maandag 22 april 2013

The day after..


en dan is het maandagochtend,
de dag Er na..
moe maar voldaan keerden wij gisteren huiswaarts,
het was een Fantastische dag
thuisgekomen pakte ik alle kadootjes uit..
(het leek wel of ik jarig was,
hoewel ik me geen verjaardag kan herinneren
waarop ik Zoveel pakjes kreeg :)


en nu is het maandagochtend,
de kamer staat vol met half lege dozen,
 ik moet alles nog eens even laten bezinken..
de foto's bekijken die P. nam,
en de zooi opruimen
morgen zal ik verslag doen..

fijne dag
-X-

22 opmerkingen:

  1. ontzettend leuk dat ik min of meer per ongeluk op jouw boekenbal terecht kwam, de taart uit mocht delen en de cadeautjes op de cadeautafel mocht leggen. het was een veelomvattende middag. ik zit nu in de startblokken om mijn maandagse column te schrijven maar denk niet dat ik de dag van gister in een column gepropt krijg!
    ik wens je een rustige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je feestje geslaagd was. Nu lekker bijkomen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was erg gezellige, mooie boekpresentatie.
    Blijf nog even lekker hangen in die roes.
    O ja, en het boek heeft precies de goede ondertitel, Feelgood boek. Ik heb 'm nog niet helemaal door willen kijken. Wilde nog wat van die Feelgoodjes bewaren voor andere momenten ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn zeg dat het zo gezellig is verlopen! Nu alles laten bezinken en.... Nagenieten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik las gisteravond al een verslag bij happy in red met een leuke foto van jou in je vintage jurk. je ziet er geweldig uit hoor, weer veel zorgen voor niets gemaakt. In dat laatste ben ik ook een expert hoor......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, mijn foto's zijn al gespot zie ik. Leuk!! Ik vond het een topmiddag Ingrid, wat leuk om alle hoofden achter de bloggers eens te zien. En de taarten van Fem zijn inderdaad om op te vreten!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker, zo'n day-after-roesje. Misschien vergeet je wel gewoon dat het maandag is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijn gevoel dat alles goed verlopen. En dat je het weer met ons wil delen. Ik geniet altijd zo van je berichten en foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een heerlijke maandagmorgen moet dat zijn! Nu begint het nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. enjoy the day after moment
    I had a wonderful time and great book

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben benieuwd hier en daar zag ik a wat foto's verschijnen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Trek die koffie maar open Ingrid! Daar was 'ie voor :-)
    En nu met de voetjes omhoog Heel Veel en Verantwoord Niets Doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was me 't treinreisje wel waard hoor, bedankt voor de mooie middag!!
    Het was knetterdruk in de trein terug en de mensen moeten wel gedacht hebben dat ik niet helemaal lekker was...met mijn neus in jouw boek en bijna hardop "ohhh" en "ahhh" zeggen met een dikke grijns op mijn gezicht.
    En nee.
    Ik breng het boek niet terug, ik hou het ;-)
    Het was een fijne dag met leuke mensen, heerlijke taart, gezellige sfeer op een prachtige plek.

    xx en een rustige maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk!! Geniet ervan!
    En veel plezier met je cadeautjes en de foto's ;)

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat het zo geslaagd was! Ik hoop dat je vandaag lekker kunt nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Klinkt super allemaal! Ik geniet erg van alle verhalen via blog en instagram, leuk om te lezen! En jij lekker nagenieten :-)

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb net je boek gekocht en ik vind het GE-WEL-DIG!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Én jij bedankt voor de gezellige middag met lieve naarhuistoe cadeautjes! Bjør

    BeantwoordenVerwijderen
  19. och jeetje, ik heb toch niet echt tegen je gezegd dat ik me doodongelukkig voelde op je feestje?! ik ben ook zo'n hopeloze flapuit *zucht* en ik vond het nog wel zo stoer van mezelf dat ik toch gegaan ben... en ook nog eens een keer mét de auto in de grote stad... zeg ik zoiets stoms! ik moet er nog van blozen! en ik vond het nog wel zo geweldig dat je me uitgenodigd had... haha, je zult wel gedacht hebben wat een raar mens, die nodig ik dus nooit meer uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wie was ook alweer die lieve leuke vrouw met de prachtige baby in de grijze stoffen buikdrager. Ze heeft me een kaartje gegeven maar die kan ik nergens meer vinden! Misschien kan jij me helpen aan het adres. Ze had een dochter bij zich met een waanzinnige jurk met bruine en blauwe stippen. Bjør

    BeantwoordenVerwijderen
  21. OOOO wat is het geweldig bij te lezen op jouw blog!!! Ik zag net bij Nelleke dat het geweldig was... sjiek!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)