dinsdag 25 april 2017

Lekker knutselen..

 Gisteren maakte ik deze 'maak het zelf' tekeningen,
eigenlijk voor koningsdag, aanstaande donderdag
(ik kan daar maar niet aan wennen aan het koningsdags,
koninginnedag vind ik veel gezelliger klinken)
maar vanochtend bedacht ik me dat dat misschien
net een beetje te laat zou zijn, als je op de dag zelf
nog een kroontje moet gaan zitten plakken..
Ik weet natuurlijk ook helemaal niet of er wel eens
iemand is die ook echt aan de slag gaat als ik
hier een zelfmaker plaats, ik hoop het :-)


Als ik nog kleine kinderen thuis zou hebben,
zou ik het zeker doen, alle knutselspullen op tafel, een glaasje
 oranje ranja erbij (dat bestaat denk ik niet meer, haha)
en iets lekkers en maar knippen, vouwen en plakken..
Eigenlijk doe ik dat nog steeds, ook zonder de kinderen,
alleen drink er een kopje koffie bij, voor mij zijn dat de
zo ongeveer de vredigste momenten die ik me kan voorstellen..

Hoe dan ook, ik wens je een fijne dinsdag
-X-

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om dat eerder te delen.
    Heerlijk hè die rustige momenten , met een kopje koffie aan tafel in het zonnetje aan de crea.
    Overigens wat die ranja betreft, die bestaat nog steeds
    Fijne dag, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vaak ga ik aan de slag met je ideeën, maar deze sla ik over, om nou op mijn 72ste met een kroontje te lopen, raakt mijn permanentje in de war. Nee hoor, dat is onzin, maar wel een heel leuk idee weer.
    Fijne Koningsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien maak ik wel een kroontje voor mijn tante van 71, die een dagje op visite komt ;-) Ik ken die vredige momenten en dat woord dekt de lading helemaal. Maar niet tijdens het knutselen met de 3 zonen, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke knutsels!
    Herkenbaar zulke momenten met zoon van 9 en dochter van 7. Glaasje drinken met iets lekkers erbij. Genieten ...
    Fijne Koningsdag!
    Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er weer mooi uit! Ja, ik heb vaker iets gemaakt. Ik haakte een hartje en een slinger. Ik vouw je enveloppe en maakte er een variant op. Je blog inspireert mij en vele anderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel! Met mijn 4jarige heerlijk zitten knutselen aan een kroon voor Koningsdag. Heel gezellig

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)