dinsdag 22 mei 2012

Save the date


laatst kreeg ik een mailtje van Yvonne 
of ik mee wilde doen, met de Yvestown fair
toen ik zag wie er allemaal meer zouden komen,
vrouwen van wie ik het werk stuk voor stuk bewonder,
voelde ik wel even een lichte aarzeling
maar ik besloot niet op de Ja Maar...toer te gaan
en ik zei Ja , wat een eer dat je me uitnodigt!
dus nu moet ik aan het werk,
ik heb Helemaal niks op voorraad,
en Wat zal ik maken, haakwerk, tekeningen, 
of toch iets met papier, of gewoon van alles wat
(suggesties zijn welkom)
ik hou jullie op de hoogte!
(ik ga nu eerst koffie drinken in het zonnetje)
-xxx-

nb, als je op de foto klikt,
zie je m helemaal.

18 opmerkingen:

  1. Gaaf hoor! ik ga mijn best doen om naar
    Lommel te komen, voor mij is het niet zo heel
    ver en zoveel mooie blogdames bij elkaar...wauw!

    'ik heb helemaal niks op voorraad' ?
    dat geloof ik niet. ;-)
    'koffie drinken in het zonnetje' ?
    wil ik ook.
    het is hier grijs.

    fijne dag! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom kijken naar je kraampje! Ik denk dat je vanalles wat gaat hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed! Ik ga voor: van alles wat, dan vindt iedereen wel iets van zijn/haar gading! :)
    Succes met de voorbereiding!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik even naar beneden scroll en al je diy moois zie , zie ik je kraampje al voor me. Aangevuld met verse bloemen in een vaas en klaar ben je. Succes met de productie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou kiezen voor het maken van dingen waar je op dat moment zin in hebt. Dat maakt het leuk om te doen èn mijn ervaring is dat dingen het mooist worden als ik ze maak op het moment dat ik daar ook echt zin in heb, dat zie je terug in het resultaat.
    Maar als ik naar de markt zou komen bij jouw kraampje zou ik als koper het liefst vanalles en nog wat zien :-) Jammer dat Lommel te ver weg is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig, mijn gedachte was ook "Maak maar wat je leuk vindt om te maken "Nu lees ik het in de reactie hierboven...het zegt denk ik genoeg...gewoon Ingthings maken....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien heb je wel zin in collage's ;-) Die zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg, ik ga proberen er te zijn! Geen suggesties...wat ik hier zie is allemaal leuk! O ja, toch nog wel een idee....je ging toch ansichtkaarten maken....daar las ik toch even geleden iets over?! Volgens mij zullen die zeker verkopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze hebben je gevraagd omdat ze vinden wat je maakt mooi is dus ik zou er niet te moeilijk over doen en gewoon je dingen maken die je altijd al doet. Oja, wel ook die kleine boekjes , die zijn ook zo leuk!
    Helaas te ver weg
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kei plezant!!!
    Alles is mooi wat jij maakt dus ja... hou de keuzes beperkt, dan gaan mensen nog meer geïnteresseerd zijn (wetenschappelijk bewezen en het stond zelfs onlangs in de Libelle!).

    Djuuu dat dat toch zo ver weg is ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vanalles wat. Vintage, haak, kaart. Komt wel goed :-)
    Gaaf dat je JA hebt gezegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. erg leuk, wel jammer dat het zoooo onwijs ver weg is vanaf hier...
    wel erg goed dat je dat gewoon gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk zeg en een eer tussen zoveelmoois mogen staan!!! Gewoon maken wat je leuk vind denk ik en wat je hier zoal laat zien. Ik heb datum en adres gelijk in de agenda gezet. Lommel is hier niet heeeeel erg ver vandaan, maar wel een leuk stukje rijden. Dus misschien tot in spetember.en veel succes met de voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk zeg.. Ik zet dit nu al in mn agenda, kwil graag je kraampje eens van dichter bij bekijken na het zien van al je leuke sundaymarket-foto's! En Lommel is niet zo ver weg... Veel succes met je voorbereidingen. Ik zou gaan voor: vanalles en nog wat! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk! Jammer dat lommel niet naast amsterdam ligt!
    Mooie plaatjes, je haakwerkjes en al dat leuks wat je op de sunday market verkoopt (misschien niet hand gemaakt maar wel hand gezocht ;) Plezier mer de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat dacht je van deze tasjes? http://ohjoy.blogs.com/my_weblog/2012/05/love-this.html

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ingrid, ik zou vooral ook wat van je kringloop vondsten meenemen, dat zal erg gewaardeerd worden naast je handgemaakte spullen :-) (Zeker door mij ;-) )

    Tot in september, xx Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)