zaterdag 20 oktober 2012

About being busy, an invitation and a magazine (or two..)


het was een prachtige dag gisteren,
ik wist het meteen, zoals ik al zei, bij het opstaan,
het was zulk lekker weer,
dat ik nog even een op blote voeten kon lopen,
en de achterdeur open kon zetten,
het licht was goed,
dus ik fotografeerde als een malle,
ik sleepte van van alles naar boven naar beneden
in en uit kasten
(ik weet toch zeker dat ik Ergens...)


maar uiteindelijk lukte alles wonderwel,
en terwijl ik Zo lekker bezig was,
kreeg ik ook nog bijzonder leuke post,
via reacties op mijn blog en Twitter,
begreep ik dat er nu ook een Nederlandse Mollie Makes,
op de markt was,
met het artikel over mij er in,
ik zocht overal in Zutphen, maar niet te vinden,
via Twitter was Wieke zo aardig,
een exemplaar naar mij op te sturen
(kijk ook even naar de herfst-das ze haakte,
echt geweldig leuk!)


dus ik bekeek nogmaals mijn artikel,
zag dat mijn achternaam verkeerd gespeld was,
op de voorpagina, klein detail..
bedacht ik me 
dat het raar blijft je eigen Dingen terug te zien,
zo in een blad..
las de tekst
(begreep ik eindelijk wat ik allemaal gezegd had ; )


bovendien kreeg ik een uitnodiging 
voor de vooropening (prachtig woord)
voor de Belgische boekenbeurs,
omdat ik nu als auteur (ha)
verbonden ben aan een Belgische uitgever..
kortom, allemaal Gezellige dingen...


en misschien word het tijd voor een nieuwe Feestjurk...
vandaag ga ik naar de caravan van Jolanda,
en hoop dat ik de goede flow,
(over Flow gesproken,
ik zag gisteren alvast de foto's voor bij het artikel,
Wat ben je aan het doen? 
ik vond het erg leuk geworden...)
kan vasthouden,
 en dat het vandaag,
een Stralende Dag word,
die ik jullie natuurlijk ook toewens!

nb, terwijl ik even het voorbeeld bekijk
van deze post, en vooral even check op spelfouten (oh oh)
zie ik dat bij Roos  de give-away week is begonnen,
vandaag een kleine bijdrage van mij...

8 opmerkingen:

  1. Leuk dat je in al die tijdschriften staat! Weet je nu misschien al wel waar de mollie makes te koop is? ;-)
    Ik ben heel benieuwd naar je boek!

    Fijn weekend!
    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, ben ook erg benieuwd!!
    Groetjes, Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid, ik zag dat de Bruna in Heemstede ook een stapel Nldse Molllie Makes had liggen. Ik heb er naar gevraagd en zij vertelde mij dat het blad bij alle Bruna's verkocht wordt (of het moet een piepklein-winkeltje zijn). Ik herkende je trowens niet aan je naam, maar aan je werk en dacht dat moet Ingthings zijn. En na zoeken in het artikel (aan het einde) zag ik dat het klopte. Dank voor de vermelding. Altijd leuk!
    Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig dat ik dan denk dat jij vast wel op de hoogte bent van zo'n nederlandstalige Mollie, maar nee dus! Ik was em ook al tegen gekomen, leuk!
    Fijne flow-dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. congratulations on the articles-i saw the one in mollie makes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O zo fijn weer allemaal!!! Ben benieuwd naar de Flow en jouw boek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De AH verkoopt ook de Nederlandse Mollie Makes.
    Na dit artikel krijg ik nog meer zin in je boek! Gelukkig blijft je blog gewoon nog en kunnen we de tijd mooi overbruggen! Een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)