woensdag 22 oktober 2014

All you have


Ha, nog net kunnen plaatsen,
voor ze de hele dag de stroom uitzetten..
Ik heb maar een dikke trui klaargelegd
en een fijn boek, en gelukkig mag ik vanochtend
naar het warme zaaltje van de mindfulness les..

Ik wens je een fijne dag,
-X-

ps. Overigens ben ik niet de enige die 
dankbaar is voor dit huisje..
Gisteravond zag ik de muis weer in en uit
het hoekje komen..misschien dat ik naast dat boek,
ook wat gaten ga dichten vandaag
(krijg ik het dan meteen weer warm van :)

4 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je de gaten kunt vinden!!!!!! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh hihihi ja ik wist dat die nog zou terugkomen want die vind het toch wel erg gezellig bij jullie ;). Een fijne mindfull cursus vandaag en veel warme momenten. Ik stuur je alvast warme groetjes :).

    Oh ja ik zeg altijd affirmaties op die ook op de spreuk lijken.
    Alles wat ik nodig heb is er al.
    Ik heb alles wat ik nodig heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sinds kort weet ik hoe heerlijk een (t)huis kan zijn! Ik ben zeker blij met mijn huurhuisje en geniet elke dag weer als ik rond kijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohjee de muis! Hier piept er ook af en toe eentje te voorschijn... En ik ben dus bang! Kruip meteen met m'n voeten omhoog... Schrik zo van die beestjes! Dus mocht je nog wat gatendicht spul over hebben, je bent hier ook welkom ;)

    Zonnige groet,
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)