vrijdag 4 november 2016

Onder de wol..


Aaah, nu voel ik aan alles dat ik ziek wordt,
dat begint dan met dat je slikt en denkt, hmm,
dat voelt niet lekker, het zal toch niet, nee, 
natuurlijk niet dat is geen keelpijn, maar een uurtje 
later kan je er niet meer omheen..
Dan hoop je nog dat het 's nachts zal verdwijnen,
maar nee hoor, toen ik wakker werd was het erger.
Dat komt helemaal niet uit, maar dat doet het nooit..


Het is er overigens wel weer voor, grijs, guur,
en regenachtig, dus ik leg een stapel boeken 
op het krukje naast mijn bed, leg daar een flanellen
lakentje op en kruip onder de wol..
(ik heb nog steeds een echte wollen geruite deken,
zoveel gezelliger dan een dekbed :-)
De collages bij deze blog maakte ik van wollabels
die ik van allerlei oude wollabels die bloglezers 
mij opstuurden voor Lov-ing wool, niet gebruikt
want er was gewoon veel te veel materiaal.

Nog bedankt voor alle reacties op de postzegels,
ik wil ze graag opsturen naar Sanne, als je mij 
je adres wil mailen, dan stuur ik ze op, maar pas nadat
ik van onder de wol ben gekropen en weer 
een beetje boven Jan ben of beter gezegd Ingrid..

Ik wens je een heel warm en goed weekend
-X-

12 opmerkingen:

  1. Lekker onder de wol blijven en uitzieken...de wereld draait wel door!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap en slaap heerlijk onder de wol...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap. Gewoon even toegeven aan het ziek zijn en lekker bijslapen.
    Die oude labels zijn zo leuk. Er komt vast een andere gelegenheid waarbij je deze wel kunt gebruiken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel beterschap, ziek zijn is nooit leuk :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat je snel weer beter bent. Veel drinken (thee en water) en lekker onder de wol.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap. En ziek maar lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hopelijk ben je weer opgeknapt, maar als dat niet zo is kruip dan vlug onder de wol. Beterschap! Op mijn blog staat een heerlijk drankje, gember/kurkuma siroop. Voor een verbeterde weerstand en zo. Hopelijk tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)