donderdag 29 januari 2015

Happy color on a grey day


Soms haak ik gewoon maar wat,
dan heb ik niet echt een plan van te voren,
maar begin ik gewoon ergens en dan ontstaat er iets.
Meestal kijk ik dan ondertussen 
op mijn laptop naar uitzending gemist,
of naar een film, tijdens het haken van deze,
keek ik naar Magic in the Moonlight van Woody Allen.
(had ik al eens verteld dat ik echt dol ben op films van hem,
heerlijk, vooral de eindeloze dialogen.)
Mocht je ze ook willen maken, zo doe je het:


Ik heb niet precies aangegeven wanneer je 
welke kleur kan nemen, dat laat ik aan je eigen inzicht over.
Zelf heb ik dat eigenlijk willekeurig gedaan,
gewoon op het gevoel, haha, gevoelsmatig haken..
Misschien wordt het wel een nieuwe trend ;)


Het meest logische is om er een vlaggenlijn van te maken,
een rond kussen kan ook, of een taart :) zie maar.
En oja, als je zelf niet kan haken of er geen tijd
voor hebt kan je ze ook bij mij bestellen.
Dat kan trouwens ook met andere dingen die 
ik maak, je kan mij altijd mailen met een vraag,
kan ik je vertellen wat mogelijk is,
en natuurlijk wat het kost.
Ik wens je veel plezier met haken of met 
wat je dan ook gaat doen.
Ik moet naar de stad, of zoals ik zelf altijd het gevoel
heb als ik naar het centrum ga, naar Amsterdam.
Hier in Noord voelt het helemaal niet als de stad..
Dus ik doe mijn kaplaarzen aan en zet mijn zuidwester op
(haha, zijn er nog mensen die die hebben,
zo'n knalgele van die rubberachtige stof..)
want het spookt nogal buiten.
Dagdag,

-X-

9 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk haakwerk! Ik vind het idee om er een rond kussen van te maken erg leuk!!! Heb hem even gepind hoor! Fijne dag verder, hier in het oosten sneeuwt het nog flink, maar het is behoorlijk natte sneeuw. Ik was al helemaal nat nadat ik zoonlief naar school had gebracht, brrrrrr!! Ga vandaag ook nog een haakmomentje inplannen, wat moet je anders met dit weer?

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zit hier net een pauze momentje te nemen en te bedenken wanneer ik vandaag nog even kan haken....
    Superleukidee van dat kussen ik ga hem ook onthouden.
    Hier is het weer op dit moment rustig, er heeft zelfs iemand het licht aangedaan!!
    Grappig hoeveel verschil er in 1 landje qua weer zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hierdie vlaggies is so cool! Ek gaan hulle defnitief probeer :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En al zo netjes afgewerkt. Ik ben jaloers.
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Niet te moeilijk, groots effect :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Ingrid
    Leuk idee voor een kussen. Hoop dat je een beetje droog bent gebleven vandaag. Wat een weer
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, ik zag ze al voorbij komen op Instagram. Het lijkt wel een Limburgse vlaai!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha ik had vroeger een zuidwester!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk gedaan zeg!! Ik wou dat ik dit kon!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)