zaterdag 13 oktober 2012

You did very well, so far (thank you)


dus het werd appeltaart, gisteren,
voor Sara en Sophie, van de uitgeverij uit Antwerpen,
gebakken door P, de avond daarvoor,
als kleine bijdrage, 
(ik vind het wel lief zo'n taarten bakkende man..)
we bekeken al het materiaal wat ik had,
voor het boek,
dat hadden ze natuurlijk al gezien,
maar zo samen is toch anders,
en ze waren bijzonder Blij,
met wat ik tot nu toe gedaan heb,
een enkel dingetje gaat er uit,
en ik had nog wat ideeën,
die goed werden ontvangen
(moet ik het nog wel Even regelen, oh oh)


er werd een tijdsschema gemaakt,
1 december moet ik Alles ingeleverd hebben,
het boek komt dan ergens rond Maart/April in de winkel,
en het leuke was,
dat ze ook een enthousiaste Nederlandse uitgever
 hebben gevonden, die meedoet..
het komt nu dus min of meer tegelijk,
op de Belgische en de Nederlandse markt uit..


er moet nog wel wat geknutseld worden, hier en daar,
wat stukjes herschreven,
ik ben Echt nog niet klaar,
maar voor het eerst sinds maanden,
heb ik het gevoel, dat ik er Echt grip op heb,
dat het nu een kwestie is van invullen,
en heb Ineens weer ruimte in mijn hoofd
en dat was hard nodig, zo onder ons gezegd..)



dus wij dronken koffie,
en we aten appeltaart,
wij hadden voornamelijk veel plezier,
ik maakte wat foto's van hen,
zodat ze ook ergens (onherkenbaar) in het boek komen,
als klein grapje,
en nu, met Al die ruimte in mijn hoofd,
ga ik maar eens rustig zitten dit weekend,
met een Gezellig handwerkje
(hoewel ik gisteren een Heel leuk idee kreeg,
voor de foto op de allerlaatste pagina,
maar dan moet ik wel Even heen en weer naar Zeeland rijden,
eigenlijk liefst vandaag nog...
och hemel...die leuke plannetjes van mij altijd...; )

15 opmerkingen:

  1. Uhmmm een lekkerer appeltaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt fantastisch Ingrid... tegelijk op de Belgische én Nederlandse markt, geweldig toch! Ben zo benieuwd! Fijn weekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat alles zo goed ontvangen is! Veel succes nog met de rest. Geniet van je handwerkje dit weekend.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijn nieuws...!!!
    Vanmiddag gaat het weer regenen...maar Morgen wordt het wel een zonnige dag...:o)
    Fijn rustig weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je klonk ook zo heerlijk opgelucht op Twitter gisteren! Ben blij voor je want meer ruimte ervaren is een groot cadeau!! Succes met die welbekende puntjes en de nieuwe ideetjes en vooral genieten!!! Ik kijk erg uit naar het boek! Stoer hoor, je eigen boek!!! Mooi weekend gewenst!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben zó benieuwd naar je boek, kan bijna niet wachten.

    Veel plezier in Zeeland, als je gaat, en sowieso een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt goed. Leuk om mee te lezen met je belevenis(sen).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan niet wachten tot je boek uit is :)

    En nog naar Zeeland geraced?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je maakt me steeds nieuwsgieriger naar je boek! en die appeltaart: hmmmm, ik zou zin hebben in een stukje...Fijn weekend (in Zeeland)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee uitgevers? Man, man, man Ingrid (moet ik natuurlijk schrijven vrouw, vrouw, vrouw ;-)) wat ben jij Goed Bezig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kocht voor het eerst van mijn leven de Mollie makes, bladerde 'm thuis even snel door voor de voorpret, zie ik ineens iets bekends. Wat ONTZETTEND GAAF zeg :-))) Echt leuk en die foto van je, zo heerlijk gewoon. Al die spulletjes ook , feest om te bekijken. Als je boek ook zo lekker kleurrijk is ( wat haast wel moet ) dan komt'ie zeker op mijn plank, leuk / verkneutelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vond vandaag de Nederlandstalig Mollie Makes in de boekenwinkel en daar een artikel over jou in, dus kom ik eventje kijken. En het bevalt me wel hier ;-)
    groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat fijn dat het goed is ontvangen. Ik ben ook erg benieuwd naar je boek, maar dat wordt dus nog even wachten.
    Mm die appeltaart ziet er lekker uit!
    FIjn weekend nog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat tof! België EN Nederland tegelijkertijd veroveren! Ik ben heeeeeeel benieuwd naar je boek!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)