vrijdag 5 oktober 2018

Dagdag


Nu zit ik hier voor, of achter mijn werktafeltje, het is maar
hoe je het bekijkt, starend naar de plank erboven waar
de dingetjes van de foto staan, ondertussen nadenkend
 over wat ik zou kunnen zeggen voordat ik een weekje
 op vakantie ga, soms komen de woorden zomaar, soms niet..

Ik zou kunnen vertellen wat ik allemaal nog moet doen
voordat ik weg ga; morgen naar het huis van mijn moeder
omdat er een open huizen dag is, mijn koffer inpakken,
twijfelen over welke schoenen ik mee zal nemen,
naar een bruiloft, me zorgen maken of het allemaal
wel goed zal gaan, in een vliegtuig stappen..

Of ik zou wat wijze woorden van iemand anders, 
over kunnen typen, zoals;
When you see someone putting on his Big boots, you can 
be pretty sure that an Adventure is going to happen, 
uit Winnie de Pooh (A.A Milne) 
(Dat lost in ieder geval het schoenen probleem op, 
haha, ik moet Big boots aan doen in plaats van sandalen;-)

Maar op de één of andere manier voelt dat allemaal
net niet het juiste, enfin, voordat dit een bericht wordt van
een meter lang, zeg ik dus gewoon
dagdag, tot gauw weer eens.
-X-

Ps. mijn emailadres staat rechts boven op de pagina,
mocht je een mailtje willen sturen om mee te doen
met de kaartjes-loterij, zie vorige post.

8 opmerkingen:

  1. Fijne vakantie, geniet er maar heerlijk van. En succes met inpakken en met alles wat je nog wilt doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijknaar Italië. Leuke markten, lekker eten, veel lezen en genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe niet mee met de loterij, maar wens je een fijne tijd in Italië. Geniet van het land, de lucht, het eten, de mensenkennis uiteraard Judith. Top dat je dit als moeder met je dochter kunt doen. Ik heb helaas geen moeder meer, maar wel 3 dochters, dus mijn tijd komt nog.... Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De mensenkennis? Nee, de mensen èn uiteraard Judith. Dat bedoelde ik. Nou ja, misschien kun je ook genieten van de mensenkennis ;)

      Verwijderen
  4. Een fijne vakantie,samen met je dochter!♥
    En laat je zorgen thuis....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele fijne vakantie gewenst vast. En succes met al die dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag-dag en een hele fijne vakantie in Toscane!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)