vrijdag 31 oktober 2014

Oh those little happy moments & a little give away


Vandaag is het een appeltaartdag
(Appeltaartdagen was eigenlijk de titel die ik voor 
mijn boek in gedachten had, maar volgens de uitgever
zou men denken dat het een kookboek was,
misschien hebben ze wel gelijk..)
Vandaag vier ik dat we tot Zover zijn gekomen
(daar sta ik regelmatig eens bij stil)
Dat P vandaag jarig is, ook al zegt hij dat hij er 
niets aan 'doet'
(dat kan helemaal niet want je bent jarig of niet:)
Dat ik het liefste buurmeisje en nichtje heb
wat je maar kan bedenken
(ik bedoel, wie zegt er meteen, ja leuk,
als je vraagt, wil je even met 2 boeken op je hoofd
poseren voor een foto, bovendien staat ze ook in het boek:)
En dat mijn eigen boeken Zomaar op en tussen
het stapeltje van mijn favoriete boeken liggen...


Nu wacht ik al een tijdje op de boeken
die ik krijg van de uitgever om weg te geven op mijn blog..
ze zijn er nog steeds niet..
Maar omdat het een Appeltaardag is en ik nog 2 boeken
over heb van mijn boekenfeestje, geef ik die vandaag weg.
Eentje hier en eentje op Instagram
(je mag bij beide mee doen hoor, als je wil :)
Je hoeft niets te doen in retour wat mij betreft,
hoewel de uitgever het erg fijn zou vinden,
als je het boek al hebt, als je op Bol.com
een korte review/waardering  zou willen zetten.
(het heeft iets te maken met de vindbaarheid van het boek, ofzo:)

Dus mocht je zin hebben in een gesigneerd 
Vive la Vie (maar zonder handtekening mag ook hoor)
met wat kleine andere aardigheidjes,
laat dan een berichtje achter, dat kan tot woensdag a.s.
(dan geef ik over een paar weken nog eens wat
boeken weg, als ze zijn gearriveerd:)

Ik wens je vandaag een moment toe om te vieren
(hoe klein ook :)
-X-

230 opmerkingen:

  1. Ik maak graag kans op je boek :)
    Ik volg je met veel plezier en ben erg benieuwd naar je tweede boek :D
    Groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst gefeliciteerd met P! :-)
    Ik maak héél graag kans op je boek!
    En een moment om te vieren? Laat ik dan maar vieren dat ik een kansje maak om jouw boek te winnen! :-)
    Groetjes van Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel benieuwd naar je boek dus doe graag mee! Lekkere enthousiaste blog trouwens, betrap mezelf dat ik hier spontaan een lach van op mijn gezicht krijg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zou ik graag willen. Beetje moeite met het vinden van de appeltaart in de dag op dit moment....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goeiemorgen..... een prachtige zonsopkomst (in Middelburg). Na een paar dagen in Vlaanderen mijn favoriete blog weer lezen en dan is het nog feest ook. Gefeliciteerd, van harte en ik waag graag een kans om het leuke boek te winnen. Met hartegroet van TanteJo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk! Ik zou heel graag een boek ( met handtekening) van je willen winnen! Ik lees iedere ochtend als een van de eerste dingen je blog en ik word er helemaal blij van. Groetjes van Jacoba

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke actie, ik doe graag mee !
    Groetjes
    Marry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat geweldig moet het zijn dat je boek zo'n enorm succes is geworden! Ik heb van verschillende mensen gehoord dat het een geweldig boek is.! Boordevol inspiratie met kleur en vintage, wat wil een mens nog meer, ik hou ervan in ieder geval. Il zou het boek dan ook erg graag winnen!En nog een hele fijne verjaardag vandaag met P :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen, de zon probeert hier in de Betuwe door te breken. Graag een kansje op je tweede boek met handtekening. Groet, Mariët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Ingrid en P. Gefeliciteerd.Ook ik heb vandaag mijn appeltaartdag. Wil graag kans maken op je boek, deel 1 was al heel leuk dus ben benieuwd naar Vive la Vie. Grtn, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd (met) P! Ik doe graag mee met de winactie, het lijkt me een heel fijn boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Terwijl ik dit lees, neem ik net de eerste hap van mijn appeltaarthavermoutontbijt (nou ja, gewoon havermout met appeltjes en kaneel en rozijnen). Een echte appeltaartdag dus :) Nu maar hopen dat ik win! Liefsnina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je verjaardag, P! Ik doe graag mee met de winactie, ben zo benieuwd naar je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het boek ziet er geweldig uit! ! Dus ik waag graag een kansje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met P, leuk van je nichtje dat ze zo gewillig poseert en ik waag graag een kans voor je nieuwe boek.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super gaaf...! Ik heb het boek natuurlijk al lang ;-) Keek er al maanden naar uit! hihiMaar ik zou het heel graag winnen voor mijn mams! Dan kan ze ook lekker DIYen op de donkere avonden. Zou te gek zijn! Geniet van je appeltaartdag! X Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Ingrid
    Van harte gefeliciteerd met je lieve P. en wat is Guusje toch een lief en leuk meisje.
    Zou dolgraag een gesigneerd boek van je willen hebben.
    Er zullen wel erg veel liefhebbers zijn . Waag toch een gokje.
    Fijne dag.
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat met je boek! Heb al veel goeds van je boek gehoord. Ik zou heel graag willen mee freubelen. Gr uit België

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik word altijd vrolijk van je blog met je leuke DIY's. Een kansje om je boek te winnen sla ik daarom zeker niet af ;-) . Ik ben er heel benieuwd naar! Leuke dag toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met P! En wat een leuke foto van Guusje! Ik maak heel graag kans op je boek. Deze staat bovenaan mijn wishlist!! En wat is er nu leuker dan een gesigneerd exemplaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O ja leuk, ik doe graaaag mee met je give away!! Voor P Happy Birthday en natuurlijk een Happy Halloween vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Ingrid,
    Ik zou heel graag je boek winnen :) Ik ben groot fan van je gezellige blog en ben als nieuw bakken haakster erg blij met jou haakprojecten.
    Lieve groet Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ten eerste een hele fijne verjaardag, met lekkere appeltaart mmmmm, en dan wil ik ook graag een kansje wagen voor je 2de boek.

    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. O wat leuk!! Je boek staat op mijn verlanglijstje voor december. Maar ik maak natuurlijk graag alvast een kansje op een gesigneerd exemplaar... Ik ben een stille meelezer/genieter van je blog. De foto van dit blog vind ik geweldig leuk. Je boft met zo'n model. Nou ben benieuwd... Groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Van harte gefeliciteerd samen! Leuk, ik doe graag mee, een gokje wagen kan altijd. Na de stress van de ontdekking van luizen, nu tijd voor rust, appeltaart en andere leuke dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ohhh super, wij zouden ook een kansje willen wagen
    zijn al heel lang volger en fan van je blog kijken
    elke dag,p van harte,en nu duimen maar....
    fijn weekend,liefs mingle-mangle dames

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met P. en met je appeltaartdag! Ik waag ook een gokje en ben heel benieuwd naar je nieuwe boek. Fijne appeltaartdag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd!!! Fijne appeltaartdag!!! En...JAAA...ik doe graag mee met je give away (hij staat op m'n sintlijstje).

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je boek ziet er fantastisch uit! Het vorige heb ik al duizenden keren bekeken. Dus nu tijd voor het volgende! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk! Gefeliciteerd met alles! Wij vieren vandaag dat we weer beter zijn (zo goed als) van de griep:-P Het boek is vast net zo mooi of nog veel mooier dan je blog, ik doe heel graag mee en waag een gokje. Fijne dag en groetjes, Lidia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. GE-FE-LI-CI-TEERD!!! heb maar een fijne appeltaartdag :) stuur je boek maar naar Wageningen, wat zal dat een fijn plofje op de deurmat zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. O wat leuk Inge, ik wil graag meedoen met het vieren van jouw feestje :-)
    Ik lees nog niet zo lang mee maar geniet van je berichtjes

    Fijn weekend
    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hi Ingrid, Gefeliciteerd met P en je nieuwe boek. Ik heb Kringloopgeluk ook en waag een gokje voor je nieuwe boek. Wie niet waagt en verder.............. Geniet elke dag van je blog.

    Fijne appeltaartdag en een mooi weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ben gelijk even gaan bladeren in je boek....wou deze tekst beginnen met pluk de dag...zie ik dat daar ook je boek mee begint !...hoe grappig..!..ik word gelijk vrolijk van het bladeren alleen al wat een kleurenpracht..!!...gefeliciteerd met dit mooie boek!..en gooi mijn naam maar in de hoge hoed...liefs fijn weekend Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jaaaaa, ik wil heel graag een kans wagen om je boek te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik wil graag mijn kans wagen voor je tweede boek! Ziet er super leuk uit! Kan geen review op bol.com zetten omdat ik natuurlijk nog geen boek in mijn bezit heb :-)
    mizolilie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd. Ik volg je op instagram en het lijkt me super leuk om je boek te winnen. Dus ik waag ook een kansje ��

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo Ingrid,
    Ik volg je al een tijdje en met heel veel plezier. Al een tijdje wilde ik je schrijven dat ik zo blij voor je ben dat je deze winter geen kou hoeft te lijden, ik vond je afgelopen winter vaak zo zielig. Gefeliciteerd met P. En ik maak heel graag een kansje op je nieuwe boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. You can never have to much happy! Happy appeltaartendag! Ik zou heul happy worden van jouw boek om mijn deurmat! Liefs Becky

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuk! Ik zou wel een boek willen, hij staat al op mijn kerstverlanglijstje :-) En gefeliciteerd met en voor P.!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd met P! Ik ben heel benieuwd naar het vervolg op Kringloopgeluk, dus daarom wil ik graag meedoen met deze give-away. Een fijne dag vandaag. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh wat zou het leuk zijn om je boek te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gefeliciteerd met P! Ik waag graag een kansje voor dit geweldige boek! Je eerste boek is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hihi. Een appeltaartdag lijkt me heerlijk! Je boek ook natuurlijk, misschien maakt dat wel een appeltaartdag?

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik doe graag mee!! Dat zal genieten zijn met zo'n mooi boek.
    Groet van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  46. ik waag ook graag een kansje! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Oh yess jippie daar wil ik dolgraag een kans op maken...nou ja die wil ik gewoon winnen! :D.
    Ik heb sinds kort je eerste boek en vind dat boek wel heel leuk en ben benieuwd naar je nieuwe boek en dan kan ik meteen een appeltaartdag houden als ik het zou winnen!
    Appeltaartdeeg koekjes zijn by the way ook heel lekker. Janina van elke dag zaterdag deelde dit eens op haar blog.
    Warme groetjes van Susan, oops bijna vergeten P van harte gefeliciflapstaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wil graag meedingen naar je boek. Van crea bea dingetjes wordt ik erg blij, hoe klein ook.. Liefs marion.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. O, wat zou ik graag het boek ontvangen dat eigenlijk appeltaartdagen had moeten heten. Zo'n mooie titel, zo'n mooi begrip...

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Gefeliciteerd met je P.!
    Ik zou je boek echt graag willen winnen, vindt de voorkant helemaal geweldig. En ben dan ook erg benieuwd naar de inhoud van het boek. Maar jou kennende is dit helemaal leuk!
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  51. How marvelous it would be to win a signed or not book from you! I send birthday wishes to P....

    BeantwoordenVerwijderen
  52. How marvelous it would be to win a signed or not book from you! I send birthday wishes to P.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. ow, leuk!!! heel graag en natuurlijk doe ik dan een reviewtje

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Fijne appeltaartdag!!! Wat een feestje hé!?!
    Ik doe graag mee om je super leuke boek te winnen!!

    Fijne dag en alvast goed weekend gewenst! X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Leuk dat we een boek kunnen winnen. Ik doe graag mee :-). P van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wel ik wil ook wel een kansje wagen voor het 'appeltaartdagboek'. Ben heel benieuwd en zin om er door te bladeren en wat instant happiness :-) Maak er een heel fijn, zonnig dagje van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Vive la vie....voor de titel alleen al, wie wil dat boek niet in huis. En als ik niet win, hup naar boekenwinkel, kerstmis is nog veel te ver weg!
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Goedemorgen, nou is het altijd leuk om een cadeautje te krijgen. Al vindt ik cadeautjes geven ook ontzettend leuk.Dus zullen we ruilen?
    Vriendelijke groet en een fijn weekend,Clärle

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Inderdaad met recht een appeltaartdag! Gefeliciteerd met P!
    Oh, ik maak graag kans op je ongetwijfeld prachtige boek, natuurlijk mét handtekening!

    Geniet vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Lijkt me super om jouw boek te winnen ... dus ik doe graag mee .... fijne vrijdag ... .gr Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  61. gefeliciteerd!
    en natuurlijk maak ik graag een kansje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. gefeliciteerd met P!
    jou boek winnen lijkt me heerlijk, vooral nu er door ongemak (niets ernstigs hoor) ff t haken en breien en knutselen ff op een lager pitje staat!
    lekker bladeren en me op de doe dingen uit je boek beginnen!

    groeten mar broeders

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik vier appertaartendag gewoon met je mee...heb er hier eentje staan.....en ik eet hem op. Helemaal. En mocht ik je boek winnen, dan wordt die voor een vriendin, Susan. Die heeft het wel nodig, weet ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Heel leuk! ik doe graag mee! nog een gelukkige verjaardag aan P!
    veronkiedw.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Het lijkt me heel leuk om een gesigneerd exemplaar te ontvangen! Groetjes, Titia

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik volg je met zoveel plezier. Geniet van je plaatjes en creativiteit. Zou graag een gesigneerd exemplaar hebben en een winter vol appeltaartdagen.

    Gras van de Buren

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat leuk! Gefeliciteerd met P!:)
    Ik heb vandaag een deadline, dus daarna vier ik een feestje dat het voorbij is! Als ik daarbij dingen uit je boek kan maken zou het helemaal leuk zijn:)

    Happy day! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Nog een keertje want ik zie mijn reactie niet verschijnen: ik win graag je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Toch van harte gefeliciteerd hoor P.!
    Enne... ja, ik zou heeeeel graag je nieuwe boek ook willen hebben, mét (hand) tekening natuurlijk .... ;-)!
    Kan ik 'm van mijn Sint lijstje afhalen...
    Hele fijne dag met appeltaart enzo, liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Oh, wat leuk! Een fijne appeltaartdag! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ja, ja, leuk! Mijn appeltaartmomentje moet nog komen vandaag. Ben uitgeteld na een les bodystep en had graag leuke ideeën opgedaan in je nieuwe boek. Wie weet lukt het volgende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Sta je dit jaar op de boekenbeurs? Of doe je daar niet meer aan mee na uw avontuur vorig jaar. Ik heb je boek hier in België nog steeds niet gevonden. Zeg eens tegen je uitgever dat hij wat verdeelpunten zoekt in België, hier zitten ook fans;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Zou heel graag een gesigneerd exemplaar van je boek ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ja, ik doe heel graag mee, ben heel benieuwd naar je boek! Fijne dag, liefs, Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat leuk!! Ik doe ook graag mee aan je giveaway :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  76. heel erg leuk! ik doe ook graag mee aan je giveaway; ik ben 'n vriendin van Doortje, die jouw blog heeft aangereikt en al 'n boek van je heeft.............

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Jouw blog brengt altijd een smile op mijn gezicht, vind je tekeningetjes te leuk! Je eerste boek is een bron van inspiratie, ik ben erg benieuwd naar je 2e boek, en maak daarom heel graag een kansje.. Roze & Mint

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Tuuuurlijk wil ik kans maken op je boek ( iedereen eigenlijk als ik het hier zo bekijk) . Gefeliciteerd met P! Fijne dag nog.
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  79. fijn, een boek. Ik hou van de geur van boeken en ook om erin te bladeren natuurlijk. Een appeltaartdag lijkt me ook een super idee om in te voeren!
    Ik geef trouwens op mijn blog ook een (niet-zelfgeschreven) boek weg (aliceandgabrielle.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Zoveel reacties al! Gefeliciteerd met de verjaardag van P en dat jullie nog heel veel plezier van elkaar mogen hebben! Een hele fijne appeltaartdag gewenst. En ik zou het heel leuk vinden om gesigneerd boek willen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Dat is leuk, ik had gisteren een appeltaartdag. een jarige dochter en een voet die weer belast mag worden na een rare val van de trap.
    Kortom Ik ben ook vandaag wel in voor een boekenfeestje. Voor nu alvast een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Happy appeltaartday!
    Ik doe graag mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Zo veel reacties al .... Wauw! Appeltaartdag is populair .... Ik die ook graag mee in die hetze ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Gefeliciteerd met je aanstaande! Fijne appeltaartdag, en ik maak ook graag een kansje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wat een gave foto's maak je en wat schrijf je lekker! Je verhaaltje maakt al lang sluimerende gevoelens in me wakker over het schrijven van een boek... ooit... Ik ga je boek zeker lezen zodra het in de bieb te krijgen is (ga nu meteen een mailtje sturen om het te bestellen!). En daarna beloof ik een review te schrijven op bol.com. Kleine moeite als jouw uitgever daar blij van wordt... Gefeliciteerd met Appeltaartdag en al je moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Gefelciteerd met P en wat leuk dat je een boek mag weggeven ik zou er supergraag een willen....

    BeantwoordenVerwijderen
  87. ik heb hem al maar ik denk dat ik mijn moeder ook erg blij zou maken met een exemplaar van je boek

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Gefeliciteerd met P :-)! Kringloopgeluk heb ik al, Vive la vie zou er prachtig bij staan in de boekenkast.... dus ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Mmm... appeltaartendag :D ik maak ook graag kans op je tweede boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ja ik wil!!!! jouw boek! Heel graag. En ik heb opeens zo'n onbedwingbare behoefte aan appeltaart. Lekker geurig op mn scholteltje met een mooi boekje in een zonnig hoekje......

    BeantwoordenVerwijderen
  91. van harte gefeliciteerd met P. en ik doe graag mee met de appeltaartdaggiveaway :)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Ik ♥ appeltaart. en wat mij betreft had je boek wel zo mogen heten hoor had ik er zeker een gehaald ;-) Fijne verjaardag en natuurlijk doe ik mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. It would be fun to receive a signed book by you! Looks like an amazing book!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Samen met 100+ anderen zou ik graag je boek winnen!

    Ik neem nog een stukje appeltaart ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Hoi Ingrid,
    Ik heb je boek zelf al besteld, maar ik doe toch graag mee met deze give away om hem dan ook weer weg te geven via mijn rondbrief. Wel zo leuk als hij dan gesigneerd is... Heel veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik deel m'n verjaardag nét niet met P. (dat was gisteren), maar ik maak graag nog even gebruik van resterend verjaardagsgeluk in de hoop een exemplaar van je mooie boek te winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Ja, ik doe ook mee op deze appaltaart dag. Ik ruik de heerlijke geur al uit de keuken komen.... mmm :)

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Gefeliciteerd met P! En ja, natuuuuuurlijk doe ik mee, hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Wat lief van je dat je je boek weggeeft. Ik volg je al een poosje via je blog. Volgens mij ben je een leuk, echt mens. Ik ben benieuwd of ik dat ook in je boek kan terugzien..... Graag zou ik een boek van je willen ontvangen. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Hoi Ingrid,

    Wat een ontzettend leuk bericht om te lezen zeg!
    Van Harte Gefeliciteerd met P. Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben.
    Natuurlijk doe ik ook graag mee voor het boek.
    Een moment om te vieren heb ik al gevonden.... lekker buiten zitten met een haakwerkje en genieten van het zonnetje!

    Groetjes Shirley :)

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Heerlijk, hier ook een appeltaartdag!! Heerlijk genieten van de kindjes, het fijne herfstweer, warme choco, lekker wat haken... Hopelijk nog meer van dit soort dagen! Wie weet woensdag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Gefeliciteerd en een fijne Appeltaart dag toegewenst! Ik maak graag kans op je boek. ��

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Deze kans laat ik niet graag aan me voorbij gaan! Ik doe dus mee! ;)
    Het is ook wel weer voor een overheerlijke zelfgemaakte appeltaart...

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Ik ben nummertje 108...dat is heel wat. Je boek ' kringloopgeluk' ligt naast me op de bank, ik vind het een heerlijk boek!! Dus...ja graag, ik waag een kans, wat zou dat leuk zijn!' Fijn weekend, groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Allereerst gefeliciteerd met P. En inderdaad leuk en handig zo'n nichtje naast je ��
    Ik doe graag mee en ik ge duimen want ik heb je boek allleen nog maar hier gezien en ben super nieuwsgierig.
    Geniet nog van deze mooie vrijdagmiddag, het is te lekker om binnen te zitten.
    Liefs, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Zoals heel veel anderen maak ik graag een kansje op je boek, je eerste boek daar blogde ik pas nog over en vond ik een kadootje...
    Fijn weekend! Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Jemig nummertje 110, maar ik waag graag een kansje ;-) Allereerst "PROFICIAT met P!" En ja, ik doe heel erg graag mee voor een door jou gesigneerd exemplaar! Supergaaf! Fijne (verjaar)dag vandaag XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Mijn liefde voor boeken is bijzonder groot dus ik doe graag mee.

    Fijn weekend.

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Oeh, natuurlijk wil ik dat! Ik beloof dan plechtig aan de uitgever om er een recensie over te schrijven op bol.com en dan voor jou een mooie recensie op mijn blog. Zo ben ik dan ook wel weer ;)

    Zo. En dan is het nu tijd voor appeltaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ik zou dolgraag je boek Vive la vie winnen! Heb je eerste boek en pak het nog regelmatig, je schrijft zo leuk!! Een instant feelgood gevoel!!
    Groetjes van een zeeuws meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ik waag graag mijn kans, je weet maar nooit. Met de winter voor de deur, is zo'n warm-gevoel-boek heel welkom! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Ik heb ook zo'n rijtje favoriete boeken in mijn boekenkaar , met daartussen "kringloopgeluk". Ik zou het heel leuk vinden als je nieuwe boek daar ook bij komt te staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Ik doe graag mee en beloof plechtig om een review achter te laten op Bol ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Ook ik doe graag mee...Vond je eerste boek geweldig!! En natuurlijk schrijf ik dan een superpositieve recensie!!
    Groetjes Marja Coenen

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Ja graag!!! Gek op boeken. En dan kan ik nu ook nog zeggen dat ik de schrijfster volg op blogspot!!

    En de appeltaart staat in de koelkast. Voor vanavond als de broer van de juf op de Voice te zien is.

    Anna Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Allereerst gefeliciteerd met P. Ik doe graag mee, zou supergraag een gesigneerd exemplaar winnen! Hopelijk helpt het een handje dat het voor ons een appeltaartdag is (hoewel we geen appeltaart aten, maar wel een verse stroopwafel :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Scroll scroll scroll en dan ben ik eindelijk beneden, klaar om n kans te maken, jaaa echt, ook al doen er nog zoveel mensen mee, je maakt nog steeds n kans, ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Oeps ik ben nummer 122 geloof ik, maar ik wil toch graag
    meedoen met de verloting van je boek, na boek 1 ben ik erg nieuwsgierig naar boek 2. En ik ga straks uit eten dus ik heb een appeltaartdag vandaag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Ik wil zoooo graag een exemplaar winnen want ik kan hem nog steeds niet vinden bij ons in de boekhandel :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Ik doe graag mee, ben erg benieuwd na je nieuwe boek. Ik heb het eerste boek, en ben daar super blij mee het is een leuk en herkenbaar boek deze hoort dus zeker ook bij de collectie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Irene Groenendijk31 oktober 2014 om 18:05

    Daar word je toch helemaal blij van, van zo'n appeltaartdag. Zo leuk dat je weer zo aktief op blogland bent! En van je boek zou ik ook heeeeel blij worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Inge wat leuk dat je twee boeken weg wilt geven. Ik had hem al op mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag staan (over 2 weken) nadat ik hem had ingekeken in de boekhandel. Wat zal dat een goed gevoel geven om je eigen boeken zo op de plank te hebben liggen! Wat een geweldige meid dat nichtje van je, ze staat er prachtig op (en je boeken ook) groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Ach nu vergeet ik nog te zeggen dat ik gisteravond al met die hand/polswarmers van laatst op je blog ben begonnen, de eerste is af, je patroon duidelijk! Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Je eerste boek heb ik. Om de serie compleet te maken, wil ik graag meedoen aan deze verloting en gefeliciteerd met P. zijn verjaardag
    Prettige dag verder , Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Mocht ik tot een van de gelukkigen horen dan vier ik Appeltaartdagen! Op de bank,kaarsjes aan,mooi muziekje, kopje thee en je boek op schoot. Vive la vie!
    en Vive la P!
    Ik wens jou en P veel geluk,
    Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Ik ben nummer 130.....wie weet ben ik de gelukkige en anders haal ik het boek in de bieb.Maar zelf hebben is veel leuker.Liefs,Anneke Broos*

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Oooh ik zie het nu pas!!! Ben ik nog op tijd????!!!
    Leuk, leuk, leuk!
    Super leuke combinatie DIY en Kringloop!!
    2 van mijn favoriete dingen!!
    Dus ja ik wil graag mee doen met deze give away!!! :)))
    Groetjes Maryska

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Wat een enige foto!
    Ik zou graag je boek winnen, en dan met handtekening graag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  129. fijn, een appeltaartdagenboek!
    groetjes, Katlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Kringloopgeluk vind ik superleuk, dus ben zéér benieuwd naar dít boek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Mocht ik één van je boeken winnen, dan graag ook met een handtekening van je nichtje! :D
    Arrivederci, Betty

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Ik ben heel benieuwd naar je boek, dus je Vive la Appeltaartendag boek winnen (we combineren ze gewoon;)) zou ik echt heel leuk vinden!
    Dus ik doe graag mee.
    Groetjes
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Gefeliciteert met -P-.
    En nog héél veel gezonde jaren samen gewenst!

    Appeltaartendag☺!
    Misschien brengt dat geluk?
    Wie niet waagt....die niet wint☺

    Gezellig weekend gewenst.


    Lieve groet,

    Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Mmmmmm, appeltaart..., en wat een lief buurmeisje!!
    Gefeliciteerd "P", en natuurlijk wil ik ook een gokje wagen voor het gesigneerde boek!
    fijn en zonnig weekend!
    liefs,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Oh ja dat zou leuk zijn, lekker lezen en kijken met een stukje appeltaart.
    Met een hartelijke groet,
    Anneke


    BeantwoordenVerwijderen
  136. Ik doe mee! Ik heb nog nooit een boek van je gelezen/gezien. Volg met veel plezier je blog en ben daarom ook erg benieuwd naar je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  137. groetjes Hilda ")
    wel handig als je wil winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Gefeliciteerd met de Appeltaartdag van P.
    En met je 2e boek.
    Dat erg leuk om te winnen is, vast en zeker.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  139. O, zou heel graag je boek winnen! Heb hem op mijn verjaardagslijstje staan, maar een gesigneerd exemplaar is zo veel leuker ( en mijn verjaardag duurt nog zo lang.).

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Gefeliciteerd met P!Jaaaaah ik doe mee!want ik wil heel graag een gesigneerd exemplaar hiervan,dan heb ik kringloopgeluk zonder en vive la vie met EN kan ik ook nog mijn vriendin verrassen met dit boek,want dan geef ik haar mijn ongesigneerde exemplaar kado! ;-)

    lieve groetjes en een mooie herfst weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Hoi Ingrid gefeliciteerd met de verjaardag van P. Wat een leuke foto van je nichtje.Ik krijg een vrolijk gevoel van deze gezellige foto. En euh ik durf het bijna niet te vragen maar ik wil graag meedoen om een gesigneerd boek van je te winnen.
    Verder voor jouw en iedereen een heerlijk appeltaarten weekend.
    Groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Proficiat P. !
    Fijne appeltaart dag!
    En graag doe ik mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Ik sluit mij aan in de lange rij om kans te maken op je mooie boek!

    Mooie actie!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  144. heeeel benieuwd naar je nieuwe boek! ik doe graag mee. een fijne na-appeltaartdag voor jullie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  145. ik zou het boek ook wel heel graag willen hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Ik ook! :-)

    Van harte gefeliciteerd met je Lief en je mooie 2e boek.... en een fijne appeltaartdag!
    groetjes van Marianneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Wat fijn dat je ze weggeeft... alleen kost het evenveel om ze naar België te zenden als de boeken zelf, zo'n zonde! (dus steek mijn naam maar niet in de trommel) Ik heb de mijne besteld in België en ben benieuwd wanneer hij binnen zal zijn! Fijne dag, Dina

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Al zoveel reacties en ik zet er ook nog 1 bij, want ik zou zo graag winnen....
    Appeltaartdagen, mooie titel net als vive la vie, je boek is een feest! Dat is wel duidelijk.
    En P proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Ik weet sinds kort van jouw boek Kringloopgeluk, heb hem nu te leen uit de bieb. Hij is zo leuk! Vol inspiratie, mooie foto's, gezellige stukjes. Ik ben heel nieuwsgierig naar je nieuwe boek Vive la vie.

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Ik ben heel benieuwd naar jouw boek en loot dan ook graag mee!
    Alsnog gefeliciteerd met je appeltaartdag (wat klinkt dat toch gezellig!), ik hoop dat jullie er samen van hebben genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Ik waag ook graag een kansje ��

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Ik ben niet zo goed in het schrijven van geweldig interessante redenen om je boek te winnen, maar ik zou wel graag een poging wagen ;-) Ik word gewoon ontzettend vrolijk van je kleine, simpele handwerkprojectjes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Hallo Ingrid, jouw eerste boek heb ik van de bieb geleend (maximaal verlengd), nog niet zo lang geleden. Toen ben ik ook jouw blogs gaan lezen. Het was voor het eerst dat ik een blog las en ik wist niet dat dit zo leuk zou zijn! Ik ben natuurlijk erg nieuwsgierig naar je nieuwe boek, maar blijf vooral van die leuke blogs maken! Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Je hoeft je niet af te vragen of je boek geliefd is. Volgens mij ben ik nummer 160 die een kansje waagt op een gesigneerd exemplaar. Geweldig, dat succes. En verdiend!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  155. al 160 reacties, dus volgens mij ben ik volkomen kansloos, maar ach wat maakt het uit. Op een appeltaartdag is het leven gewoon een feestje en een mooi nieuw boek zou geweldig zijn. Maak er een fijne dag van ook al doet P niets aan zijn verjaardag, toch van harte gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Vive la Vie zou erg leuk staan naast je eerste boek in mijn kast! En wat een vrolijke foto van je nichtje! Groetjes Madhurya

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Ik heb op Instagram ook al gereageerd.. maar het lijkt me zooo'n leuk boek! *bloos*

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Hallo Ingrid. Ik ben heel erg benieuwd naar je nieuwe boek! Je eerste boek behoort tot m'n favorieten, net als je blog. Sterker nog: jij was met je blog de aanleiding om ook een blog te beginnen! Daarom heel erg bedankt voor al je inspiratie en leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Graag zou ik in mijn boeken wonen.. zeker weten ook in deze! Ik doe heel graag mee.. liefs van Mip

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Op deze heerlijk rustige zonnige zaterdag waag ik graag een kans voor een stukje appeltaart en een boek! Veel liefs, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Graag, ben een groot fan van je boeken. Je 1e heb ik al en heb nog wel een plaatsje vrij in mijn boekenkast :)

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Sta steeds op het punt om je boek te bestellen maar komt er steeds niet van ik vind je stijl van schrijven en beleefde avonturen zo leuk. Maar nu probeer ik je boek te winnen en als dat niet lukt koop ik het fijne dag blijf zo leuk schrijven ik lees het graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  163. oh ik doe ook wel graag mee met de appeltaartdagensfeer ^^ dus hierbij neem ik dan ook deel aan de give away :)
    dum dum duim
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Wat een lief gebaar weer, gefeliciteerd met P. En stiekem vind ik de werktitel voor je boek ook een supertitel, mocht je voor mij kiezen, graag zie ik die titel terug in je boek (misschien als je signeert?!) en ik wens je een fijne appeltaartdag toe vandaag! Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Er ging wat mis, ik wil graag (nogmaals?) een kansje wagen,

    Groeten van Marcha

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Hup hup hup!! Ik waag graag een kansje!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  167. ik waag mijn kans en zou heel graag meedoen !

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Hoi Ingrid, ik waag een kansje bij jou.
    En zou heel graag een gesigneerd exemplaar van jouw mooie boek winnen! Fijne appeltaart dag!! Liefs, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Geweldig, ik wil ook graag meedoen. Goed weekend van deze grote fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Heel graag, ze staan beide op mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag (as dinsdag, dus ook een appeltaartdag). Het lijkt me helemaal geweldig als er een leuke krabbel van je in staat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Wat lief van je Ingrid....wie zou er niet zo,n leuk boek van jou willen .....
    En van harte met je man....trouwens mannen zeggen meestal ik vier het niet...willen er niet graag aan herinnerd worden dat ze een jaartje ouder worden???

    Fijne avond....
    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Nog van harte gefeliciteerd met P. �� Altijd een goed idee voor een appeltaartendag! Het lijkt me een prachtig boek, dus ik waag graag een kansje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Graag maak ik kans op je boek. Ik volg je al een poos en reageer zo nu en dan bij IG op je verhaaltje. Bedankt voor al je patroontjes, ik haak ze graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Het boek lijkt me super leuk!! Hopen dan maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Wat een blijmakende give a way! Vive la vie staat bovenaan mijn verlanglijstje.

    P.s. ben nu het babymutsje aan het haken uit kringloopgeluk. Moooooi x

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Dag Ingrid,
    Ik zou jou boek ook heel graag bij mijn favoriete stapeltje boeken willen leggen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Ik waag graag mijn kans, vorig boek kocht ik en deed ik kado nu wil ik er graag eentje voor mezelf! Groetjes, Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Haha animo genoeg voor je boek zou ik zeggen! Ik krijg een overbelaste scroll vinger om het reactie-scherm te vinden :) Ondanks de vele reacties waag ik toch een kansje!
    Wat een vrolijk nichtje heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Je boek zou erg welkom zijn eindelijk iets voor mezelf om heerlijk bij weg te dromen! Fingers crossen en natuurlijk succes voor iedereen....... Op het lot van het geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Hallo. Sinds kort lees ik je blog en dat maakt me nieuwsgierig naar je boek. :-) groet Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  181. Ik maak graag kan op je boek en ik ben dol op appeltaart dus lang leve de appeltaartdagen!
    Liefs Ivon

    BeantwoordenVerwijderen
  182. Hayhay!
    Jaaaaaaaa ik doe heel graag mee!
    Ben fan van je werk :-)
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  183. Jehhhhh! Geappelsiteert met boek en manlief... Wil wel in ruil voor... wat leuks voor jouw haken? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  184. Hoi Ingrid,
    heb jij dat ook wel eens, dat je enthousiast wordt van iets zonder dat je precies weet waarom? het is duidelijk dat je veel dingen gemeen hebt met mij: ik houd ook van dingen zelf maken en nóg meer als het door een ander al was weggegooid, zo is mijn hele huisje ingericht met 'afval' van een hotel: oude pollepels zijn een kaarten-ophangrek geworden, een vergiet werd onze lamp, oude duimstokken werden een 3Dschilderij. Ook je liefde voor papier herken ik. Maar toch.. er is iets meer aan jouw website wat me raakt. Gaaf wat je doet! Ik kan nog niet haken, maar misschien leer ik dat nog eens dmv je boek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  185. Leuk! Ik maak graag kans op het boek. Even wat nieuwe inspiratie voor die koude winteravonden op de bank ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  186. Echt leuk dat je een give-away doet. Het is altijd lekker om door een leuk boek te bladeren als je ideeen zoekt. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  187. Net als alle 192 berichten boven mij zou ook ik het geweldig leuk vinden om je 2e boek te winnen.
    Succes met de verloting.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtig nichtje , word je blij van zo'n foto !
      Hoop dat ik win , ben erg benieuwd naar de 'kleine aardigheidjes '

      Verwijderen
  188. Ik ontvang graag je nieuwe boek!
    Ik ken je blog nog niet zo lang, maar je hebt er zeker een fan bij. Zoveel creativiteit ben ik een beetje jaloers op :-) Gelukkig kan ik wel al redelijk appeltaarten bakken

    Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  189. Oh wat fijn. Ik waag graag mijn kans. Op mijn blog is er trouwens ook wat te winnen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  190. Oh wat een leuke give-away, ik zou heel graag je boek willen gebruiken ter inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  191. Nog van harte gefeliciteerd met P! En wat zou ik graag een gesigneerd boek van je willen winnen! Lijkt me zo gaaf! Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  192. Omdat ik zelf aan het stoeien ben met een blog ging ik naar Ingthings om wat inspiratie op te doen om mijn blog aantrekkelijk te maken voor volgers. Raak ik weer helemaal afgeleid van waar ik mee bezig ben door alle gezelligs wat ik tegen kom en je boek. Ik word zo blij van kringloopgeluk. Deel 1 heb ik al (nieuw gekocht in de kringloopwinkel in Tiel) Deel 2 zou me ook heel blij maken :) Dus ik zeg: Graag!!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)