dinsdag 3 mei 2016

Bookparty #2 and a little give-away


En in gedachten nog even terug naar het feestje,
alsof ik het ooit zou vergeten, zoveel mensen
die speciaal voor mij kwamen, echt heel bijzonder..
 Van te voren zie ik altijd een beetje op
tegen dingen waarbij veel mensen aanwezig zijn,
ik had bijvoorbeeld vroeger al een hekel 
aan schoolreisjes, hoewel ik erg uit zag naar 
de witte kadetjes met hagelslag en kaas
die ik dan meekreeg ;-) was het een fijne dag..


Ik signeerde boeken alsof ik nooit anders deed,
kreeg stapels kadootjes alsof het een verjaardag was
en zoveel bloemen dat ik ze niet ineens allemaal 
mee kon nemen, ik had er geen plek voor gehad,
aan het einde van de middag heb ik ze gedeeld
met de mensen die mij hielpen met opruimen.
Maar vooral heb ik veel gepraat, met iedereen
veel te kort natuurlijk, ik was het liefste even met
een ieder apart gaan zitten, maar daarvoor 
was het veel te druk..


Waar ik nog helemaal niet aan toe was gekomen,
ik had tenslotte een kleine blogvakantie is 
om een exemplaar van het boek weg te geven.
Mocht je zin hebben in een gesigneerd exemplaar,
het mag ok zonder handtekening als je dat liever wil.
Laat hieronder een reactie achter en dan zal ik het
vrijdag weggeven, ik zal het niet vergeten deze keer,
net als de kaarten die ik laatst weggaf, ik stuurde
via Instagram al een setje naar iemand maar 
ik doe dat gewoon even over om het goed te maken.
Laat in je reactie even weten of je een setje
kaarten wil of het boek, of misschien wel allebei..


Ik kijk met grote tevredenheid terug op het maken
van dit boek, het was een prettig en vloeiend proces,
ik heb het gevoel dat ik het nu kan, boeken maken.
Het feestje was een mooie afsluiting van deze periode.
Wat mij het meest zal bijblijven is het Goede gevoel,
de bijzonder prettige sfeer met al deze mensen samen.
Wat ik ervan op heb gestoken is dat ik het aandurfde 
om in de stressvolle dagen ernaar toe,
een aantal mensen te benaderen en te zeggen wat er
speelde en dat dat zo goed uitpakte, de reacties
waren hartverwarmend, het heeft mij gesteund
en door alles heen geloodst..
Daarnaast heb ik opnieuw ervaren dat, ook al
denk je van niet, je jezelf altijd weer kan oprapen
en boven jezelf uit kunt stijgen, en ha,
als ik het kan..kan jij het ook..want..


-X-

Ps. de foto's zijn gemaakt door Liesbeth van Sloppop
de foto's van het bericht van gisteren zijn gemaakt
door Sabien van Engelpunt.

89 opmerkingen:

  1. Ik ben erg benieuwd naar dat mooie boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben erg benieuwd naar dat mooie boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb hem zaterdag doorgebladerd... en het ziet er fantastisch uit, nu denk je vast waarom heb je hem niet gekocht.... Nou ik heb plechtig aan mijn man beloofd even geen nieuwe boeken te kopen, en daar ben jij dus nu de dupe van.... Maar ik heb niet beloofd dat ik geen boek mag winnen... dus ik zou hem heeel heeel heeel graag winnen!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het boek al! Blij! Maar ik zou de kaarten heel erg leuk vinden om te krijgen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na je blogjes over je boek en over het vele werk wat erachter schuilt zou ik het boek wel eens van heel dichtbij willen bekijken;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Na je blogjes over je boek en over het vele werk wat erachter schuilt zou ik het boek wel eens van heel dichtbij willen bekijken;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk een giveaway! Je boek heb ik al, maar geen gesigneerd exemplaar. Als ik die zou winnen weet ik wel iemand anders die ik weer blij zou kunnen maken met het andere boek. Maar een setje kaarten winnen zou ook al super zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Graag waag ik een kansje om je boek te winnen. Ik ben er heel benieuwd naar. Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu ik er zoveel over gelezen heb ben ik heel benieuwd naar het eindresultaat van je boek, dus ik waag een kansje. En een setje kaarten is trouwens ook altijd welkom.... :)
    Groetjes Madhurya

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb al je boek lief en leed met spanning gevolgd....ben nu erg nieuwsgierig naar het eindresultaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het vorige boekenfeest was ook al zo mooi! Fijn dat je je omringd weet door lieve mensen.
    Ik win heel graag kaarten, want ik geniet al van je boek. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, wat leuk om te lezen en te zien! (Ik ga nog even alles over je boekenfeestje teruglezen, misschien zie ik nog wat inspiratie voor de boekpresentatie van echtgenoots boek.)
    Jouw boek heb ik al gekocht, zo leuk! Een gesigneerd exemplaar zou ik wel heel leuk vinden en in dat gelukkige geval zou ik mijn exemplaar aan m'n Breimeisjesvriendin geven.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zal het een feestje zijn op mijn deurmat als daar jouw mooie boek ligt! <3 En dat mag uiteraard getekend zijn, graag zelfs! :-)
    Ik wens je een fijne dag met veel zonneschijn!
    Lieve groetjes, Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou ik zou heel graag een gesigneerd boek van jou willen winnen want van je eerdere boeken heb ik genoten (ik geniet er nog steeds van overigens). Dus ik waag een kansje. Fijne dag! Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi, dat is een heel leuk feestje geweest zo te lezen!
    lijkt me heel leuk om je boek lekker in t zonnetje te kunnen lezen. dus waag graag een kansje.
    groetjes marian B

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je boek is prachtig, het is eindelijk aangekomen hier. Wat een week heb je er in gestoken echt ongelofelijk, al die patronen en tekeningene n fotoos. Ik ben er erg blij mee. En ik wil graag eens etje kaarten winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je boek ziet er heel inspirerend uit! Ik ben zelf eerlijk gezegd niet zo handig, zou het heel graag aan mijn lieve vriendin Edith kado doen! Vriendelijke groet, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb jou boek op mijn verlanglijstje voor moederdag staan! Een gesigneerd exemplaar winnen zou natuurlijk super zijn.... Ik kijk ernaar uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik heb je boek al in handen gehad (ff geen middelen om m te kopen nu :-( ) en vindt hem heel erg mooi ik ben FAN :-)! ik zou heel heel heel heeeeeel graag een gesigneerd exemplaar willen ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe heel graag mee voor zo'n prachtig, mooi uitgewerkt boek. En uiteraard zou ik heel graag zo'n gesigneerd exemplaar winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het lijkt me een schitterend boek dat ik graag zou willen winnen. Zeker je tekeningen zijn altijd zo mooi in al hun eenvoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke giveaway! Ik waag heel graag een kansje voor het boek. De cover ziet er al zo veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het lijkt me super leuk om na het haken (van de ijsjes tot handwarmers) nu ook met breinen te gaan beginnen :-) En de kaartjes vind ik zo lief.
    Het Kringloopgelukboek vond ik ook al geweldig van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ontzettend fijn om te lezen dat het zo'n mooie ervaring voor je is geweest.
    Je mag trots zijn!
    Ik zou het heel gaaf vinden om het boek mƩt handtekening te winnen en ben dan ook gelijk zo brutaal om de kaarten er bij te vragen .... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je feestje klinkt echt heel fijn! En dat laten de foto's ook wel zien, lekker huiselijk :D Ik zou best een kansje willen wagen voor het boek of de kaarten . En als ik niet win moet ik ze toch maar echt kopen denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb je boek cadeau gedaan aan een collega, want ik mocht het niet voor mezelf kopen vond ik:) Het is echt een heel mooi boek geworden! Leuke projecten en goede balans tussen foto's en tekst. Het lijkt me heel leuk om het boek te winnen! Ik hoop dat je nog lang kan genieten van het ik-kan-boeken-maken gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Als heuse liefhebber van wol, behept met het draadjesgen van mijn oma, waag ik graag een kans voor een boek dat Loving Wool heet en de prachtige inspirerende kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met je mooie boek. Ik zou het graag winnen met een authenthieke handtekening in je karakteristieke handschrift erin. Wens je nog een fijne dag en geniet van het zonnetje. Ilse H

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ingthings...zijn ook mijn "things" Zal wel aan de naam liggen ;-) Ik volg je al vanaf het begin en vind het mooi wat je maakt en doet! Ga zo door.. Ik vind alles leuk wat je maakt,dus..groet,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nynke Noordhuis3 mei 2016 om 11:10

    Het boek lijkt me geweldig :-) niet eens voor mezelf (al zou ik het graag eens lezen!) maar voor mijn moeder die haar liefde voor haken en breien doorgeeft aan mijn kinderen. Zij mogen om de beurt bij oma komen logeren om het te leren, ze komen altijd met een tas vol draadjes en een hoofd vol nieuwe vaardigheden thuis, zo leuk! Ik doe dus graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. De andere boeken waren super, maar als brei en haakfanaat lijkt deze me helemaal het einde! Midden in een drukke verhuisperiode, een projectje opzetten om lekker te ontspannen.. Mirjam S

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe graag mee, om het stapeltje compleet te maken, ben erg nieuwsgierig naar dit boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik heb genoten van je andere boeken vol inspiratie en dus heel erg benieuwd wat je nu weer hebt gemaakt… Het zou een leuke verrassing zijn om met het zonnige weer nieuwe inspiratie en uitdagende projecten aan te gaan in mijn zonnige tuintje… Ik zou graag een gesigneerd exemplaar ontvangen van je nieuwste creatie! Veel succes met weer een nieuwe uitdaging en project aan te gaan, ik zal het zeker in de gaten houden! Veel zonneschijn gewenst! Een creatieve groet van Jetske

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat heerlijk om op deze manier je boekenfeestje toch een beetje mee te kunnen maken.
    Het boek heb ik al gekocht, en ja, het is een prachtig boek, heerlijk om te lezen.
    Maar ik doe graag mee voor het setje kaarten, ik hou van de stijl waarin ze getekend zijn.
    Groetjes Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooi stukje! Graag waag ik een kansje voor je boek aangezien ik hier zeer benieuwd naar ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik maak heel graag kans op je prachtige boek! Ik hou van wol, dus dit boek staat bovenaan mijn verlanglijstje! <3
    Groetjes van Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Thank you for this give-away! I love everything you make and would love to win a copy of your book or the set of cards... But I don't know if you would mind to send something to France... Greetings from Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Daniƫlle van Kampen3 mei 2016 om 13:11

    Hallo Ingrid, wat heerlijk altijd om je blog te lezen, ik herken er veel in en het is altijd een genietmomentje!
    Mijn moeder en ik zijn ook altijd wel bezig met breien of haken of andere freubels. Voor moederdag wil ik haar ook wat leuks cadeau doen (ik zie haar pas later omdat ze lekker op vakantie zijn) en hoe leuk zou het zijn om jouw boek cadeau te doen! Kunnen we er samen op los breien. Dus maak graag kans op een exemplaar.
    Groetjes Danƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik ben een beginnend Haaksbergen maar ben al helemaal verslaafd. Inspiratie os altijd welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik ben een beginnend Haaksbergen maar ben al helemaal verslaafd. Inspiratie os altijd welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Het mooiste aan dit blogbericht vind ik dat je zegt dat je nu weet dat je het kunt, boeken maken. Toch heerlijk dat alles op zijn pootjes terecht komt en je een portie zekerheid geeft, waarmee alle toekomstige bruggen net iets makkelijker over kunt gaan. Op naar nummer 5! Mocht ik de gelukkige zijn voor het boek, dan vind ik je handtekening erin wel erg leuk. Maar ook een setje kaarten lijkt me heel leuk. Succes straks, want je zult wel mega veel reacties krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. ik heb enige tijd geleden je blog ontdekt en geniet er enorm van. Ik zou dan ook graag het gesigneerde boek winnen, want je gaf me echt zin om zelf te starten met een project-je
    vele lieve groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Moet toch even zeggen dat ik het zo mooi vind hoe je altijd weer iets goeds weet te vinden in de dingen, er wat van leert, naast de mooie ervaring die het ook blijkt te zijn, en dat je het goede gevoel meeneemt.

    Tuurlijk loot ik graag mee voor het boek, volgens mij is deze nĆ³g weer leuker dan het vorige :)

    Fijne dag en liefs
    Tink

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Van mijn dochters kreeg ik de beide kringloopboeken; nu waag ik graag een kans om je wolboek te winnen! Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Eerst en vooral proficiat met jouw nieuwe boek. Loslaten is niet eenvoudig maar weet dat ik het met liefde zal omarmen, graag gesigneerd. Het is een lekker weertje om in de zon door jouw boek te bladeren en een project te beginnen, te genieten van jouw schrijven. En later krijgt het een plaatsje bij jouw andere boeken, netjes op een rij. Om met liefde te doorbladeren, iets op te zoeken, iets te lezen,...

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik had al een reactie achtergelaten om mijn geluk te laten blijken over mijn stapeltje met drie boeken van jouw hand. Maar voor een goede vriendin zou ik heel graag mee willen doen voor de give away van het boek, ik zou haar daar graag mee verassen!
    Groetje Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Precies nu lig ik op de bank met een enorme opgezwollen knie (van de fiets gevallen). Naar de boekhandel gaan lukt voorlopig niet. Maar lekker prutsen op die bank is welkom!
    Ik wens je veel succes met je boek en de andere dingen in je leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik zou heel graag je boek willen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik ben heel benieuwd naar je boek maar aangezien ik niet eens een fatsoenlijke pannelap kan breien kom ik graag in aanmerking voor het setje kaarten. Groetjes en fijne dag, Petra de Jong

    BeantwoordenVerwijderen
  50. ach ja, jouw boek, en nog gesigneerd ook nog, winnen, dat zou toch een mooi cadeautje voor mezelf zijn ...

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ingrid wat veel reacties op je boek.
    Ik heb het al en het is een feest om in te lezen en je mooie verhalen te lezen.En ook om de mooie dingen te maken.
    Ik wil toch nog graag meedoen voor de kaarten.Gewoon een cadeautje voor mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik volg je blog nu een tijdje en sinds ik je boek Kringloopgeluk heb gekocht (in Ć©Ć©n middag uitgelezen, dat is me al jaren niet meer gelukt, er ligt nog een boel op de 'nog te lezen'-stapel) heb ik van m'n moeder en schoonmoeder wat haakles gehad en nu ben ik groot fan van al je leuke haakprojectjes, zo'n fijn gevoel om even snel zo'n bloemetje in elkaar te prutsen! Ik ben benieuwd of je nieuwe boek me ook zo enthousiast kan maken over breien en ik ben benieuwd naar je nieuwe haakprojecten, dus ik zou graag meeloten voor je nieuwe boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Oh jee wat veel reacties al... Op goed geluk dan toch maar: ik wil ook wel errug graag het boek winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oh, ik ben toch zo benieuwd naar je boek...lijkt me heel leuk een exemplaar te winnen! Nu ga ik hard zitten duimen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik doe graag nee....boek of setje...maar niet allebei...dat past niet...maar graag win ik iets van je hand. En ik dank je voor de vriendelijke wijze lessen...zo leren we allemaal at van je mee

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat heerlijk herkenbaar zijn jouw tekeningen en teksten. Die kunnen maar van Ć©Ć©n persoon zijn. Zo knap en zo creatief.
    Heerlijk dat je nu met rust in hoofd en lijf lekker teerugblikt naar een geslaagd boekenfeest met heel veel fans van jouw werk.
    Dat je veel fans hebt zie je ook aan alle reacties op dit bericht. Lijkt me moeilijk om daar winnaars uit te kiezen van jouw boek en jouw kaarten. Maar dat doe je vast ook op jouw eigen wijze.

    Dank je voor weer een wijze les.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Zelfs aan boekenfeestjes ga je al wennen, dus start maar met je volgende boek. ;-)
    Ik zou graag een exemplaar winnen. Kan ik het mooi als inkijkexemplaar meenemen naar het breicafƩ want er zijn meerderen mensen nieuwsgierig naar het boek. Net als ik, willen zij het ook niet zomaar ongezien bestellen, dus we zitten daar te wachten tot iemand het een keertje heeft en meeneemt.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Fijn om te lezen dat je zo'n fijn feest hebt gehad. Net zoals je andere boeken (die in mijn kast staan te pronken) zal dit ook weer een prachtige vormgegeven exemplaar zijn. Ik heb Lov-ing wool boven aan mijn verlanglijst voor moederdag gezet :)
    Groetjes,
    Liza X

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik wil heel graag je boek winnen lijkt me superleuk en ntuurlijk wil ik er een handtekening in dat maakt het boek nog specialer

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik zou heel graag een gesigneerd boek ontvangen. Ik heb er al even in gekeken tijdens de brei- en haakdagen in Rijswijk. Ik denk dat ik er mijn mama een groot plezier mee zal doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Je boek ziet er op de foto's al super prachtig uit, dan zal dat in het echt niet minder zijn! Ik maak graag een kansje! X Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik geniet van jouw nieuwe boek. Graag loot ik mee voor de kaarten. T is een trio op mijn boekenplank!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een leuk boek , handwerk ,(naaien , breien , haken , knutselen,)kan mij altijd bekoren , dus het boek zou mij zeker bevallen en dan nog gesigneerd... Super
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat een leuk boek , handwerk ,(naaien , breien , haken , knutselen,)kan mij altijd bekoren , dus het boek zou mij zeker bevallen en dan nog gesigneerd... Super
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wij van de haakposse winnen graag je boek, omdat we zo graag met wol spelen op donderdag!Daarbij bespreken we alle leuke nieuwe vondsten (uit de boekwinkel en de kringloop)onder het genot van een taartje, dus wij komen graag in aanmerking voor het boek! Namens de Haakposse, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Gefeliciteerd met het verschijnen van dit boek!
    Het ziet er heel leuk uit en als ik het boek win geef ik het door aan mijn zus die helemaal gek is van wol(net als ik!)
    Gezellige avond
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hoi Ingrid, ik moet altijd glimlachen om je blogs, je tekeningetjes zijn geweldig! Ik wou dat ik dat kon ... Je boek lijkt me ook erg leuk, ik waag dus graag een ' gok'. Maar ik wil alleen winnen als ik dan ook een gesigneerd exemplaar krijg šŸ˜‰. Gefeliciteerd met je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ohjee, al zo veel racties! Maar ik waag het erop, het zou fantastisch zijn als ik het win!
    Lieve groet - Rosalinde

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Er zijn zoveel mensen die je boek graag willen hebben en die zijn waarschijnlijk allemaal heel handig met wol. Ik niet maar ik zou weleens wat willen proberen te maken van wol. Dus als ik wat kan leren uit jouw boek, als beginneling dan hĆØ, dan zou ik het wel willen hebben. Maar met een setje kaarten zou ik ook al heel blij zijn, gewoon omdat het leuk is om iets te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Oeeee, Dat boek zou ik maar al te graag winnen als trouwe volger en fan van al je boeken. Deze heb ik nog niet.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik waag een kansje....

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat een prachtige foto's weer!
    Superleuk die giveaway.
    Ik maak graag kans op een setje kaarten, want je prachtige boek die heb ik immers al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Dat lijkt me een prachtig boek! Zal het delen met mijn moeder...beloofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Zo te horen en te zien was je boekenfeestje echt gezellig. Het ziet er ook allemaal "echt", "warm" en "eerlijk" uit, dat maakt het juist zo mooi.
    Graag maak ik een kans om je boek (graag gehandtekend !) als geschenkje in m'n brievenbus te vinden. Als er een andere gelukkige winnaar uit de bus komt, ben ik natuurlijk ook blij met je kaartjes.
    Dank voor de kans, en veel geluk voor elk van ons !

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat een leuke foto's en fijne sfeerimpressie! Ik ben nu echt superbenieuwd naar jouw boek, dat zou ik wel willen winnen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ik zou heel graag jouw boek winnen voor mijn schoonmoeder en ja... voor mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Sinds een paar maanden volg ik jouw blog. Erg inspirerend en gezellig! En het brengt me regelmatig terug naar de les (-:
    Ook van je boekpresentatie heb je weer een kleurrijk feest gemaakt. Toch vaak jammer dat ik helemaal in het zuiden woon.
    Tja, en dat ik graag het gesigneerd 'lov ing wool' boek van jou zou willen winnen, spreekt voor zich (-:
    Maar een setje kaarten lijkt me ook heel leuk. Met een leuk kaartje kan ik vast veel mensen blij maken. En mezelf natuurlijk ook.
    Veel plezier met je verdere creaties en inspiraties (-:
    Ik kijk uit naar je volgende

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Het lijkt me een superleuk en mooi boek, alleen weet ik niet of ik vanuit Belgiƫ mag me doen, ik waag toch maar mijn kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. O zit vol spanning uit te kijken naar het boek, want heb het nog nergens kunnen inpiepen.... spannend! Ik ga voor je boek! :) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Zo gaaf ingrid!! Ik doe heel heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wat fijn dat je ,naast dat je zo'n mooi boek gemaakt hebt , er ook nog zoveel positiefs voor jezelf uitgehaald hebt .Je kunt idd altijd meer dan je denkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. zelf ben ik heel blij met je boek wat een feestje. Een heerlijk inspirerend boek. Voor mezelf hoef ik niet mee te doen maar ik wel graag mee voor mijn lieve vriendin Esther waar dit boek heel erg gewaardeerd en gekoetserd zou worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ooooh ik zou heel graag jouw nieuwe boek willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Tot mijn verbazing zie ik mijn reactie er niet bij staan, dus ik waag nog maar een poging. Ik vind jouw maaksels en tekeningen heel leuk. Ze doen me een beetje aan mijn jonge jaren denken. Ben erg benieuwd naar de inhoud van je nieuwe boek. Hartelijke groeten, beerta.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik heb het natuurlijk al, net als je vorige boek en het boek daarvoor net als waarschijnlijk het volgende boek wat er zal komen en ook kaartjes bestelde ik erbij dus laat ik het aan alle "mededingers" want ik gun ze hetzelfde plezier! En wat betreft het jezelf weer oprapen. Eerlijk gezegd twijfelde ik daar bij jou niet aan ondanks hoe pittig het hele proces ook geweest is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Al je boeken waren tot nog toe heerlijke snuisterboeken, dus doe ik ook graag mee voor je laatste exemplaar. MĆ©t berichtje van jou uiteraard ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ik ben heel benieuwd naar je boek en doe graag een poging om het hier te winnen......

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Allereerst gefeliciteerd met je boek. Ik heb het nog niet doorgebladerd, maar ben wel benieuwd en waag een kansje om het te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Allereerst gefeliciteerd met je boek. Ik heb het nog niet doorgebladerd, maar ben wel benieuwd en waag een kansje om het te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)