donderdag 17 mei 2012

Tweet-post


sinds een tijdje Twitter ik,
of eigenlijk lees ik wat anderen twitteren,
zelf voel ik nog wat schroom,
om berichten als:
het regent #alweer
ik zit in de trein #vertraging
kan niet slapen #jammer
erop te zetten, ik vraag me steeds af,
wie dat eigenlijk zou willen weten..
dus ik twitter een beetje aan de zijlijn mee..


zo af en toe reageer ik eens ergens op,
zo dronk ik virtueel koffie met Saskia,
en maakte wij een buur-praatje
(ze heeft overigens een hele fijne give-away)
vind ik de Bonjour de Paris foto's van Isabelle 
erg leuk om te bekijken..


 laatst deed ik mee met een Twitter give-away
die ik won (ha!)
een bijzonder gezellig pakketje uit Japan
(eerste foto)
ze heeft ook een fijn webwinkeltje met goedkope
MT tape en bijzondere papier-dingetjes


ook zie ik de prachtigste dingen voorbijkomen,
van (web)winkels
die Kijk-Eens-Wat-Ik-Ga-Verkopen-Tweets plaatsen,
bij het zien van dit origami-papier
van Bl-ij kreeg ik meteen zin
om weer te gaan vouwen,
na al dat eindeloze haakwerk,
en bestelde het direct..


dus ondanks het feit,
dat er nog niet helemaal uit ben,
wat ik nou Eigenlijk vind van al dat getweet,
zie ik de voordelen er wel van,
en twitter ik nog even voort,
een beetje voor spek en bonen
en dat bevalt me uitstekend ..

het is mooi weer #fijn
ik ga koffie drinken #zinin
fijne Hemelvaartsdag  #genietervan

(zie je wel, ik kan het best!)

9 opmerkingen:

  1. In ieder geval #gezellig dat wij elkaar #volgen. Ik ga nu ook aan de #koffie op het #balkon.
    (GRINNIK!!)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn ook "Twitter maatjes" dus je mag gerust slap lu..eh kletsen tegen mij hoor, hahaha. Maar ik snap wat je zegt. Soms zie je ook van alles voorbij komen. Fijne Hemelvaartsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe ook aan de zijlijn mee met twitter. En soms, ineens, zit ik er middenin! :) Ik vind het leuk, ook om jouw berichten voorbij te zien komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo gezellig soms om even samen koffie te kunnen drinken! Bedankt voor je linkje! En de Poodles & Noodles tip... #hebberig! ;)
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had gezien op Poodles & Noodles dat je de give away gewonnen had, gefeliciteerd! En ik twitter ook een beetje vanaf de zijlijn... #fijnedagvandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, Ik vind 'm grappig :-) en thanks voor de link naar het origami papier, ik vroeg me al af waar je toch altijd die mooie papiertjes vandaan had voor je vogeltjes.

    Geniet van deze mooiweer dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om een hier een foto van het pakketje te zien! En bedankt voor de bijzonder lieve woorden. En de Twitter twijfel die herken ik...maar het is wel een mooie manier om op de hoogte te blijven (zeker als je helemaal in Japan zit...)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank weer voor de gezellige blog en die leuke link naar poodles&noodles! :)
    Ben de twitter-volg drempel zelf nog niet over... Maar als ikje blog zo lees is dat wel de moeite waard! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)