vrijdag 20 oktober 2017

Kaartjes


Op de een of andere manier dacht ik dat het misschien,
makkelijker zou zijn om mijn tekeningen die ik maakte 
voor de winter te laten drukken in plaats van zelf printen.
Even wat afbeeldingen uploaden en dan wachten op de 
bezorger, ze dan netjes opbergen en ze zo van de stapel
pakken als iemand er eentje zou bestellen..
In theorie is dat natuurlijk ook zo, maar met de kaart met
het hertje (waar ik overigens erg mijn best op deed)
was het een mijl op zeven voordat het goed was.
Bij de eerste bestelling waren ze de kaarten vergeten, toen 
kwamen ze alsnog maar toen stond mijn naam achter op
verkeerd om en onduidelijk gedrukt.
Daarna zou het bestand niet goed zijn, toen was er te
weinig afloop (randje van een paar millimeter wat niet
gedrukt wordt) en na vele telefoontjes en het opsturen van 
steeds hetzelfde bestand (oh haha) was het uiteindelijk goed.
Enfin, toen ik eindelijk van de week de bestelde setjes
op kon sturen was ineens een andere kaart op, die vergat
ik op tijd bij te bestellen, als het goed is komt die vandaag.
Kortom, ik moet echt nog even wennen aan het laten drukken,
het resultaat is overigens wel geweldig dat wel,
ik ga nu toch de andere tekeningen ook laten drukken,
en nu maar duimen dat dat van een leien dakje gaat..

Ik wens je een heel fijn weekend,
het weer wappert maar wat heen en weer alsof het niet kan
kiezen wat het nu moet wezen, maar ik geloof dat het
nu dan toch herfst gaat worden.
-X-

6 opmerkingen:

  1. Hier ook echt herfstweer. Je kaartjes zijn erg mooi! Fijn weekend daar. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat het nu goed lijkt te gaan met je kaarten!
    Vast een fijn weekend!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als een drukker gewoon goed zijn werk doet, dan is laten drukken echt zo veel fijner dan zelf met een thuisprinter te worstelen. Gelukkig is het ook met hertjeskaart goed gekomen.
    Jij kunt nu al jouw aandacht en energie richten op waar jij goed in bent.

    Groetjes en fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een gedoe! Gelukkig heb ik thuis een man die graficus is, dat scheelt mij heel veel werk. Ik ben blij dat hij precies weet waar je op moet letten en hoe de bestanden aan te leveren. Dat wil niet zeggen dat er dan nooit iets mis gaat.
    Ik wens je een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een werk! Mensen beseffen niet altijd hoeveel werk achter zoiets zit. Succes met de kaarten verkoop! Leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)