zondag 7 oktober 2012

A Travelling Present


tijdens de launch van OhMarie magazine,
kreeg iedereen een Pinata
(daar hoort eigenlijk een tekentje op de N,
maar ik heb geen idee,
waar ik dat kan vinden op mijn toetsenbord)
erin zat een kringloop kadootje,
waarvan het de bedoeling is
dat het een Reizend kadootje word..
in dit geval heel toepasselijk,
want het is het tegeltje
 met het zwaaiende (Zeeuwse?)boerinnetje..


de bedoeling is dat je het fotografeert,
in je eigen huis,
en weer doorgeeft aan een andere blogger,
die dan weer hetzelfde doet..
nu lijkt het mij geen goed idee,
om een tegeltje naar iemand op te sturen,
ik vraag me af of het heel aan zou komen,
dus ik neem het vandaag mee naar de Sunday market
in Amsterdam..
en hoop het daar door te geven aan iemand,
vraag er even naar, als je komt,
en het een leuk idee vind...

fijne dag!

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee!
    Ik hoop dat er een lieve blogger naar komt vragen en het Zeeuwse meisje aan een mooie reis mag beginnen door blogland.
    Heel veel plezier vandaag op de markt, hier in het verre zuiden is het in ieder geval droog, hoop dat dat bij jullie ook het geval is óf is dat binnen?
    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd waar het tegeltje gaat opduiken. Jammer genoeg kan ik er niet komen achter vragen, ik ben een hele dag op reis voordat ik daar ben. Succes, fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Ingrid!
    Veel succes vandaag op de markt! De zon schijnt!!!

    Fijne dag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het idee is wel heel leuk.
    Misschien een keer met een ander, beter te versturen item overnieuw doen?
    Veel plezier op de markt; het weer zou in ieder geval goed zijn geloof ik!
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk zo'n rondreizend tegeltje ;-) Veel plezier vandaag.
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk ideetje zeg! Jammer dat ik niet even langs kan wippen.
    groeten ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer prachtige foto's :)

    Als je zin hebt in een lapswapje...kom dan even langs op mijn blog, daag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk idee!

    En mocht je het nog willen weten, zo'n tekentje op de n:
    Als je een WIndows computer hebt: ALT + 0241
    Als je een Mac hebt: Alt + n + n

    hañdig! ;)


    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk die reizende kringloop zaken! Hoop dat je een goede marktdag hebt gehad!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk tegeltje! Ik kwam hier eigenlijk vertellen dat ik altijd zo van je blog geniet, en ook dat ik mijn witte houten boompje heb versierd met (herfst-)blaadjes die ik gehaakt heb naar jou patroontje. Als je het leuk vindt om te zien: www.arjasart.nl. Het is op het moment het bovenste blogbericht! Liefs, Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een goed idee :-)
    Ik ben benieuwd.

    Ik moet mijn pannenlappen ook nog doorgeven .. hoewel lappen, er is er 1 geconfisceerd door 1 van de Rotjes ...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke compositie zeg! En de groetjes van het boerinnetje; de tegel is inmiddels heelhuids bij mij beland. Kay heeft haar doorgestuurd .

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)