maandag 22 oktober 2018

We gingen en kwamen weer terug


Dus wij gingen naar Italië en we kwamen weer terug,
niet lopend natuurlijk, zoals mijn dochter Judith op 
deze foto, ik vind het gewoon een mooi beeld, maar
in de auto, vliegtuig, trein en met de bus :-)
Alles liep van een leien dakje, echt alles eigenlijk, het 
was precies Zo als je hoopt dat een ontspannen, rustige,
vakantie zal zijn, het was een cadeautje..
Nadat wij in de avond aankwamen in het appartement,
superchic overigens, maakte de eigenaresse ons wegwijs,
ze bleef maar praten.. hoewel ze erg vriendelijk was.
Iedereen was overigens overal erg aardig, hoewel ons
Italiaans zich beperkte tot een paar woorden..
(espresso, prego, grazie, ciao, dat is het wel zo ongeveer)
Nadat ze eindelijk was vertrokken, deden wij als eerste 
het TL licht uit, knipten wat gezellige lampjes aan en 
begonnen meteen te schuiven met de tafel, legden
 een plaid en kussentjes op de bank, om het ons
zo knus mogelijk te maken (we legden alles weer 
keurig op zijn plaats toen we weggingen)
En oja, we hadden nog een hilarische jacht op
soort vliegende torren die in de slaapkamer van Judith
zaten, staande op stoelen met stukken papier in onze 
handen omdat we ze niet zo durfden te pakken :-)


Als je in het donker ergens aankomt waar je nog nooit 
geweest bent is het natuurlijk een verrassing als je in de 
ochtend de luiken open doet, en ooh dit is wat we zagen..
Ik weet niet precies wat ik verwacht had, maar niet dat
het zo mooi zou zijn, de roze huizen, de bergen op de
achtergrond en de fantastische torens..
Eigenlijk heb ik niet veel foto's genomen, en degene
die ik nam, nam ik met mijn telefoon, ik ben het 
gewoon vergeten, maar met degene die ik heb zal
ik de komende dagen nog wat berichten maken..
Ik denk overigens dat het een goed ding is, dat ik 
er niet aan dacht, het betekent dat ik er Helemaal was.
met al mijn aandacht, daar in Lucca, waar we naar
toe gingen, een heerlijke week hadden en 
nu een herinnering is..

Ik wens je een fijne dag
-X-

6 opmerkingen:

  1. Fijn voor je dat het zo goed was. En fijn voor ons dat je weer terug bent. ......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weliswaar een foto met je telefoon maar de omgeving is bijna te ruiken! Prachtige omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn! En zo te lezen is het een herinnering om te koesteren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn voor jou en je dochter, dat alles zo ontspannen is verlopen.Nu lekker nagenieten,♥ Groeten, Lucette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk, dat heb je zeker verdiend! Mooie foto's, dat is altijd fijn om erop terug te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat klinkt als een heerlijke vakantie. Fijn dat jullie zo genoten hebben en dat alles zo goed ging

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)