woensdag 3 oktober 2012

Taking pictures (of me)



en toen kwamen ze fotograferen,
voor de Flow,
het interview voor rubriek: 
wat ben je aan het doen,
deed ik al via de telefoon,
(waarbij ik op een gegeven moment zei:
jee, wat praat ik veel
waarop het antwoord was: ja dit is een interview,
dat is ook de bedoeling,
oja, maar ik gaf er nog niet eerder één...; )
dus ik ruimde het huis op,
dweilde de vloer,
(hoewel een schone vloer er natuurlijk,
niet echt zinvol is voor portretfoto's...)


maakte wat gezellige pakketjes,
om mee te geven,
streek een stapeltje kleren
(dat was bijzonder, want ik leg alles
zo, opgevouwen, van de lijn in de kast,
ik ben niet zo'n vooruit-strijker..)
trok een feestelijk jurkje aan,
kocht appeltaart,
want door al dat dweilen en strijken,
had ik geen tijd meer om te bakken...

-foto genomen door Annemarie, met haar telefoon-

eerst kwam de visagiste,
met een heuse make-up koffer,
en een stralende lach,
ik liet haar haar gang gaan,
want ik ben niet zo thuis in de make-up
(hoewel ik later wel even mijn haar,
opnieuw deed,
het zat wel erg koninklijk..)
daarna de styliste en de fotografe,
beide ook breed lachend..
en mijn jurk werd omgewisseld,
voor een bloesje, vestje en spijkerbroek...

-foto Annemarie-

en ik werd gefotografeerd,
zo ongeveer overal in huis,
achter mijn laptop, hakend op de bank,
ik deed steeds mijn ogen dicht op het verkeerde moment,
keek naar links, in de camera, naar buiten, glimlachte,
en schaterde, dat vooral,
om de grappen die gemaakt werden,
de sfeer was geweldig,
wat een Leuke vrouwen!
de foto's heb ik niet bekeken,
ik zie ze wel als ze in de Flow staan (december)
want als ze net zo feestelijk zijn,
als het maken ervan,
dan komt dat Helemaal Goed!

42 opmerkingen:

  1. Ik ben wel heel benieuwd naar je foto's in de flow. Kan ik een gezicht bij en plakken.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk joh, nou ik ben lid dus zal eens lekker gaan kijken in je huis...Ik heb ooit ook in een magazine gestaan vond het een super leuke dag om eens te zien hoe dat gaat allemaal, zon groep vrouwen die "je huis overnemen"haha, wordt vast een erg leuk artikel en een aanwinst voor de Flow haha..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik ga de Flow zeker bekijken in december!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om dat mee te mogen maken! Ik ga de Flow van december beslist kopen.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat spannend, gaaf om mee te maken! Ik kijk uit naar het decembernummer!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier komt de Flow van december zeker ook in huis, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf! Spannend zeg zoiets in je huisje...
    Wat zal de flow een omzet draaien in december...!!! ;)

    Fijne dag Ingrid! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor! De december Flow is vast snel uitverkocht (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig!!!! Ben heel benieuwd naar het artikel maar wat een avontuur al voor jouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooh wat spannend Ingrid! Ik vroeg me al af waarom je nog niet eerder in de Flow stond ;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een avontuur, leuk zeg!! Heel benieuwd naar de december-Flow!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, leuk hoe je het verteld!! En ik weet zeker dat je er top uit zult zien op de foto's! Ik moet ze ook nog steeds maken, die van mij en mijn lief, voor de 101. Volgens mij blijf ik schieten want je bent immers zelf nooit helemaal tevreden en dat is dan het risico (of pluspunt??!) van dat je ze zelf gaat maken... En ik stel het steeds maar uit. Ligt jouw Flow, die van december, dan half nov in de winkel?? Ik ben geen lid, maar maak er dolgraag een tripje voor naar de boekhandel of supermarkt! You go girl!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk zeg! Ik ben benieuwd naar het december nummer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk!!!! Super om zoiets mee te maken toch?
    Ben ik even blij dat ik dara en abonnement op heb... ik zie 'je ' wel verschijnen!


    BeantwoordenVerwijderen
  15. Spannend hoor kan niet wachten tot december. YAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah wat leuk! Wel jammer dat je je jurk niet mocht aanhouden, maar ben zeer nieuwsgierig naar het resultaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gaaf, ga zeker de Flow kopen.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat leuk en wat leuk zo'n kijkje achter de schermen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bijzonder toch, je komt in de Flow te staan. Wat leuk, helaas abonnement net verlopen maar ik ga deze kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ingrid! Wat leuk! ben zo benieuwd, kijk nu al uit naar flow december... geduld is een schone zaak ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk dat je in de Flow komt! Gelukkig loopt mijn abonnement nog door, dus ik kom je daar tegen!!
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat leuk!! Ik vind de Flow altijd zo´n leuk blad... maar wel een beetje duur...
    Maar die van december ga ik zeker kopen!!
    Ben net terug van vakantie en er lag van jou zo´n leuk pakketje in de bus!!
    Ik had de knopen ketting gewonnen van Caat. Erg leuk! Heb em al een paar keer omgehad!!
    Groetjes, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. In de Flow! Geweldig. Ik hou hem in de gaten...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk dat je dat vandaag allemaal hebt meegemaakt. Ik kijk in december natuurlijk even in de Flow, dit wil ik niet missen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wordt vast leuk. Ik heb die poppenkast ook eens thuis gehad. Bijzonder om mee te maken. We gaan meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wou, je huis ziet er zo opgeruimd uit! Ondanks alle creativiteit, spullen en haaksels die je hebt.. volgens mij moet ik mijn kamer eens opruimen met jou in gedachte ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Was ook erg gezellig!Nogmaals dank voor de gastvrijheid,Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oe, ben erg benieuwdschierig! ;-)
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk, ik heb een abonnement. Ik ben erg benieuwd. Ik erger me wanneer ze buitenlandse blogs noemen. Dus nu ben ik tevreden. Een Nederlands blog en dan ook nog een die ik volg.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat geweldig leuk klinkt dat allemaal Ingrid. Ik ben erg benieuwd. Die flow ga ik zeker kopen, koop hem eigenlijk bijna altijd. En misschien kom ik a.s. zondag eindelijk een keer naar de sundaymarket.
    :)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuks allemaal! Ik verbaas me steeds over de grappige manier waarop je over dingen schrijft, het overkomt je gewoon allemaal..leuk dat we een beetje mee mogen kijken in jouw creatieve leven. Ik ben benieuwd hoe het artikel eruit gaat zien! Veel succes verder met alles, ook de sunday market in je volgende post. Ik hoop een beetje mee op goed weer voor je!
    Fijne week verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een heerlijk avontuur voor jou maar ook voor ons om te volgen.
    Die kijk op je woonst was super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. oe ingrid, leuk! ik zie naar het decembernummer uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow geweldig zo'n dagje, ben benieuwd naar de foto's, het interview en de Flow!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuk stukje! De foto's zijn altijd heel mooi, het ziet er vast top uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Ingrid, wat leuk dat je in de Flow komt! Ik lees graag je blog, verwonder me ieder keer weer. Benieuwd naar het interview.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)