zondag 16 september 2012


17 opmerkingen:

  1. Het moet dan wel puur zijn.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Melk, puur, met hazelnoten, amandelen, alles is goed :-) Zolang het maar geen witte chocola is ...

    Heerlijke zonnige zondag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk een stukje puur a.u.b.! Ik wil dit plaatje pinnen voor mijn verzameling silhouetten. Bedankt en een fijne ZONdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ANY soort chocolade krijg ik wel weg hoor. Maar ál te goed.... ;)
    Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed idee! Lang geleden dat ik een reep kocht... 70% puur, mmmmh!
    Fijne zondag!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Had ik het woord CHOCOLA maar niet gezien... :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mmm wat een feest dat straks Sinterklaas weer in het land is. Dan puilen de winkels weer uit van de chocolade letters. Feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hmmm chocolade krijg ik wel weg hoor :D Fijne zondag nog!
    Goede quote hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat vind ik een goeie! liefde is heerlijk,maar zonder chocola zou 't véél minder zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja vooral mijn man is het daar ontzettend mee eens.

    Ik heb een poging gewaagd deze week om jouw bloemetjes te haken en ik heb de smaak te pakken.
    Bedankt voor de goede uitleg.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een stukje puur op zijn tijd is erg lekker. Manlief houdt meer van witte. Wat zegt dat over onze relatie :)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)