zaterdag 5 mei 2012

Wonder Paper and a litle give-away


in de bijzondere Oostenrijkse knopenwinkel,
kocht ik een stapel papier,
'wabenpapierbogen' stond erop,
ik had het nog nooit eerder gezien en
ik had geen idee wat ik ermee kon doen,
dus ik ben maar wat geen proberen..


de eerste knipsels mislukten totaal,
je moet echt wel even kijken Hoe je knipt,
maar op een gegeven moment 
kreeg ik de slag te pakken
dus ik knipte en ik plakte,
papieren bloemen..


kleine slingertjes, hartjes
en regendruppels
het is een soort wonder-papier,
je kan er van alles mee..


na enig speurwerk zag ik dat Engel
het verkoopt via de webwinkel,
in de leukste kleuren
en ik zal een stapeltje meenemen naar de markt


 ik heb hier voor 2 mensen
 een roze velletje liggen
(a4 formaat)
die ik weg wil geven,
laat me even weten waarom je nu Ineens
ook zo'n zin hebt om te knippen en te plakken..


I am giving away
two sheets of 'honey comb' paper,
please let me know,
what you like to do with it,
and maybe I'll send it to you
(doesn, t matter where you live)

Zonnige Zaterdag (alhoewel er
een akelig koud windje staat..)
-x-

11 opmerkingen:

  1. I think I would like to cut out some dresses for tailor's dummies, just as decorations for the walls in my studio!!!
    thank you, xxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'd make a garland to decorate my daughter's bedroom!
    Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh leuk zeg, ik hoef niet te winnen want ik heb het thuis ook liggen in alle kleuren van de regenboog, ik vond het nog te mooi om er mee aan de slag te gaan, dat heb ik wel vaker, maar vandaag heeft mijn dag dit als doel van de dag meegekregen. Thanks voor de reminder dus! ik trek de la open en ga aan de slag. Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk.
    Ik denk dat je hier hele leuke rokjes of jurkjes van kan maken voor een aankleedpopje.
    Ik zie het al helemaal voor mij.
    Ik waag een gokje.
    Fijn weekend
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier ben ik al heel lang naar opzoek! Want ik wil een mooie slinger en wat pompom bloemen maken om mijn oma op te vrolijken.
    Maar nu weet ik eindelijk waar ik het kan vinden heel erg bedankt daarvoor.

    Groetjes, Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk weer. Ik vind die druppel wel erg leuk, die ga ik dan maken voor in de woonkamer dan komt het waarschijnlijk in de erker te hangen voor het raam.
    groetjes en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou er graag mee aan de slag willen met mijn zoontje. Hij kwam toevallig vanmorgen aan met een (oud) knutselboek. Daar maakten ze van zoiets een luchtballon. Maar dan niet van gekocht papier... Daar maakten ze het zelf van op een bepaalde manier op elkaar geplakte vouwblaadjes! Dat zag ik even niet zitten, zeker niet op de vroege zaterdagmorgen voor de koffie!
    Ik zou dus heel graag een velletje van dit papier willen winnen, en waag dus een kansje.
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh, wat een leuk spul, ik wist niet eens dat het te koop is! Ik zou het met mijn kinderen verwerken tot wat hun fantasie hen brengt!

    Waar is zoiets in nederland te koop dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supergaaf! Geen idee nog wat ik ervan zou maken, maar als ik jouw blog lees krijg ik altijd wel zin om te knippen en plaken, haken, naaien of naar de kringloop te gaan, dus komt vast helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw wat een goeie vondst dat papier! Ik had er ook nog nooit van gehoord, leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I would make a heart garland for my bedroom, or maybe some fishes as I think the honeycomb looks like fish scales!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)