vrijdag 12 oktober 2012

Why, what, where & how?


ik krijg regelmatig vragen,
over van Alles en nog wat,
vaak staan ze tussen de reacties,
meestal geef ik daar geen antwoord op,
en niet omdat ik geen antwoord wil geven
maar omdat ik me niet kan voorstellen dat mensen,
de reacties 2 keer gaan lezen..
om te kijken of ik reageerde..


waar kocht je je klomplaarzen,
bewerk je al je foto's in Photoshop,
hoe maak je je banner,
staat je huis helemaal Vol,
hoe pak je een boek uit die grote stapels,
wat is je favoriete stad
(het antwoord zie je op de foto hieronder)
welk garen gebruik je voor je haakwerk?


waarom zet je hoofdletters midden in een zin,
weet je wel dat er regelmatig fouten staan in je posts,
welke camera heb je,
hoe oud ben je eigenlijk
(oud genoeg)
zag je Roodkapje nog de laatste tijd,
hoe is het toch met de family Little,
als je zo dol bent op Zeeland,
waarom woon je dan in Zutphen
(de Zuidwesten wind bracht mij daar)
wanneer komt je boek uit,
ga je Echt wel eens vissen?


dus ik zou zeggen,
stel die vragen maar,
en ik zal ze beantwoorden,
als het er teveel zijn zal ik er een aantal uitzoeken..
en misschien komt er wel geen één...
(natuurlijk ga ik geen antwoord geven,
op persoonlijke vragen,
bijvoorbeeld over mensen rond mij heen, zoals P,
of mijn kinderen
het is tenslotte mijn blog...)

zonnige dag, ondanks de regen!
-X-

23 opmerkingen:

  1. De vraag die ik reeds stelde: wanneer is je boek er?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach....... goeiemorgen mooi creatief mens met warme Zeeuwse groeten van Tantejo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vraag die ik je wil stellen is... kom je zaterdag ook? Naar de launch van Robin magazine (ik weet het... Ermelo... ver weg), maar zou het zo leuk vinden om je in het echie te zien :-)
    Fijn weekend alvast hoor!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vragen....:o)
    Ik wens je alleen maar een fijn weekend! X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, die van dat garen, dat was ik... en ik ging inderdaad kijken of je geantwoord had :)
    Fijne dag! Ondanks de regen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, zoiets kan alleen in blogland. Als je geen antwoord wil geven doe je het Lekker niet. Vragen die je niet wil zien kun je ook nog verwijderen. Geniet van alles en zelfs van onze moeilijke Nederlandse Taal!!! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. To answer or not to answer that's the question .........

    Fijn weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tijd voor FAQ lijkt me :-)

    En ach, een beetje mysterie is toch prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn vraag is, wat voor boek ga je maken?
    Daar ben ik wel heel nieuwsgierig naar ;-)
    Ik wens je in ieder geval veel succes verder nog met het maken er van.
    En een fijn weekend alvast!

    groetjes,
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ha ha ha...................ik wens je gewoon een fijn weekend hoor ☺
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha!
    Ik heb nog wel een vraag; is dat een kaartje op de bovenste foto? Zo mooi!
    Fijn weekend!
    (ik ben ook benieuwd naar wat voor boek het wordt...)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja dat boek!
    Meer info alsjeblieft, dan weet ik wat ik moet vragen voor Nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hihi, grappig.
    Als je beroemd wordt, wordt je privéleven opeens interessant, zo blijkt maar weer.
    Gelukkig is het voordeel van bloggen dat je alleen hoeft op te schrijven wat je zelf wilt.
    Ik vraag niks. Ik lees alleen maar lekker je berichtjes. Succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb toch een vraag: heb je expres de woordverificatie aan staan of is dat per ongeluk? Als het dat laatste is, mag je het van mij uit zetten, want..... mega-irritant die rare letters.
    Maar ik snap ook wel dat je met een zoveel gelezen blog misschien de woordverificatie wel nodig hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou ja Ingrid! ik vind sommige vragen eigenlijk best brutaal...:-o
    Ik heb geen vraag...wil je wel graag een mooi
    weekend wensen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super post, hier hou ik van. Fijn weekend!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wil je alleen maar complimenten maken over je fotowerk:) en jaaa.... ben een beetje nieuwsgierig hoe je je onderwerpen zo mooi vrij maakt van de achtergrond;) Ik doe zelf altijd pogingen hiertoe voor mijn blog in photoshop. Kijk met nieuwsgierig uit naar je boek, ik laat me gewoon verrassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik mis de familie Little, dus als je die weer eens wilt laten opdraven in een blogpostje: graag!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 'weet je wel dat er regelmatig fouten staan in je posts....' wil je misschien een snelcursus van de Dames Van Dale?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind die Hoofdletters nou juist leuk! Je kunt eraan zien waar het jou om gaat denk ik.
    Ik had je ooit eens gevraagd hoe je de kleurovergangen in de bloemslingers zo netjes krijgt. Die van mij zien er anders uit, al zijn ze het aanzien ook wel waard..
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind je blog gewoon geweldig en geniet ervan. Heb dan ook geen vragen... die zijn er al genoeg gesteld zie ik... tjonge.... ik wens je een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohh dan zou ik bijzonder graag willen weten hoe het met de family Little is! En die prachtige zwaluwslingertjes, die ik zo nu en dan op foto's zie opduiken, heb je daar een patroontje van?

    Een heel fijne Zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik wil op alle vragen die je opnoemt wel een antwoord... en nog een: Hoe maak jij de schrijfletters in je foto's, met welk programma?

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)