dinsdag 4 september 2012

Back-to-normal-oh-oh-give away #2


 ik krijg best vaak kadootjes,
(zoals dit plaatje wat ik kreeg van Astrid)
meestal via de post,
van mensen die ik eigenlijk helemaal niet ken,
maar mijn blog lezen..
dat is een wonderlijk,
maar bijzonder leuk iets
ik waardeer het bijzonder..
en het is natuurlijk ook geen enkel reden 
om te huilen,
(hoewel ik over het algemeen nogal snel in tranen ben)
bovendien is het natuurlijk Geen manier
om een blogbericht te beginnen,
met huilende kinderen..
in deze Feestelijke-terug-naar-normaal-oh-oh week


dit is misschien beter
(ook een kadootje, van Jolanda)
lachend en vrolijk, vol Goede moed..
maar goed,
omdat ik weet hoe fijn het is,
om Zomaar iets te krijgen,
organiseerde ik via Twitter deze week voor jullie,
hoewel ik zelf natuurlijk
niks weggeef, voelt het toch goed om te doen,
gewoon een kleine blijk van waardering,
vandaag daarom weer 2 hele lieve kadootjes


-foto Kris-

dit ongelofelijk gezellige pakket,
wil Kris wel weggeven,
er zit van alles in,
kaartjes, enveloppen
(door haar zelf ontworpen)
hertjes, air-mail lint, een notitieboek
(en mocht je het niet winnen,
alles is te koop in haar,
bijzonder vrolijke en kleurrijke webshop



-foto's Ria-

prachtig zelf ontworpen postpapier van Ria
wat is er fijner dan de tijd te nemen,
je vulpen te pakken,
en een brief te schrijven,
of beter nog; om er één te ontvangen...
laat even weten of je graag,
het bomen of het vissen setje wil winnen..

-if you like to join this give-away,
(I'd really like it if you do,
and also the people who give away,
all these lovely presents)
please leave a note,
and tell me what you would like to win, 
thank you-


dus doe gewoon mee,
ook als je nog nooit eerder reageerde,
of gisteren ook al,
dat is leuk voor mij,
maar Zeker voor de mensen,
die zo lief zijn de kadootjes te geven!

maak er een Mooie dag van,
dans, huppel,
waarom zie ik nooit meer iemand huppelen,
als je nou toch Ergens vrolijk van word..
alleen het woord al..
of huil (kan ook heel Opluchtend werken)
of wat het dan ook mag zijn...
waar je blij van word...
-x-

83 opmerkingen:

  1. Huilen, lachen en boos zijn. De basisemoties. Een ieder heeft ze en uit ze weer anders.
    Het pakket van by Kris maakte mij blij en daar doe ik dan ook grasg voor mee.
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow alweer zulke mooie dingen. Ik zou heel graag pakket nummer 1 willen winnen. Ik ga in ieder geval nu meteen spieken op haar site. Jou foto beloofd wat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie pakketjes weer! Ik doe graag mee voot het pakketje van kris...daar worden we vrolijk van.

    Liefs,
    Angel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooh, wat leuk weer! Ik doe weer mee hoor, voor pakket 1, supertof! Lachen, huilen, liefde, pijn, vrolijkheid, verdriet... momenteel loopt t bij mij wat doorelkaar. Leven bij de dag, en dan hooen at t zo heerlijk herfstig buiten is als nu, daar word ik blij van! Dus deze dag begin ik met een lach, jij ook?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the little fish on the paper - have you made those yourself?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit blogje is fijn wakker worden, goedemorgen!
    Het pakketje van Kris ziet er heul vrolijk uit.
    Eigenlijk zou ik huppelen best aan mijn ochtendritueel willen toevoegen, ik hou van huppelen. Kan ik ook beter dan hardlopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe ook heel graag mee voor het pakket van by kris! Wat een feestweek is dit weer! Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O hier kan ik gee nee tegen zeggen. Ik ben ineens super vrolijk van het pakketje van Kris die kleurtjes geweldig. Dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga hier een beetje van huilen (ontroering) en een beetje van lachen (blijdschap).
    Wat is dat briefpapier van Ria leuk ontworpen, ben fan.
    En huppelen en erbij een liedje zingen, ga ik direct doen (in mijn hoofd wel want heb wat heupprobleempjes, gelukkig niks tussen mijn oren :))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee voor het briefpapier met bomen. Als ik het win, ga ik er eerst wat (of lang) naar kijken en dan schrijf ik er een brief op voor 1 van mijn pennenvriendinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nu toch echt maar eens reageren... ik val voor de mooie kleurtjes van de spullen van Kris. en wat een leuke webshop heeft ze....
    mag ik meedoen dus?
    en heerlijk, iedere dag even kijken bij ingthings ;-)
    je hebt www.tuin5.nl gemist ingrid.....
    een zutphense must....
    volgend jaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind beide erg mooi, om lekker te frullen en prullen. Als ik dan toch moet kiezen, pakket van by kris.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een keuze maken valt niet altijd mee, ook nu niet maar goed...toch kies ik en zou ik graag een kans maken op het pakketje van Kris!

    Huppelen was ik toch wat verleerd maar mijn kinderen hebben het mij weer geleerd. Mooi voorbeeld van leren van je kinderen toch?

    Zonnestraaltjes***

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O...ik zag het pakketje van Kris al op haar eigen blog en ik vind het prachtig...ik doe dus graag mee!! Jij ook een hele fijne dag en tot morgen (grappig is dat, ik 'zie' jou elke dag voorbij komen en lees mee en jij kent mij helemaal niet )

    lieve groetjes Mariska
    MeidenMama

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik sta iedere keer versteld hoe pakkend jij alles kunt omschrijven, verwoorden. Wat een gave, wat een talent. En zo herkenbaar voor velen die met mij jouw blogs keer op keer lezen en uitkijken naar de volgende ........

    Ik huppel bij de aanblik van het pakket van Kris!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 0De zon schijnt ier heerlijk dus ik ga nog even in het zonnetje mijn thee op drinken met heerlijk vogelgekwetter om me heen..... Misschien huppel ik daarna wel door het huis, of huilend dat ik toch echt weer even wat moet gaan doen?!?!
    Ik maak graag weer een kans..... ik ga voor het pakket van Kris!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo, de dag kan niet meer stuk..... ik kijk meestal eerst te vroeg.... want dan ben je er nog niet. En dan: GENIETEN! Ik doe mee voor allebei de pakketjes (hoe meer kansen hoe meer vreugd, toch?)
    Met warme Zeeuwse hartegroet, Tantejo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vanmorgen begon mijn dag als volgt: Kom mama, je moet wakker worden, want ik wil met je dansen!
    Heerlijk!!
    En van het pakketje van Kris ga ik spontaan dansen! Dus doe ik daar graag voor mee.
    Hele fijne vrolijke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Back to normal life...ik heb er ook een beetje moeite mee! Mensen die nu al verkondigen dat ze zooo uitkijken naar de herfst...daar heb ik NOG meer moeite mee! Dussss...ik ga helemaal voor het pakketje van Kris, want daar word ik super happy van!! Thanx voor dit leuke idee en een fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh dat pakketje van Kris. Echt superleuk en ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je toch een superleuke blog! Ik doe graag mee voor het pakketje van Kris.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe graag mee voor het postpapier met de bomen van Ria. Leuk zeg!! groetjes Judith♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Ingrid, wat een leuke manier om een Give-Away te organiseren! Ik doe graag mee voor het bomensetje van Ria. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Huppelen kan ik niet, maar ik heb een kind dat bijna niks anders doet. Heeerlijk, zoals zij alle stoeprandjes neemt met een huppeltje :-)
    Het pakketje van Kris is om vrolijk van te worden, en de boompjes van Ria zijn zo schattig...ik zou wel graag mee willen doen, al maakt het me niet uit voor welk pakketje. het is allebei zo leuk. Ik vind dit ook een erg leuk initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ooh ik doe graag mee voor het setje briefpapier van Ria, de boompjes graag! Kan ik goed gebruiken voor mijn brief-schrijf-project & ik het is dus niet om te houden maar om weer weg te sturen en dat past weer in mijn maand-van-het-minderen-project! :)
    Fijne dag!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat is een mooi begin van het nieuwe school jaar. Voor mijn jongste is het vooral een spannend begin, hij is vandaag kenneis maken met zijn nieuwe ( brug) klasgenootjes... En morgen vertrekt ie op zeilkamp. Dat schijnt goed te zijn voor de band van de klas... En nu je give away... Ik zou wel een kans willen wagen om het pakket van Kris te winnen. Ik vind haar spulletjes super vrolijk, daar moet je gewoon van glimlachen.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super give-away! Ik zou zelf dolgraag het pakket van by Kris winnen, daar kan je niet anders dan vrolijk van worden :-)
    En ik denk dat mijn dochterlief die vanaf nu leert schrijven in groep 3 (en van wie ik al diverse lieve briefjes heb gekregen: smelt, smelt!) wel blij zou zijn met het visjes briefpapier van Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi!
    Hier nog geen terug naar normaal week. Nu pas het gevoel van verlof aangezien mijn collega's gister allemaal begonnen zijn! Ben heerlijk aan het genieten van de vrije tijd! Ik doe graag mee met de Give-away, het pakketje van Kris vind ik super!

    Veel liefs,

    Eliza
    P.s. Huppelen gaat niet zo soepel.. net zoals springen, kijk maar op mijn blog ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Thanks for the opportunity to take part in this lovely giveaway ... I love the by Kris package ... your blog is lovely ... Bee x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. het bomen pakketje vind ik wel heeeel mooi. Fijn om via deze weg weer andere creatieve mensen te ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw, dat pakketje van Kris! Het zou een top kadootje zijn voor mijn lieve vriendin S. die binnenkort 50 wordt (dus ik maak er ook een give away van, mocht ik winnen!).

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe heel graag mee met de give-away! Ik vind het pakketje van Kris super, maar de spulletjes van Ria zijn ook wel heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oooow wat zou ik graag het by kris pakketje winnen, zo vrolijk daar heb ik wel zin in :-)
    Bij deze doe ik mee!!!!!!!
    Landelieke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Back to normal oh oh give aways zijn erg leuk! Die houden we erin ok?
    Dus ik grijp mijn kans om ook een cadeautje te winnen! Ik ga voor de bomen van Ria, wat is het toch een prachtig setje. En juist op het moment dat ik besloot om weer meer kaarten/brieven te gaan schrijven omdat het zo leuk is om ze te krijgen.
    Lieve groetjes, @Irisbo

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ik ben dol op bomen ! ik word er blij van !

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh wat mooi en wat lief! Ik zou heel graag het pakketje met de bomen winnen. Gewoon, omdat ik gek ben op de herfst (zie er ook eikeltjes op staan haha), bomen en eekhoorntjes echt super schattig vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. oh weer een leuke give away! kreeg al ooit een leuke oude postkaart van je met een circus op, maakt me iedere keer weer vrolijk als ik mijn agenda open doe...
    die vissen zijn best leuk, zouden vlot beschreven worden :). ik doe dus mee voor de vissen!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Op de valreep doe ik mee ... ik zou graag het pakket van Kris winnen ... zo heerlijk kleurrijk daar ben ik gek op ...

    Groetsssssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hee fijn, toch post voor je op maandag ;).
    Niet kunnen janken op z'n tijd, brengt alleen maar ongemakken met zich mee als hoofdpijn? Laten we janken, dansen, schreeuwen, zwieren, zwaaien, zweven, zingen, vooral zingen, huppelen, touwtje springen en jongleren.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een feestweek! Ik zou graag het vrolijke paket van Kris willen winnen............

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik zou het te gek vinden het pakketje van Kris te winnen :)

    Liefs, Maja

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een prachtige give away. Allemaal spulletjes waar je blij van wordt.
    Ik doe graag mee.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Sorry, ik vergat dat ik graag mee doe voor het pakket van Kris.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik vind het vissensetje echt heel leuk, en aangezien ik nu helemaal in briefschrijfmodus zit doe ik daar dus graag voor mee. Je maakt toch van elke blogpost weer een feestje he!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik huppel vaak vrolijk met mijn kleine meid van vier mee... wordt je vrolijk van.
    Ik doe een extra huppeltje voor het pakketje van Kris! Hup, daar ga ik... ;)
    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Moooooi.
    Fijn zoals je hier positieve energie geeft!

    Kris heeft een heel vrolijke webshop, ik ga er regelmatig even verlekkerd kijken. Maar moet op mijn geld letten.
    Omdat er al heel veel voor Kris gaan en ik de bomenpapiertjes ook super vind ga ik daarvoor. Voor setje 2 dus.

    Happy day to you too!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Gaaf pakketje ik zou helemaal blij en vrolijk worden van pakketje van kris.

    ben dol op pennen van brieven en kaarten.

    dus met dit pakketje zou heel blij zijn!


    groetjes mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik ben een fan van de spulletjes van Kris, heb al eens kadootjes bij haar besteld maar nog nooit iets voor mezelf... Dus doe ik heel graag mee met deze give away en ben ik weer heel hard aan het duimen, zou leuk zijn!
    Fijne dag, met lach en/of traan! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Pakketje nummer 1 trok mijn aandacht door de hertjes, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een superleuk initiatief, ik doe graag mee! De kadootjes zien er zo gezellig en vrolijk uit ... Net als jouw blog trouwens. Wat een mooie foto's van allemachtig prachtige spulletjes en wat een sfeervolle verhaaltjes altijd ... Ga vooral zo door ;-)

    Fijne dag verder en groetjes!
    (ik ga vast in de duimstand)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Aaaah wat leuk weer!
    Ik doe ook graag mee voor het pakketje van Kris! Het briefpapier is ook leuk, maar ik stuur eigenlijk nooit brieven :)

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Helemaal leuk weer... Ik ga voor het pakketje van Kris! Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Het pakketje van Kris is echt geweldig!
    Ik zal eens een weggeef pakketje voor de volgende weggeef actie opsnorren...

    BeantwoordenVerwijderen
  54. I responded yesterday and just commented on the lovely markets and didn't want to be included in the give away. But today how can I refuse please include me any of the gifts will be appreciated. loving the photo of the typewriter I am pintresting it ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik kan niet kiezen welke ik het leukste vindt. De spulletjes zoals Kris die in haar winkeltje heeft heb ik al eens in levende lijve mogen aanschouwen en zijn gewoon ronduit mooi maar het postpapier is ook erg leuk en aangezien ik sinds kort weer ouderwets brieven schrijf heel welkom. En dus ga ik voor het postpapier. En als ik moet kiezen welke van de twee dan wordt het de visjes, mijn sterrenbeeld :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wow! Ik las net op het blog van kris over de give-away. Ik doe graag mee voor het pakketje van Kris, ben een groot fan!
    Wat een leuk blog heb je, ik ga je zeker volgen vanaf nu.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Oh, dat Kris pakket is zo vrolijk!! Enne, huppelen is echt super fijn. Weet je wat ook vrolijk maakt: een blote-billendans in de keuken, net na het opstaan: instant pep! Maar niet komen kijken, aub ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. LOL ha dat moet ik misschien 's ochtends ook maar een proberen helpt misschien oop wel tegen een ochtend humeur ;-)

      Verwijderen
  58. Ik ben bekend met het werk van Kris; zo leuk! Maar daarom moet je af en toe ook wat nieuws proberen, dus ik ga voor Ria's postpapier met bosthema. Mijn zus woont op de Veluwe, tussen de bossen, dus als ik deze give away win dan schrijf ik haar een brief! :-)
    Succes met je give away week! Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  59. och ik houd van bomen, en de rest van het gezin klimt er met hartelust in. Wat een leuk postpapier van Ria zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Oh dat postpapier is mooi! Ik vind ze beide prachtige, maar als ik dan toch moet kiezen doe ik graag mee voor het bomensetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een superleuke give-away! Het was moeilijk kiezen, maar ik doe mee voor het postpapier met de visjes van Ria!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Leuk ! Ik doe graag mee voor het pakketje van Ria. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wij doen hier ook een dansje en maken graag kans op het pakket van Kris! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik doe graag mee, al zie ik al dat er ruim 60 mensen ook mee doen.
    Ik ga graag voor het pakket van Kris.
    Alleen het idee dat je iets kan winnen maakt het al spannend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Graag doe ik nog eens mee voor het pakketje van Kris. Zo'n mooi combinatie van kleurtjes trekt wel de aandacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. ik maak graag kans op het pakketje van Kris :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. O help, het is hier een reactiebos zonder einde ;-)))maar o ja hoor ik doe graag mee en vind alles leuk...kan ik meedoen met eender wat??? Kiezen blijft soms zo moeilijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Back to normal, noem je dat... Heel veel fijns weggeven! Ik doe graag mee! Voor het pakket van Kris (ik ben dol op haar spulletjes!) Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat een verwennerij toch allemaal!!!
    Ik vind alletwee de pakketjes leuk maar ga toch ook voor
    By Kris haar pakketje! Mooi allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat een moois weer! Ik maak graag een kansje op het pakket van Kris...

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik vind beide pakketten prachtig, dus mocht ik winnen laat ik me graag verrassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Dol op give aways dus doe ik graag mee.
    Het pakketje van Kris zou ik graag winnen.
    Via haar blog kwam ik hier. Nu ga ik dus even op jouw blog kijken.
    Fijne avond , groetjes, Thea R

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Oeh wat is dat pakketje van Kris leuk! Die zou ik dan ook graag winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hoi! Wat gaaf al die give-aways. Ik doe graag mee voor het briefpapier!
    Groetjes,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Bonjour! Wat een feestje terugkomen van vakantie en nog een give away week ook :) Wat een leuks weer! doe graag mee voor het pakket van Kris :)

    Zonnige groet,
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Haai! Wat een prachtig postpapier, goede aanleiding om mee te doen met het Let's Write project van Sas!

    Crossing my fingers :)

    Liefs Eliane (ROEST)

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Dag Ingrid,
    Tjonge, wat een leuke reacties (en zo veel!).
    Ik doe dit keer ook graag mee voor het opschrijfboekje van Nicole. (Als ik het win, mag je het naar Roos sturen.)

    Hartelijke groet, Aty

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat leuk al die give-aways en jouw blog is al zo leuk om te lezen.
    Ik probeer een kansje voor het supermooie pakket van Kris.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik doe graag mee voor het pakket van Kris. En ik wil jou ook bedanken voor dit leuke idee van de give-aways. Ik vind het een hele leuke manier om weer andere blogs en leuke winkeltjes te ontdekken om rond te neuzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Dat postpapier;;;;;zoooooooooooo prachtig, ik ga voor de bomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Such cute trees! Some people have so much talent.
    ks(dot)eyles(at)yahoo(dot)co(dot)uk

    BeantwoordenVerwijderen
  82. * huppel huppel in * graag zou ik mee doen voor het eerste pakket. verrassingen zijn altijd leuk :)*huppel huppel uit*

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)