vrijdag 23 maart 2018

Herstart


Nu had ik eigenlijk gewoon willen bloggen, maar toen
ik helemaal klaar zat en de computer aan, kreeg ik een
melding dat mijn draadloze toetsenbord niet verbonden was..
Eerst zit ik dan een beetje wazig naar die mededeling te
kijken, dan denk ik ik moet Iets doen, wat dan ook..
Dus ik herstartte de computer, ik leer de van mijn zoon
dat je altijd moet herstarten bij problemen, oh ik wou dat 
ik zelf die functie ook had, gewoon herstarten..
Maar ook dat hielp niet, uiteindelijk verving ik de batterijen,
en dat werkte, als ze dat nou op het scherm zetten..
Toen was het blogmoment voorbij, niet dat dat erg was
want ik zit in mijn inpakweek en veel meer dan dat 
gebeurt er eigenlijk niet hier, de webshop is overigens 
nog tot zondag open (ik twijfel nu al weer aan de 
haalbaarheid van het hele plan)
Om dit bericht nog enige inhoud te geven wil ik als
tip nog meegeven het boek van Ruby Wax; Tem je brein,
een bijzonder leuk, persoonlijk en grappig boek 
over mindfulness en het eeuwig babbelen van je hoofd.
Als Netflix tip zou ik zeggen; Marseille, de verwikkelingen
over een Franse burgemeester van die stad en Top of the 
lake, een ingetogen menselijke misdaadserie die speelt
in Nieuw Zeeland en Australië, prachtig.

Ik wens je een heel goed weekend
-X-

6 opmerkingen:

  1. Fijn weekend! En bedankt voor je tips; die van Netflix ga ik zeker opvolgen 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, je kunt altijd weer een andere openingstijd kiezen, doe je gewoon een soort van herstart ;-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid, dank je voor de tips! Ik had net behoefte aan een bankhang-avond (om mijn eigen batterij op te laden ;-)) dus ik ga eens op zoek naar die Netflix-serie. Een fijne avond gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh, het zou echt handig zijn als op de computer meteen de oplossing van een vermeld probleem wordt gegeven. Ik kan net zo wazig aan een melding kijken als jij.
    Met jouw winkeltje probeer je deze openingstijden uit. Bevalt het niet, dan verander je het gewoon. Tot je een fijne werkbare situatie krijgt voor jezelf.
    Bedankt voor de tips.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw blogs brengen regelmatig een glimlach op mijn gezicht 's ochtends, dat is ook een herstart:). Ik heb wel eens van die dagen dat het verkeerde been per ongeluk uit bed stapt, en dat moet dan even weer goedgemaakt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel voor de tips op Netflix. Als ik tijd gevonden heb ga ik kijken. En succes met inpakken.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)