vrijdag 21 maart 2014

Working in the sun and a book


Nu de regen hier tegen de ramen klettert,
lijkt de prachtige dag van gisteren ver weg...
Ik heb gisteren heerlijk zitten werken hier,
in het zonnetje, ik typte wat,
ging eens even buiten zitten,
kletste even met het mannetje wat kwam buurten,
dacht na, typte weer wat, 
dronk koffie in het zonnetje...


Liep eens door de tuin,
want ook al ben ik hier midden in de stad,
zo voelt het helemaal niet..
Af en toe dacht ik wat wonderlijke dingen te zien,
maar als ik dan nog eens keek,
was het weg, en dacht ik dat ik het me
enkel verbeeld had..
Dan ging ik weer naar binnen 
en tikte weer verder...


De oplettende lezer zal nu zo ongeveer
wel in de gaten hebben,
dat ik bezig ben met mijn tweede boek..
Dat ben ik al maanden,
in ieder geval in gedachten, maar nu
zijn de plannen zover gevorderd,
dat ik het wel kan zeggen...
(ik heb het voor me gehouden omdat dat 
zo lekker werkt, gewoon een beetje aanrommelen,
wat ik het liefste doe, zodra je zegt
wat je aan het doen bent lijkt het ineens zo Echt..
uiteindelijk is dat het natuurlijk ook,
dus HUP...)


Vandaar dat er ook geen enkele nieuwe zelfmaker
te vinden is hier..
Ik plak, teken, haak en brei me een ongeluk,
maar ik heb gewoon te weinig tijd,
om ze ook nog voor hier te maken
(bovendien ben ik ook wel eens uitgeknutseld:)
Maar het komt weer, dat beloof ik..
Het kan ook best zijn dat ik de komende tijd
eens een dagje oversla hier,
dat is dan niet omdat ik jullie vergeten ben,
maar dat ik gewoon te bezig ben..

En oja, gisteren had ik het over de scharen,
het toeval wil dat ik nog even naar 
de kringloop fietste en daar een geweldig exemplaar vond..
(en een beker en een appel portemonneetje..)

Ik wens je alvast een heel fijn weekend..
-X-

27 opmerkingen:

  1. een tweede boek!!!!
    kunnen we al inschrijven?
    nee hoor.....rustig aan
    succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo, kan ik het al bestellen ;-) hihi...te leuk!!! ik kan niet wachten.. en gaaf weer een schaar... Liefs Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met je boek!!!
    En wat een geweldig appel portemonneetje heb je gevonden in de kringloop! :-)
    Fijne dag vandaag...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk appeltje!!!!!! En wat ontzettend leuk voor je, een tweede boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Een 2de boek. Deze keer wil ik niet achter het net vissen. Succes met het schrijven en je creativiteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk te horen dat je met je tweede boek bezig bent. Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heerlijk voor jou én voor ons, een nieuw boek !
    Heel veel succes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Boek 1 is om te smullen, boek 2 wordt dat vast ook. Ik zeg daarom : vandaag is het daarom voor mij een appeltaart dag! Succes met het maken van je 2e boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Succes moet boek nr.2!
    Ik zet 'm alvast op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke mooi weer foto's heb je er weer bij gezet.
    Ik heb afgelopen week met veel moeite je 1ste boek bemachtigt het is zo leuk, en nu komt er een 2e boek nu zorg ik dat ik er eerder bij ben.
    Vergeet niet er zelf van te genieten van al dat moois bedenken en maken.
    Nog een fijne dag.
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel inspiratie gewenst met je tweede boek, dat gaat vast lukken! Succes en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O jammer dat je gaat overslaan, juist zo fijn dat je er elke dag bent ! Maar een nieuw boek is leuk natuurlijk .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel succes met het maken van je nieuwe boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk. Iets om naar uit te kijken. Maar geniet vooral ook van het proces.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wordt vast weer een suc6......☺!
    Gezellig weekend gewenst.


    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooh leuk een nieuw boek... joehoe! Ben nu al benieuwd.
    Veel succes en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hihi ik dacht al zoiets ;) Heel veel succes met schrijven en knutselen komende tijd, het wordt vast weer prachtig! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk! Ik kijk er naar uit! Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik hoopte al dat je druk was met een 2de boek! Ik kijk er naar uit. Leuk! Veel succes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. stiekem hoopte ik het al een beetje! wat super leuk! heel veel plezier met schrijven en knutselen, ik kijk uit naar de verschijningsdatum (en voorproefjes?!)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb echt net je eerste boek besteld! Kan niet wachten tot ik hem in handen heb :-) Ben zo benieuwd na het lezen van veeele positieve reviews op internet. Wat tof dat je met een tweede boek bezig bent! Heel veel succes en plezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoop van harte dat je tweede boek een even groot succes wordt als het eerste! Ik vraag mijn familie er zeker eentje voor mn verjaardag :-) Patsy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leukkkkkk!
    Een tweede boek! Super!!!
    Heel veel succes en natuurlijk ook plezier!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I <3 boek 1, die zal dus zeker gezelschap krijgen van boek 2 :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)