your design perfectly!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Ingrid, wat leuk! Wat een lief slingertje! Heel gaaf, je kunt trots zijn! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super Ingrid! je slinger is ook zó
    mooi gemaakt, wees maar trots hoor!
    Het ziet er prachtig uit.

    lekker weekend! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een welverdiende .. designed by .. zeg. Super vind ik het voor je, geniet er met recht van :-) en van je weekend.

    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie goed doet, goed ontmoet Ingrid, je hebt dit succes verdiend en niks ja maar...............
    uiteindelijk heb je dit zelf verwezenlijkt!
    gefeliciteerd en het lijkt me wel weer tijd voor appeltaart! Geniet van je succes! Fijn weekend,
    Doesjka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk.
    Gefeliciteerd zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh wat leuk zeg!
    het past ook echt bij jou!
    daar krijg je vast een heel blij gevoel van!

    en...ik probeerde ff uit wat op je folder stond, als je ing-things.com intypt, kom je automatisch op jouw blog, hoe krijg je dat voor mekaar???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat was een kadootje van mijn zoon, ik zie m morgen ik kan het wel even vragen hoe hij dat gedaan heeft?

      Verwijderen
  8. Wat super 'echt' zeg! Een door jouw ontworpen slinger nu in de winkels! Gefeliciteerd!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, hoe leuk is dit?!!!! Alweer iets om dubbel en dwars trots op te zijn. Gefeliciteerd! You go girl!!!! :D :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig leuk Ingrid! Dromen we daar niet stiekem allemaal een beetje van, erkenning.. :))
    Het is je gegund hoor!
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig! Gefeliciteerd! Appeltaart met slagroom!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je ziet...het komt wel goed met jou! En niet te bescheiden, je kunt het gewoon! Echt gaaf, dat slingertje, wie weet volgt er nog meer? groeten uit Zeeland!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is echt gaaf zeg! Mooi toch hoe dingen zo spontaan kunnen ontstaan vanuit een lief gebaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat onwijs gaaf dat een ontwerp van jou zo leuk verkocht wordt. Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Whoah, da's zeker leuk!! Geniet ervan!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super leuk voor je! gefeliciteerd! x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super zeg, waar "zomaar" toe kan leiden! Klinkt goed designed by...
    Geniet er van!
    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wawwwww... gewoon een bewijs van een natuurtalent!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oooh ingrid, wat mooi! wat super ziet het er nu uit, met het dooske, maar zonder jouw inspiratie was het er niet geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben blij voor jou dat zo'n projectje in iets groots kan veranderen!
    Je mag terecht fier zijn dat jij dat hebt ontworpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. APPELTAART!!!!!!!!
    Wat ongelooflijk super voor je!
    Van harte gefeliciteerd!
    (en nu een lijn met prints van je prachtige collages?)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk! Krijg je niet meteen zin om nog meer te gaan ontwerpen?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow dat is leuk zeg. Je eigen ontwerp in een mooi superdoosje en met zo''n mooie product naam. Inderdaad een appeltaart verdient:)
    Gefeleiciteerd zeg met dit mooie product!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Laat de euro's maar binnenstromen ;-)
    Je loopt vast op wolkjes!
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk!
    Zoiets zou ik zo aanschaffen als kadootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd Ingrid! Ziet er prachtig uit, ik ga het zodra het in de verkoop is direct bestellen... als cadeautje voor mijzelf. To celebrate life op onze volkstuin! Altijd leuk om je omringen met fijne spulletjes waarvan je weet door wie het met liefde gemaakt is. Bedankt voor je inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoe bijzonder gaaf is dat!
    Mooi, lieve Ingrid, mooi, mooi, mooi, dat is het!!
    dikke zoen uit het zonnige Ossendrecht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Tof! Zo te zien zijn ze prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ze zijn echt heel mooi.Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Superleuk! Gefeliciteerd en alleen maar ongegeneerd trots zijn en ervan genieten!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw Ingrid, te gek!!!
    Weet je wat ook super is?
    Ik heb je pakje ontvangen!
    Met prioritysticker was hij nog sneller ;)
    Dank je wel voor de mooie plaatjes xo

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd Ingrid! Ik ga Rise & Shine kopen! Zo leuk vind ik hem! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd! Wat moet dat geweldig zijn :) ... Ga je ze ook verkopen op de volgende sundaymarket? Dat zou leuk zijn :)

    Grtjs Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Fantastisch! Tof voor je Ingrid! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een super slinger... helemaal leuk! Mag je trots op zijn ^_^

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)