vrijdag 12 augustus 2011

This week I saw..

alles is Hier en Nu..
(en het is Al goed zo..)

deze week zag ik is een initiatief van Roos en Daan
net als elke week geef ik mijn tekening weg
aan iemand die dat leuk vind
laat even een reactie achter als dat zo is

nog even wat huishoudelijke mededelingen : )
-de tekening van vorige week is voor Caroline (Lillelyke)
- ik wil graag ruilen met: Ykke, Helmi en Knuter Huuske
-net boekje ëen Gezellige dag is voor de dochter
van Maartje (maakt)
als jullie allen je adres willen mailen..
stuur ik het op

Have a Lovely Weekend
(and celebrate your life)
xxxx

22 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige en vrolijke tekening! Ik zou die graag een mooi plekje geven in de kamer van mijn dochtertje van net (5 augustus) 2 jaar!
    Fijn dat het ook allemaal weer beter met je gaat! Je blogjes stralen in ieder geval!
    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoe jij alles weggeeft! Zo zouden er meer moeten zijn ;-)
    Je hebt duidelijk een warm hart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een mooi jurkje. Het leven moet je vieren en als je niet zelf de slingers op hangt wordt het nooit een feestje!
    Wat leuk dat we ruilen, ik zal iets uitzoeken!!!
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik het ' gezellige' boekje van je krijg! Ik ga je mailen!
    En wat een mooie tekening weer! Die jurk...mmmm zou ik zo willen maken en dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben blij dat het goed met je gaat! knufz..peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige tekening met een fantastisch motto:)
    have a nice weekend too!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze zou mooi staan naast 'be nice or go away'...

    fijne dag en lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke tekening, zal ook zeker in de smaak vallen bij mijn dochtertje van 6.
    Ze zag laatst je tekeningetje op de kaart en werd er helemaal blij van ;o)
    Fijne dag vandaag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke tekening! Zo voel ik me nu ook, na jaren toch de knop doorgehakt (werk...) en ziedaar, op eens schijnt de zon! Heerlijk als eerst alles donkers en opeens alles weer leeft!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Omdat ik deze week voor het eerst een jurk heb gekocht (19 jaar na mijn trouwjurk - tot dan toe de enige jurk in mijn bezit), vind ik deze tekening wel erg toepasselijk! Ik wil me vrouwelijker kleden, na jaren alleen maar broeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooh hij is weer leuk! En wat is het ook fijn om in het hier en nu te leven. Ik probeer dat ook zo veel mogelijk te doen, gaat af en toe wel eens fout haha.
    Fijne vrijdag!
    Groetjes Marcha

    P.s. ik snap het niet, heb een google-account aangemaakt zodat ik hier niet anoniem reageer, maar die pakt ie niet, moet ik me nog verder verdiepen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke vrolijke tekening!

    Knuffel
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw gewoon...! Wat een prachtige tekening!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat mooi, ja het leven moet je echt vieren !
    Fijn weekend
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vrolijke tekening! Past helemaal bij het vakantiegevoel dat ik al weken heb :-)Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aan de tekening te zien gaat het weer lekker met je!
    Fijn,ben blij voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zooo waar! Ik wil hem graag, deze mooie plaat. Ik ergeet het namelijk nogal eens.Het is een mooie reminder. Liefs mim

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your illusstrations are a ray of sunshine :)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)