dinsdag 15 november 2016

Wol


Nu heb ik me helemaal verslapen, ik bleef vannacht
maar woelen, deken eraf, deken erbij, linkerzij,
rechterzij maar wat ik ook probeerde..
Misschien heeft het toch te maken met die onzichtbare 
supermaan die zijn invloed had..je weet het niet..
Dus ik viel uiteindelijk in slaap en werd veel te laat
wakker, beetje suffig en uit mijn doen, dus ook het 
hele blogritueel is ietwat verstoord.
Aangezien ik mij voorgenomen heb (haha, echt waar)
om de dingen te nemen zoals ze komen, hoort daar
ook zo'n lala blogbericht bij, met een foto die er helemaal
 niet bij past (de boog kan niet altijd gespannen staan..)
Ik rommel gewoon een beetje de dag door
en vanavond ga ik vroeg onder de wol
ha, toch nog een verband gevonden tussen 
de foto, genomen in Frankrijk, en de tekst.

Ik wens je een zonnige dag ondanks het grauwe weer
-X-


6 opmerkingen:

  1. Goed idee om de dag te nemen zoals hij komt. Een lala-berichtje met een mooie foto (zegt een wolverslaafde) is op deze druilerige dag echt een fijn tussendoortje.

    Geniet lekker van wat komt, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg goed plan, vind ik!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oef ik verlang wel naar een rommeldag...
    Zolang onze kinderen jong en afhankelijk zijn staat het hele huis op zijn kop als ik me verslaap! Al is het maar een beetje.
    Geniet van je rommel- en vroegonderdewoldag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe kom ik in je webshop? Ben op zoek naar leuke kaartjes als uitnodiging...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh,ik dacht wat een toepasselijke foto! Het zonnetje heeft je toch wakker gemaakt toen hij eindelijk opkwam. (Zie het gele bolletje!)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)