vrijdag 22 september 2017

Voorwinteren en een give away


Sinds een paar dagen heb ik weer een dikke trui aan in
huis, ik vind het echt nog te vroeg voor de verwarming 
en het eerste virus van dit jaar heeft ons huis al bereikt..
(zo klinkt het een beetje eng, haha, alsof ze buiten in een soort
mist rondwaren en dan door de brievenbus naar binnen komen)
En oh, ik ben zo'n ongelofelijke koukleum, het hele begrip 
opvliegers is volledig aan mij voorbij gegaan, ik heb het juist
in de omgekeerde zin, een soort van bibberaanvallen :-)
Dus ik wapen mij met enorme wollen vesten, dikke dekens,
en natuurlijk wanten, waarvan ik een mandje vol heb, want 
ik raak er regelmatig eentje kwijt.
Soms zie je ook wel eens zo'n eenzame want op straat
liggen dat vind ik altijd een beetje zielig..


Ik heb er ondertussen een hele stapel gehaakt, waarvan er
een aantal zijn voor mijzelf, nog een paar als cadeautjes
en de rest staat in de webwinkel te koop.
Nu leek het mij een leuk idee om een paar weg te geven,
mocht je ook behoefte hebben aan Warme handjes, kijk dan 
hier op de pagina handwerk staan er een heleboel.
Laat mij weten welke je graag zou willen ontvangen
en misschien stuur ik ze wel naar jou, tenzij ze natuurlijk
inmiddels verkocht zijn (dat is dan weer fijn voor mij)
Je mag ook een tweede keuze opgeven, je kan hier reageren,
maar ook op Instagram als je dat makkelijker vind.
Ik zal ze maandag weggeven (even duidelijk zijn, Ingrid ;-)

Ik wens je een heel fijn weekend, ik geloof dat we nog even
gaan nazomers maar je zou ook kunnen zeggen; voorwinteren
(zo voelt het voor mij)
-X-

19 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar die koude opvliegers ;)

    Wat leuk weer, deze give away. Ik doe graag mee en mocht ik winnen, dan zou ik graag de 'drops eskimo' ontvangen. Ik lees: hele warme dikke wantjes voor hele koude handen. Dat klinkt heel goed voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedemorgen!
    de eerste die een reactie plaatst?hoe bestaat het. ben een enorm heethoofd (alleen qua warmte hoor! ben heel kalm en bedeesd)denk zelf dat ik dan jouw ''opvlierers'' heb, want aj aj aj, maar gek genoeg toch kouwe handjes op de fiets! dus waag graag een kansje, de kleur, maakt me niet uit, bij een grijze jas past alles!
    groetjes mar broeders

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook een koukleum , de wanten zijn voor een ander want ik maak ze zelf voor de Kerstverkoop van mijn handwerkclub.geniet van de voorwinterdagen, wij hebben ze ook

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig van je opvliegers. Toen de dokter mij vroeg hoe het met dat alles ging zei ik eindelijk heb ik het soms een beetje warm. Ik ben ook een koukleum, maar heb geen wantjes nodig dus laat ze voor iemand anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik doe graag mee voor de roze handwarmers...d at lijkt me heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, nu heb ik keuzestress, want ik kan niet kiezen. Maarrrrr, nu heb ik eigenlijk ook niet vaak koude handen, maar mijn vriendin wel! Ik zou ze dan ook graag voor haar winnen, ik denk dat zij een van de grijzen of die zwart met wit wel gaaf vind. Lieve groet Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb geen idee of ik opvliegers heb. Ik heb het wel zeer vaak te warm, en heb zelden kou. Behalve aan mijn handen als ik moet fietsen! Dan draag ik graag vingerloze wanten. Ik vind de blauwe met roze rand erg plezant!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier is de verwarming al wel even aangeweest, vandaag is dat gelukkig niet nodig :) voor de koude dagen doe ik graag mee voor de witachtige wanten met de wol uit Peru. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och jeetje, nu al een virus. In de kleuterklas en op de peuterschool liepen ook al kindjes te sniffen. Hopelijk vertrek het virus weer snel. Beterschap.
    Wat heb je leuke winterplaat gemaakt.
    Koude handen en voeten: zo herkenbaar. Vooral achter de computer lijken mijn handen ijsklompjes. Maar ja, ga je met handschoenen aan op de computer werken?
    De Peruaanse handschoenen (artikel 11) zijn mijn favoriet. Jij hebt flink doorgewerkt aan al die mooie wanten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Ingrid,
    Hier is de ene gaskachel al aan, anders kan ik me niet meer bewegen door de hoeveelheid truien die ik aan moet trekken.

    Deze wantjes lijken me heerlijk voor als ik in de koude keuken aan de gang moet.

    Mijn eerste keus zijn de hele dikke van verlopend garen in rood/roze/wol/acryl en mijn tweede keus de blauwe waar op de eerste foto al een bandje omheen zit, ook van wol/acryl.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Op dit moment heb ik de schuifpui open! Prima weer in Friesland, ik ben met een verf-klusje bezig.
    Leuk, deze give-away! De blauwe kleur vind ik prachtig, dus mijn voorkeur is nummer 6.
    Groetjes en fijn weekend,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke give-away! Ik heb al een paar keer zitten kijken naar het patroon van de wanten, maar sinds de verhuizing kom ik nog niet zo toe aan handwerken. Dus ik doe graag mee! Mijn voorkeur gaat uit naar de zalmroze, en anders een ecrukleurig exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb t ook altijd snel koud. Ik heb mn verwarming al wel weer aangehad. Ik vind de wantjes gaaf en de lichtgroene heel erg mooi of de rode van gemeleerd garen, dus ik zou het gaaf vinden als ik een setje zou winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben een ongelooflijke koukleum; dikke vesten, dikke sokken en dekens. Alles ligt al klaar.
    Dus ik doe graag mee voor de wanten en de kleur maakt mij niet uit, als ze maar warm zijn. Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lief van je! Ik zou mijn dochter heel gelukkig maken met de lichtgroene wanten. Enneh, als ik mocht winnen, ik ga je zeker mijn adres doorgeven, om ze te mogen ontvangen! Fijn weekend!
    Lieve groet van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Ingrid, wat een heerlijk woord vind ik dit: voorwinteren! Die hoorde ik nog niet eerder :) O, ik gun de wanten van harte aan een ander, ik maak met veel plezier m'n eigen ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ingrid, wat ben ik blij dat je 'doorhaakt'op je blog. Het is zo fijn op een vrije ochtend je blogberichten te lezen. De warme handjes zijn prachtig en gaan als warme broodjes. Ik vond de grijs/zwarte handjes erg mooi met die kleine gekleurde stipjes, maar ik zie dat die ook alweer verkocht is. Succes met je winkel en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Ingrid, ik heb je blog nog maar net ontdekt maar geniet er erg van. Inderdaar lekker "gewoon" over de kleine alledaagse dingen. Heel fijn, veel beter dan Facebook!
    Over warm en koud, mijn vriendin en ik slapen al sinds juni buiten. Wel onder een afdak hoor, en met een zij en achter wand. De voorkant is open. En het is heerlijk! Inmiddels liggen er wel twee dekens en een fleecje op het bed maar toch willen we nog niet naar binnen. Pas als het beddengoed klam wordt geven we het op.
    Succes met je give away, groetjes, Mijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dag Ingrid, wat fijn dat je lekker blijft bloggen. Ik word altijd vrolijk van je stukjes! Ik doe graag mee met de give away: ik vind de blauwe (teal) zo mooi! Fijn weekend nog, Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)