maandag 21 september 2015

I just don't know..


Uiteindelijk ben ik helemaal niet naar het 
Snorfestival gegaan, de laatste weken ben ik weer 
in de greep van de soort van ontsteking aan de zijkant
van mijn hoofd en dit weekend bereikte het een hoogtepunt.
Dat hoop ik althans, wat dat zou betekenen dat het 
weer beter zal gaan vanaf dit punt..
Los daarvan (of in combinatie met) ben ik helemaal 
verzand in de Dingen, met de boeken en ook op persoonlijk vlak,
ik ga deze blog dus even los laten..
Het heeft geen enkele zin hier te gaan zitten la-la-en
over de dingen, en te doen alsof..denk je niet?
Misschien blog ik wel gewoon elke dag,
als ik het hele idee van; er moet iets 
gezelligs op, los heb gelaten, of zo nu en dan
of misschien een tijdje niks, ik weet het gewoon niet.

Dat is het eigenlijk: ik weet het gewoon even niet
en zo is het, dus ik neem de tijd die nodig is,
totdat ik het weer wel weet, of dat ik geaccepteerd heb,
dat het OK is om het niet te weten..

Maak er wat moois van
-X-

46 opmerkingen:

  1. Neem de tijd, ga een stukje fietsen, koop. Een appeltaart punt en schenk nog een kopje koffie in. Maar serieus....zorg goeg voor jezelf en ga niet te hard......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe het rustig aan, dan komt het allemaal weer goed! En hoe dat 'goed' eruit ziet kan alleen jij beslissen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als achtergrond lezeres van je blog, (ik plaatst zelden een reactie) heb ik dit tussen regels en lijnen zien aankomen. Ik weet niet waarom, soms denk je d at je iemand door woorden leert kennen, en dan dacht ik, dit is te veel, te druk, te snel. Anderen beslissen te vaak, ik gun je nu heel veel RUST, tijd en bezinning, groet Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We ontmoeten elkaar weer bij de volgende blog post
    groet marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ingrid, neem je tijd. Beterschap met je hoofd, heel vervelend kan dat zijn.
    liefs,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beetje teveel "moet"-dingen... Succes!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat je kan gaan genieten van het niet-weten...we moeten vaak al zoveel wel weten, kiezen, doen...Lieve Ingrid, alle tijd voor jou! liefs van Mip

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tijd om te landen. Zo druk, zoveel dingen, je kleurboek morgen te koop, alle drukte en non-stop werken aan je nieuwe boek... af en toe is het echt nodig je superwomanpak uit te trekken :) Rustig aan en geniet vooral even van de "gewone dingen" om je heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beterschap met je hoofd, en kom weer lekker tot jezelf! Vandaag schijnt de zon alvast!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doe lekker rustig aan. Makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het, maar soms is het nodig. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. rustig aan, dan breekt het lijntje niet. Wijze, ware woorden van mijn papa... Ik hoop dat je snel weer de rust vindt in je hoofd en in je lijf. Vandaag is in ieder geval om rustig aan te doen want prachtig weer. Succes, want het valt lang niet altijd mee om rustig aan te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel sterkte met wat rustiger aan doen...
    Ga maar goed voor jezelf zorgen!
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Ingrid
    Verbaasd me niet. Proef de laatste tijd onrust en onzekerheid bij je. Emotioneel. Je neemt de juiste beslissing nu.
    Order niet alleen je papieren maar vooral je hoofd.
    Probeer veel naar buiten te gaan.
    Neem je rust om alles weer op een rij te krijgen.
    Heel veel sterkte en liefs van mij
    Nienke x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sterkte!
    Zorg goed voor jezelf!

    Fijne dag.


    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel veel beterschap en sterkte en doe maar rustig aan. t Komt vast weer gauw allemaal goed. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beterschap! En ik sluit me aan bij wat hierboven al meerdere keren gezegd is. Take care.
    Liefs Tink

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oei. Je zit in mijn schuitje :-(
    Neem de tijd. Denk aan je zelf. En doe het mindful.
    Zeggen ze tegen mij ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. We zijn van een generatie dat we van onszelf altijd maar moeten doorgaan, zelfs al voel je dat je beter eventjes langzaam aan doet. Gelukkig geeft ons lichaam ook een signaal, dus doe maar even kalm aan Ingrid en zorg voor wat rust, zowel voor je lichaam als je hoofd ! Het komt wel goed ! Lieve groetjes, An

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Och, jeetje, beterschap. Tijd, rust, dingen voor jezelf, energie op doen, gewoon je richten op wat het belangrijkste is: jezelf en jouw eigen gezondheid. Ik zal duimen voor je voor een snelle beterschap.

    Xxx, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Natuurlijk is het oké om het (even) niet te weten,
    een mens weet immers altijd meer niet dan wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. :-* alles komt goed, zeggen mijn vriendinnen dan, dus dat zeg ik nu ook tegen jou - alles komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Misschien moet je mijn mantra overnemen waarover ik vandaag toevallig schreef, in ieder geval neem de tijd en denk goed om jezelf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Laat alles maar even lekker los. Heel goed en inderdaad neem de tijd. Ik denk aan je,
    Madeleine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is volgens mij een kracht van jouw blog, en daarmee natuurlijk van jou: dat je op een bepaalde manier eerlijk bent (we kunnen natuurlijk niet onze gehele ziel en zaligheid delen op een blog ;-)) en je kwetsbaarheid laat
    zien. De gezelligheid is natuurlijk ook heel fijn en daar geniet ik altijd van, maar je menselijkheid tonen vind ik vooralvan grote waarde....het geeft een soort van 'gemeenzaamheid'. Veel beterschap wb. je hoofdpijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. En ook dat is oke.. ik wens je wind in je zeilen Ingrid !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. En ook dat is oke.. ik wens je wind in je zeilen Ingrid !

    BeantwoordenVerwijderen
  27. En ook dat is oke.. ik wens je wind in je zeilen Ingrid !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Neem je eigen ritme, je eigen plekje, je eigen dekentje. Huil en heel in de tijd die het vraagt.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh Ingrid, ik weet het soms ook niet meer. Neem lekker de tijd en hopelijk komt er dan toch weer iets op je blog. Ik hou in ieder geval van je verhaaltjes en la-la dingetjes. Veel beter dan de meeste nieuwsberichten. Wat je schrijft en fotografeert is altijd puur en persoonlijk. Ik wens je heel veel succes en sterkte.
    Groet, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Take your time. Ach ja, je moet gewoon doen wat goed voelt. Als je even geen puf hebt voor het bloggen, soit... Ik ga je wel missen hoor. Niet alleen de gezellige dingetjes, ook de mijmeringen, foto's en meer. Succes ermee en vooral veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Maak tijd voor jezelf, soms moet je even niets doen, om er achter te komen wat juist is. Dat gaat je zeker lukken! En als je energie hebt om iets te doen: doe iets voor jezelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ach lieve Ingrid toch, je hoéft het toch ook niet te weten?
    Sterkte, want zo te lezen kun je het gebruiken. Ik hoop dat je je snel beter voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Natuurlijk Ingrid....denk alsjeblieft aan jezelf....het is soms best tijdrovend je blog bijhouden en neem gerust een stapje terug...
    Sterkte en veel rust en kracht...Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dank je wel. Ik wens je veel liefde, et courage madam

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dikke kus voor jou, ik hoop echt heel erg dat je eruit komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ach jeetje Ingrid, veel liefs en denk aan jezelf! lfs

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Neem je tijd, voor alles is een tijd!
    Grtjs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Vind je balans terug, niets moet - alles mag. Vind je blog inspirerend. Groetjes, Annego

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik hoop dat je je snel beter voelt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)