vrijdag 26 oktober 2012

Maybe it was Kind-Words-Day...


allereerst natuurlijk bedankt,
voor Zoveel reacties op het 1 euro kadootje,
en al die vriendelijke woorden,
dat waardeer ik bijzonder,
misschien was het gisteren wel 
de dag van de Vriendelijke Woorden
(je hebt tegenwoordig overal een dag voor)
en dat ik Dat helemaal niet wist
als ik het geweten zou hebben had ik er ook
een Paar gesproken hebben..

zo heb ik al een tijdje een horloge,
niet deze maar wel zo een,
dat beviel me uitstekend,
alleen scheurde het bandje en het klokje,
stond af en toe een dag stil,
en dan Ineens liep het weer,
dat was voor het doel wat het heeft, tamelijk onhandig..
dus ik ging naar de winkel hier in Zutphen
om een nieuwe te kopen,
de bijzonder charmante verkoopster keek er naar,
en zei: wat waardeloos, zoek maar een nieuwe uit,
ik sputterde wat tegen,dat hoeft helemaal niet,
maar ik zocht deze uit,
ik had al een turquoise bandje,
met eerst een witte wijzerplaat,
nu dacht ik, kom doe eens gek,
en ik koos de roze...


dat was ook al weer zo Vriendelijk...
vervolgens ging ik naar de kringloop,
waar ze dan beduidend minder aardig waren
ze deden nogal knorrig,
(maar ik denk dat ze gewoon niet wisten
dat het Misschien wel
de dag van de vriendelijk woorden was)
ik kocht 1 ovenwant,
daar heb je niet zoveel aan,
want dan heb je nog een hand over,
oorbellen met clips die Zo zeer doen aan je oren,
dat je er na 10 minuten genoeg van hebt,
en een mini-kleedje met rozen,
waar je alleen wat aan hebt,
als je een mini-tafeltje hebt..
Ik wil ze graag sturen naar Happy in Red,
als je je adres wil sturen...

ik wens jullie een Stralende Vrijdag,
en mocht de Dag van de Vriendelijkheid 
nog niet bestaan,
roep ik hem graag in het leven
(wat een mooie uitdrukking, eigenlijk...)

en nu stop ik want ik sta geloof ik in de Babbel-stand ; )

13 opmerkingen:

  1. Met een giechel achter de computer je blog lezen. Dank je ervoor, hier een giechel terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, zo leuk geschreven, die kringloopmensen die geen idee hebben wat voor speciale dag het was... zonde! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou een vrolijke vrijdag, een zotte zaterdag en een zinderende zondag! Wat een goed plan, de Dag van de Vriendelijkheid. Misschien een idee om daar een maandelijks ritueel van te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig berichtje in jouw vriendelijke-woorden-babbelstand, ik geniet ervan! Misschien kunnen we in 'blogland' iedere donderdag uitroepen tot de Dag van de Vriendelijkheid :) Moeten we overigens wel even aan jouw kringloopwinkel doorgeven dan...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihih, leuke spulletjes weer, maar door je beschrijving ben ik bijna blij dat ik ze niet opgestuurd krijg (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk horloge! en wat is de kringloop goedkoop bij jou.(alleen moet je daar wel de onvriendelijkheid voor op de koop toe nemen ;)) Hier is het toch echt allemaal wat duurder heb ik het idee. Goede vondsten, hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De dag van de vriendelijkheid, klinkt goed... dan heb ik mijn bijdrage voor vandaag al gedaan door een dame bij de kassa voor te laten gaan met haar 2 boodschapjes... mijn mega-kar-boodschappen-voor-de-hele-week was toch nog niet helemaal uitgepakt ;o) Voelde goed trouwens... vriendelijk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moeten we vaker doen Vriendelijke Woorden Dag!
    Fijn dat je een nieuw harloge mocht uitkiezen!
    Mooi weekend alvast!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi, ik heb ook zo'n horloge waarbij het bandje ook is gaan scheuren. Nu doe ik het al weer een poosje zonder. gelukkig kreeg je een nieuwe!
    groetjes Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kringloopvondsten toch iedere keer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great shopping, I love everything you bought. I have that watch in I dark blue with white face. A very groovy watch in Australia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zou het heerlijk zijn als het iedere dag “Vriendelijke Woorden Dag” was.... Of zou dat ook weer gaan vervelen?
    Fijn weekend!
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die arme mensen van de kringloop... hebben ze zomaar een hele leuke dag gemist!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)